ČLÁNKY SOUTĚŽE KALENDÁŘ AKCÍ MAPA AKCÍ

Události, novinky146 událostí, novinek

Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.) 9. srpna 2017   (16:00)Kapela prevítů Damona Albarna za úplňku jasně zazářila

Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.)

Damon Albarn je především skvělý performer a všechny ty kreslené obrázky, instrumentální pompa a celá přehlídka hvězd by bez něj nebyly to pravé! Od prvního momentu, kdy vešel na pódium krokem Rockyho Balboa, bylo jasné, že magnetem téhle show bude právě on. Na dálku objal publikum, vztyčil paže jako přerostlý medvídek a za doprovodu víc než dvanáctičlenné kapely se při své promenádě po pódiu na chvilku stal mažoretkou a vzápětí někým, kdo se rozhodl řídit na křižovatce dopravu.

Kapela byla po třítýdenní pauze připravená hudebně explodovat – jejich energie byla nakažlivá. “Tahle deska v mnoha ohledech fakt pochází z Chicaga,” řekl Albarn o poslední desce Humanz. V Chicagu se kromě několika dalších měst album nahrávalo a chicagský house a soul s místními hosty – producentem Jamie Principlem a legendární Mavis Staples – album vyšperkovaly.

Kromě samotné Mavis publikum v The Huntington Bank Pavilion v Northerly Island vidělo i další skvělé umělce. Vince Staples se zápalem jemu vlastním nasadil laťku vysoko se skladbou “Ascension”. Na videu ho přesně ve stylu Gorillaz vystřídali D.R.A.M. a Kali Uchis. Předskokani Little Simz z Londýna a Hypnotic Brass Ensemble z Chicaga se vzápětí vedle Albarna objevili na pódiu a střihli si “We Got The Power”, kdy Little Simz  nahradila Jehnny Beth a dokázala, že tahle dynamická písnička zní fantasticky i v podání rapperky, která vystřídala rockerku.

Damon Albarn je především skvělý performer a …

Většina skladeb toho večera byla dle očekávání z nejnovější desky Humanz a koncert se proměnil na velkolepou taneční party. Bohatá zářivá světelná show a videoprojekce přiblížily představení i divákům v posledních řadách a vtáhly je na pódium. Na obrazovkách se střídaly ukázky z klipů, nápadité animované pasáže, záběry hudebních hostů (obličej Grace Jones byl digitalizován jako tvář zářivé bohyně v “Charger” a obličej zesnulého Bobbyho Womacka zářil ve “Stylo”).

V přídavku nakonec zazněly hity “Kids With Guns”, “Demon Days” a další, které rozzářily koncert jasem čehosi rodinného, povědomého, něčeho, co je novou tradicí založenou Damonem Albarnem, směsí nejméně dvanácti stylů a žánrů poučenou hvězdnou řadou hostů. Jako by se Gorillaz pokusili úspěšně pospojovat lidi po celém světě. Zažít tuhle událost je jako ztratit se v novém vesmíru Gorillaz – pod vedením jedinečného kapitána.

Setlist:
Phoenix On The Hill
Intro: I Switched My Robot Off
Ascension (with Vince Staples)
Last Living Souls
Saturnz Barz
Charger
Rhinestone Eyes
Interlude: Penthouse
Sex Murder Party (with Jamie Principle and Zebra Katz)
She’s My Collar
Busted and Blue
El Mañana
Carnival (with Anthony Hamilton)
Broken (with Hypnotic Brass Ensemble)
Interlude: Elevator Going Up
Andromeda
Strobelite (with Peven Everett)
Out Of Body (with Zebra Katz)
Garage Palace (with Little Simz)
We Got The Power (with Little Simz)
Encore:
Stylo (with Peven Everett)
Kids With Guns
Clint Eastwood (with Del The Funky Homosapien)
Don’t Get Lost In Heaven
Demon Days

zdroj:Tisková zpráva, https://consequenceofsound.net/2017/07/live-review-gorillaz-kick-off-humanz-tour-in-chicago-708/

Další pozvánky na akce, tiskovky

Jakub Šelmeczi Quartet - jazzový dýchánek v příbramském D-klubu (Jakub Šelmeczi - klávesy, Jakub Ročňák – saxofon, Marek Stark – bicí, Jiří Matys - bass, Host: Barbora Fremrová – zpěv) Tublatanka a Citron vyráží v dubnu na turné po Česko-Slovensku a chystají společnou píseň! Spojení dvou hudebních legend Tublatanky a Citronu, turné SOUBOJ REBELŮ, 11 koncertů v ČR, 11 koncertů na Slovensku Škwor zahájil své velkolepé turné Uzavřenej kruh Tour! Škwor s hosty Ultima a CheckPoint startují své turné a je to bomba!!! Klub Labe pohostí Region Fest 2018 V sobotu 24. 2. 2018 proběhne v Hořovicích další ročník multižánrového hudebního festivalu, na kterém si zahraje 7 kapel Večer plný tvrdé muziky v RC Prdel Beroun V pátek 23. 2. 2018 si mohou zájemci o kvalitní muziku zajít do známého berounského klubu, kde zahrají kapely El Fuego a Bulldog Supercroo v Uhelně již příští pátek! Příští pátek bude Uhelna patřit rapové formaci Supercroo, které bude supportovat LA4. „Tak tady máš, Bože, co jsi chtěl“: Harlej se svým ROCK&POP tour 2018 vystoupí v Domažlicích! Harlej, Sendwitch, ROCK&POP tour 2018, 3. 3. 2018 MKS Domažlice Britské punkerky The Sex Pissed Dolls to rozjedou v Rock Café V současnosti nejžádanější mladé britské punkerky The Sex Pissed Dolls vystoupí poprvé ve střední Evropě na mimořádném koncertě. Pětice nabroušených dračic, která dává rockové a punkové klasice nový nevídaný říz a sex appeal, vtrhne 14. března do pražského Rock Café. The Sex Pissed Dolls jsou ve Spojeném království stále více vyhledávanou koncertní kapelou. Písničkám The Clash, The Sex Pistols, Nirvany, Blondie, Buzzcocks ale i Talking Heads dávají tyhle ostré roštěnky nevídaný drajv a nemenší silou disponují i jejich vlastní songy. Král světového melodického rocku Neil Zaza už tento čtvrtek v Písku Neil Zaza je vysoce uznávaný americký, melodický kytarista, známý zejména svou speciální technikou, stejně jako kombinováním klasických a moderní ch kytarových prvků. Kromě svých vlastních aktivit a koncertů je často vyhledávaným koncertním spoluhráčem světových mistrů jako Steve Vai , Dweezel Zappa či Joe Satriani, které doprovází na turné při živých přehlídkách. Metalová část rockové veřejnosti si ho také pamatuje jako člena skupiny Firehouse. Skupina HEX vyráží na výjimečné turné, na kterém se zasmějete a také si zatancujete! HEX, Ján Gordulič, HEX feat. Silné reči TOUR 2018, od Přešova po Bratislavu
2016 ....... 2018 © musicgate.cz