Články události, novinkypozvánky na akcetiskovkyzajímavostisoutěžefotoreportáževideoreportážerozhovoryrecenze

profesionální tvorba internetových stránek

Zajímavosti

12. 04. 2019 MEOW! vydávají své první debutové album a s ním první nabušenej klip. Kapelu MEOW! Není potřeba dlouze představovat. Banda zkušených kluků z Prahy, kteří každou svou show dokazují, kdo že to má pořádně v rukách. Jejich hudba stojí na melodických a silných refrénech, pořádném řevu a emocích, které k punk-rocku s prvky pořádného živelného hardcoru prostě patří. 12. 03. 2019 Kapela Gingerhead vydává nový klip a vyráží na turné s Wohnouty Praha únor 2019 – Kapela Gingerhead vydává nový videoklip ke své vůbec první česky zpívané písničce. Jde o druhý singl z chystaného debutového alba, které by mělo vyjít v druhé půlce letošního roku. Přestože oficiálně novinka nese název „To mezi náma…“, nejčastěji se v ní opakuje slovo „věřím“. Pozitivní volnomyšlenkářka se v klipu nevzdává naděje na záchranu vztahu s přítelem, jehož život se řídí striktním řádem, odříkáním a sebemrskačstvím. Odlišné životní přístupy obou postav se odráží i v jejich zdánlivě neslučitelných náboženstvích. Jak ale ukazuje videoklip, žádný rozdíl není tak velký, aby se při troše dobré vůle nedal překonat. 27. 02. 2019 „Je to neuvěřitelná zodpovědnost vůči celé bandě, kdy ti na 100% musí důvěřovat a já si nemůžu dovolit takřka žádnou chybu“, prozrazuje o vizuálech Traktoru talentovaný kameraman, režisér, scénárista a tvůrce vizualizací Cyrill Široký Pokud vyrazíme na koncert tohoto velkého turné, samozřejmě nás ohromí špičkový výkon kapely, nabité haly, skvělý zvuk i světla, pyroshow… Naši pozornost však také upoutá a celý koncert ještě více umocní vizuální projekce. Málo z nás si však umí představit, jak právě tato práce probíhá a co obnáší. Proto jsme o rozhovor požádali předního režiséra, scénáristu, kameramana a tvůrce vizualizací Cyrilla Širokého.

Rozhovory

08. 04. 2019 UDG: Jak začínali, jak prožili 20 hudebních let, jak si užili turné, co chystají dál, ... Užili jsme si s kapelou UDG jeden z posledních koncertů jejich výročního 20 LET TOUR. Jugi a Volt se s námi v příjemném rozhovoru podělili o spoustu zajímavých informací (o jejich začátcích, o turné, o jejich soukromí, o novém videoklipu, o plánech do budoucna). 03. 04. 2019 Rozhovor s organizátorem festivalu Přehrady fest Jaroslavem Šafarikem Organizátoři nového letního festivalu Přehrady fest s prvním ročníkem sklidili velký úspěch. Obě zastávky, na Slapech i Vranově, byly beznadějně vyprodány. I proto se tento rok návštěvníci mohou těšit na další lokaci na Sečské přehradě. A jak to vidí jeden z pořadatelů, Jaroslav Šafarik? Přečtěte si rozhovor s organizátorem festivalu Přehrady fest, o tom jaké to je pořádat akci na nejvytíženějších letních lokalitách nebo o tom, proč došlo k zpoplatnění dětí. 27. 02. 2019 „Je to neuvěřitelná zodpovědnost vůči celé bandě, kdy ti na 100% musí důvěřovat a já si nemůžu dovolit takřka žádnou chybu“, prozrazuje o vizuálech Traktoru talentovaný kameraman, režisér, scénárista a tvůrce vizualizací Cyrill Široký Pokud vyrazíme na koncert tohoto velkého turné, samozřejmě nás ohromí špičkový výkon kapely, nabité haly, skvělý zvuk i světla, pyroshow… Naši pozornost však také upoutá a celý koncert ještě více umocní vizuální projekce. Málo z nás si však umí představit, jak právě tato práce probíhá a co obnáší. Proto jsme o rozhovor požádali předního režiséra, scénáristu, kameramana a tvůrce vizualizací Cyrilla Širokého.
2016 ....... 2019 © musicgate.cz