Kromě zníměných aktivit program zahrnoval ještě:
Outdoorovou hru, která prohlubovala pochopení přirozeného potravinového řetězce - další kreativní aktivity: ubrousková technika na láhev, která sloužila jako znovu použitelný obal na koupelovou sůl, tvorba dřevěných misek z lékařských špachtlí, zpracování keramické hmoty (cílem bylo vytvořit z ní něco, co by představovalo typickou vlastnost nebo typický zájem mládého účastníka, batikování bavlněných tašek, malování na kameny barvami, které měly odrazit zájem účastníků, vzájemného tvoření sádrových masek, které prověřilo, na kolik si účastníci již vzájemně důvěřují.
In addition to the activities mentioned above, the program also included:
An outdoor game that deepened the understanding of the natural food chain - other creative activities: a bottle napkin that served as a reusable bath salt container, creating wooden bowls from medical spatulas, processing ceramic material to create something that typical trait or typical interest of a young participant, batik cotton bags, painting stones with colors to reflect the participants' interest, the mutual formation of gypsum masks, which checked how much participants already trust each other.
Výlet do Prahy:
Kde jsme navštivili Národní Technické Muzeum a prostřednictvím aplikace „Get Out Fun“ hráli únikovou hru. Při splnění úkolů se účastníci dozvěděli mnoho o vynálezcích a vynálezech, o technice, o času a mnohem více. Poté jsme se procházeli Prahou, kde jsme fotili, natáčeli, ale se i občerstvili.
Trip to Prague:
Where we visited the National Technical Museum and played an escape game through the „Get Out Fun“ app. In completing their tasks, participants learned a lot about inventors and inventions, about technology, about time and much more. Then we walked through Prague, where we photographed, filmed, but also refreshed.
Energizer:
To je aktivita podobné známé rozcvičky, má ale širší záběr: může zahrnovat klasickou rozcvičku, hry nebo tance. Každá země měla prostor pro její realizaci.
Energizer:
This is an activity similar to the well-known warm-up, but has a broader scope: it may include classical warm-ups, games or dances. Each country had space for its implementation.
Reflexe:
Je činnost zahrnující zpětnou vazbu, ale i poznání sami sebe. Tuto činnost jsme využili při více aktivitách - např. při úvodu, kdy mládež napsala na plakát své očekávání a na další plakát pak své obavy, dále pak při vyhodnocování projektu, při diskuzi o Youthpassu (certifikát o absolvování projektu - může se přidat k přihláškám na SŠ a VŠ, ale i k životopisu, kdy slouží jako podpůrný prostředek) a také při příběhu o Momě, o dívce, která uměla nesmírně vzácním způsobem naslouchat, že už jen svým nasloucháním dokázala člověku pomoci. Cílem aktivity bylo uvědomění si, že někdy je naslouchání důležitější než-li mluvení. Tuto aktivitu si připravil tým SK.
Reflection:
It is an activity involving feedback, but also knowledge of oneself. We used this activity in several activities - for example, in the introduction, when the young people wrote their expectations on the poster and the next poster then their concerns, then in the evaluation of the project, in the discussion about Youthpass (certificate of completion of the project). High school and university, but also in the biography, which serves as a supporting tool) and also in the story of Mama, a girl who could listen in an extremely rare way that she could only help by listening. The aim of the activity was to realize that sometimes listening is more important than talking. This activity was prepared by the SK team.