Kabáti převálcovali Zlín 12. listopadu 2017   (16:29)fotoreportáž

Kabáti převálcovali Zlín

Radovan Šikl

V sobotu 11. 11. 2017 se konala další zastávka naší rockové legendy, skupiny Kabát a to na stadionu Luďka Čajky ve Zlíně. Koncert byl už nějakou dobu vyprodán, takže se očekávala dobrá show a stadion zaplněný do posledního místečka. Toto se také vyplnilo, chvíli před zahájením vystoupení fanoušci skandovali jméno kapely a úderem dvacáté hodiny se ozvaly zvuky intra Corrida a Kabáti vtrhli na pódium, které bylo umístěné uprostřed hrací plochy, podobně jak to známe např. z koncertů Metalliky

Jako první zazněl hit V pekle sudy válej a pak už to sypalo jedno po druhém. Kabáti zahráli set složený z osvědčených hitů, byl to prakticky průřez jejich tvorbou podobný tomu, co hráli na turné před dvěma roky. Zhruba kolem desáté hodiny večer se muzikanti s publikem rozloučili a účastníci se mohli rozjet do svých domovů. No, a my se můžeme těšit na případné open air turné, které je trochu o něčem jiném. A to si pište, že to bude opět stát za to!

Radovan Šikl 19 fotografií v galerii

autoři:text:     Radovan Šikl

Další články s interpretem Kabát

Létofest 2018 rozzářil deštivý víkend v Plzni Nastal pátek 31. 8. a konec prázdnin se nezadržitelně blížil. A právě poslední prázdninový víkend přímo vybízel k tomu, vyrazit někam za zábavou. Ptáte se kam? No přece na Létofest 2018. Zítra startuje festival TOPFEST 2018, brány areálu Zelená voda se otevřely už dnes v 16:00! Areál Zelená voda v Novém Meste nad Váhom je připraven na festival TOPFEST! Vstup je možný již dnes v 16:00. Oficiálně se všechny brány festivalu otevírají zítra v 9:00. Přijďte si užít dokonalou letní atmosféru, festival nabízí stanové městečko a koupání přímo v areálu. Na festivalu TOPFEST si můžete zaběhnout speciální TOPFEST RUN i poslechnout mezinárodní DJ-ky! Festival TOPFEST letos přináší spoustu novinek! Kromě návratu na původní domovskou scénu do areálu na Zelené vodě v Novém Meste nad Váhom je tu množství chuťovek a překvapení! Po Cavalera Conspiracy a Limp Bizkit vystoupí na TOPFESTU na Zelené vodě kapely Amaranthe a Clawfinger Festival TOPFEST a Zelená voda je dokonalé spojení! Tvrdí Yxo Dohňanský z oblíbené kapely HEX, která bude tento rok slavit 15. narozeniny TOPFESTu na festivalu v areálu Nového Mesta nad Váhom. Festival TOPFEST se vrací ke kořenům, na Zelenú vodu do Nového Mesta nad Váhom! Festival TOPFEST oslaví tento rok 15. narozeniny návratem na svou původní domovskou scénu. To znamená, že se vrátí do areálu na Zelenej vode v Novom Meste nad Váhom. Výročí se ponese v duchu různých hudebních stylů a dokonalé letní atmosféry. Iné Kafe představí na Topfestu zbrusu novou skladbu „Sínus dopadu“ a oslaví tak s festivalem 100. výročí vzniku Československa! Na Topfestu v Piešťanech si 29. - 30. 6. 2018 zazpíváme česky i slovensky Festival Topfest slaví 15 let, prvními gratulanty budou Kabát, Tublatanka, Clawfinger a Horkýže Slíže! Festival Topfest 2018, letiště Piešťany,29. - 30. 6. 2018, výročí 15 let

Další články žánru Rock

Tublatanka a Citron odstartují slovenskou část turné Souboj rebelů koncertem v Košicích Maťo Ďurinda si zazpívá s českým zpěvákem Láďou Křížkem a zpěvačkou Tanjou! Na jednom pódiu se sejdou během turné legendárních kapel Tublatanka a Citron s názvem Souboj rebelů. V Novém Kramolíně si přijdou na své příznivci ostré muziky Tancovačka s podtitulem - Pouťová zábava akce jako prase vol 4 rozčeří klidné místní vody v pátek 21. 9. 2018 pořádným nářezem. O ten se postará blovická rocková Grady Ann s klatovskou formací Armero Tragedy. Rocková rozlučka s létem v Nepomuku Pořadatelé z nepomucké Pizzerie Marshall si na závěr letošního vydařeného léta pozvali klatovskou rockovou partu Ukradený Vjecy. V sobotu 22. 9. 2018 kapela zahraje všem, kteří se chtějí před příchodem podzimních sychravých dnů skvěle pobavit a užít si ještě čerstvého vzduchu na venkovním parketě. Skupina Jethro Tull oslaví v Bratislavě padesát let na rockové scéně! Bratislavská HANT Aréna zažije oslavu 50. narozenin legendární rockové skupiny Jethro Tull! Frontman Ian Anderson se vydal se spoluhráči na celosvětové turné a nevynechá ani slovenské hlavní město. Rockové zakončení Měchpijády si nenechalo ujít početné publikum Měcholupská Měchpijáda 2018 dospěla k vrcholu kolem 19. hodiny. Osvětlené a nazvučené pódium přivítalo 15. 9. 2018 hned dvě rockové party, které pod dřevěnou pergolou rozjely mejdan na počest úspěšného sportovního odpoledne. Steven Daniels, Bára Zemanová & Band a Sylvie & Silver Matte to rozjeli v plzeňském divadle Pod lampou Byl páteční podvečer a plzeňské divadlo Pod lampou ovládly skupiny Steven Daniels, Bára Zemanová & BAND a Sylvie & Silver Matte. Západočeská rocková stálice Extra Band revival opět potěší Mrákov Tento večer bude jistě v Mrákově pořádný Mejdan, kdy se sál doslova promění v Kouzelný dům. Společně si všichni řekneme Tak už to začíná a zažijeme tu pravou Oázu rock. Nenechme si tuto akci ujít !!!

Další fotoreportáže

Rockové zakončení Měchpijády si nenechalo ujít početné publikum Měcholupská Měchpijáda 2018 dospěla k vrcholu kolem 19. hodiny. Osvětlené a nazvučené pódium přivítalo 15. 9. 2018 hned dvě rockové party, které pod dřevěnou pergolou rozjely mejdan na počest úspěšného sportovního odpoledne. Steven Daniels, Bára Zemanová & Band a Sylvie & Silver Matte to rozjeli v plzeňském divadle Pod lampou Byl páteční podvečer a plzeňské divadlo Pod lampou ovládly skupiny Steven Daniels, Bára Zemanová & BAND a Sylvie & Silver Matte. Restaurace Zámecká ve Šťáhlavech se loučila s veřejností posledním koncertem Vystoupení místní kapely Wagabund v pátek 14. 9. 2018 bylo posledním hudebním počinem oblíbené restaurace Zámecká Šťáhlavy. Po mnoha letech bude podnik uzavřen a fanouškové zmíněné skupiny budou muset na jejich koncerty cestovat do vzdálenějších končin našeho okresu. Mladá talentovaná partička Rocksana natáčela videoklip a my jsme byli u toho. Nechyběla ani postelová scéna, akční záběry z jedoucího auta, homeless v popelnici nebo sexy učitelka v pekelně krátké minisukni. Natáčení videoklipu probíhalo ve čtvrtek 30. srpna v ulicích, bytu, klubu, cukrárně, zámeckém parku a na spoustě dalších míst města Hořovice. Punkový koncert v tramvaji? V Plzni to jde! Vlčtejnský Prasofest a nýřanští Vyvrhells spojili úsilí ve snaze pomoci nemocné holčičce - Kateřině Podrázské. Na plzeňské tramvajové lince č. 2 uspořádali ve čtvrtek 13. 9. 2018 punkový koncert skupiny S.A.S. Sifon rock nás v KD Mrákov přesvědčil, že Bigbít sílu dává! Byl sobotní podvečer a Mekka chodského bigbítu KD Mrákov opět přivítala návštěvníky. Žlutočerné plakáty s logem Sifon rock lemující okolí už napovídaly, co tuto sobotu v Mrákově vypukne. Arakain a Lucie Bílá si podmanili Klatovy! Jako hosté vystoupili KATR a Anteater Nastal pátek 7. 9. a srdce všech západočeských metalistů bila na poplach. Ptáte se proč? No přece proto, že v tento den zavítala do Klatov česká thrash metalová legenda Arakain s velmi vzácným hostem Lucií Bílou.
2016 ....... 2018 © musicgate.cz