Kabáti převálcovali Zlín 12. listopadu 2017   (16:29)fotoreportáž

Kabáti převálcovali Zlín

Radovan Šikl

Kabáti převálcovali Zlín (8 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (9 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (10 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (11 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (12 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (13 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (14 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (15 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (16 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (17 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (18 / 19) Kabáti převálcovali Zlín (19 / 19)

V sobotu 11. 11. 2017 se konala další zastávka naší rockové legendy, skupiny Kabát a to na stadionu Luďka Čajky ve Zlíně. Koncert byl už nějakou dobu vyprodán, takže se očekávala dobrá show a stadion zaplněný do posledního místečka. Toto se také vyplnilo, chvíli před zahájením vystoupení fanoušci skandovali jméno kapely a úderem dvacáté hodiny se ozvaly zvuky intra Corrida a Kabáti vtrhli na pódium, které bylo umístěné uprostřed hrací plochy, podobně jak to známe např. z koncertů Metalliky

Jako první zazněl hit V pekle sudy válej a pak už to sypalo jedno po druhém. Kabáti zahráli set složený z osvědčených hitů, byl to prakticky průřez jejich tvorbou podobný tomu, co hráli na turné před dvěma roky. Zhruba kolem desáté hodiny večer se muzikanti s publikem rozloučili a účastníci se mohli rozjet do svých domovů. No, a my se můžeme těšit na případné open air turné, které je trochu o něčem jiném. A to si pište, že to bude opět stát za to!

autoři:text:     Radovan Šikl

Další články s interpretem Kabát

Další články žánru Rock

Double Raw rozhýbou ve čtvrtek Rock Cafe. Mladý zpěvák prozradil co chystají dál Nová hvězda na rockovém hudebním nebi nese jméno Double Raw. Tyhle kluky už asi znáte. Jsou to hudebníci kapely Nasty Ratz, kteří si po odchodu zpěváka, který si říkal Jake, našli nového - Petra Duffka, zpěváka, kterého můžete znát z kapely Psí Kšíry. Už ve čtvrtek 19. dubna si je můžete přijít poslechnout do pražského klubu Rock Café. Petr se v nedávném rozhovoru pro MusicGate.cz rozpovídal o tom, jak kapela vznikla a co je v nejbližší době čeká. Tlustá Berta versus De Bill Heads zakončí své Žijte jako o život tour 2018 v Mrákově. Bude to pravá rocková bomba! Milí rockeři, milé rockerky, zakroužkujte si červeně datum sobotu 28. 4. Do KD Mrákov totiž dorazí Tlustá Berta versus De Bill Heads v rámci Žijte jako o život tour 2018 a bude to velké! Druhý ročník Létofestů přiveze do osmi měst dva dny té nejlepší československé hudby. Velkolepé show Kabátů nebo Chinaski a dalších se vším komfortem města. Koncertní vystoupení Kabátů, Chinaski, “Wanastowek”, Marka Ztraceného, No Name a mnoha dalších, bohatý doprovodný program, skvělé jídlo nebo ty nejlepší lokální kapely, to vše přiveze Létofest do osmi měst v České republice. Oproti loňskému startovacímu ročníku nabídne tento rok plné dva dny nabité tou nejlepší českou a slovenskou hudbou. To vše si navíc návštěvníci užijí se vším komfortem jednotlivých měst. Voznice fest zveřejnil své kapely pro první ročník Soutěž hudebních kapel všech žánrů. Jedinečná možnost vyhrát natáčení videoklipu včetně střihu a postprodukce od Junek Film. Kečup svými nestárnoucími hity roztančil a rozezpíval Mrákov! Byl sobotní jarní podvečer a plakáty s nápisem Kečup už prozrazovaly, co se večer v Mrákově bude „dít“! Co je psáno, to je dáno, a tak Kečup do KD Mrákov dorazil. Soutěžte o vstupenky na Wohnout v Březnici Festival Kačeři (resp. Jarní Kačeři) vítá WOHNOUT! 21. dubna zahraje v Březnici legendární kapela spousty hitů! Fanoušky jí rozehřejí mladí hbití Roofers a příbramská skáčková legenda Pakáš. Soutěž o vstupenky na koncert skupin Harlej a Sendwitch do Kovářova! POZOR!!! POZOR!!! Rockové soboty Kovářov přichystaly návštěvníkům další hudební tornádo, tentokrát v podobě skupin Harlej a Sendwitch, které do Kovářova zavítají v sobotu 21. 4. v rámci turné ROCK&POP tour 2018. Nenechte si tenhle nářez v Kovářově ujít a pojďte si s námi zasoutěžit o lupeny! Držíme palce!!!

Další fotoreportáže

Thom Artway si svým energickým koncertem s premiérou videoklipu All I Know podmanil Malostranskou besedu v Praze! V úterní podvečer 17. 4. zavítal do pražské Malostranské besedy folk – popový písničkář, zpěvák a kytarista Thom Artway společně se svým Bandem. Tento večer v Malostranské besedě nebyl výjimečný jen tímto zajímavým koncertem, ale i avizovanou premiérou videoklipu k songu All I Know. Jako host vystoupil Alasdair Bouch. Kapela Škwor přivezla svou velkolepou show i do Liberce. Poslední desátou zastávkou z turné Uzavřenej kruh byl Liberec. Kečup svými nestárnoucími hity roztančil a rozezpíval Mrákov! Byl sobotní jarní podvečer a plakáty s nápisem Kečup už prozrazovaly, co se večer v Mrákově bude „dít“! Co je psáno, to je dáno, a tak Kečup do KD Mrákov dorazil. Zvlášňý škola ve Dvorci u Nepomuka V sobotu večer 14. 4. 2018 rezonoval dvoreckým sálem svižný a výživný punk rock do pozdních nočních hodin. Západočeské legendy v Horní Bříze Kulturní dům v Horní Bříze přivítal 13. 4. 2018 na svém pódiu roky prověřené rockové kapely Sejf a Extra Band Revival. Traktor a GATE Crasher uchvátili Horažďovice! Přestože si někteří lidé pátek 13. spojují s nešťastným datem, pro všechny rockové fanoušky byl tento den svátkem! Do KD Horažďovice totiž zavítal Traktor společně s hostem GATE Crasher v rámci turné Traktor MMXVIII tour! Pipes and Pints vyprodali Meet Factory Pipes and Pipes se po více než roční pauze vrátili na scénu, a to hned v tom největším možném stylu.
2016 ....... 2018 © musicgate.cz