Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.) 9. srpna 2017   (16:00)Kapela prevítů Damona Albarna za úplňku jasně zazářila

Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.)

Damon Albarn je především skvělý performer a všechny ty kreslené obrázky, instrumentální pompa a celá přehlídka hvězd by bez něj nebyly to pravé! Od prvního momentu, kdy vešel na pódium krokem Rockyho Balboa, bylo jasné, že magnetem téhle show bude právě on. Na dálku objal publikum, vztyčil paže jako přerostlý medvídek a za doprovodu víc než dvanáctičlenné kapely se při své promenádě po pódiu na chvilku stal mažoretkou a vzápětí někým, kdo se rozhodl řídit na křižovatce dopravu.

Kapela byla po třítýdenní pauze připravená hudebně explodovat – jejich energie byla nakažlivá. “Tahle deska v mnoha ohledech fakt pochází z Chicaga,” řekl Albarn o poslední desce Humanz. V Chicagu se kromě několika dalších měst album nahrávalo a chicagský house a soul s místními hosty – producentem Jamie Principlem a legendární Mavis Staples – album vyšperkovaly.

Kromě samotné Mavis publikum v The Huntington Bank Pavilion v Northerly Island vidělo i další skvělé umělce. Vince Staples se zápalem jemu vlastním nasadil laťku vysoko se skladbou “Ascension”. Na videu ho přesně ve stylu Gorillaz vystřídali D.R.A.M. a Kali Uchis. Předskokani Little Simz z Londýna a Hypnotic Brass Ensemble z Chicaga se vzápětí vedle Albarna objevili na pódiu a střihli si “We Got The Power”, kdy Little Simz  nahradila Jehnny Beth a dokázala, že tahle dynamická písnička zní fantasticky i v podání rapperky, která vystřídala rockerku.

Damon Albarn je především skvělý performer a …

Většina skladeb toho večera byla dle očekávání z nejnovější desky Humanz a koncert se proměnil na velkolepou taneční party. Bohatá zářivá světelná show a videoprojekce přiblížily představení i divákům v posledních řadách a vtáhly je na pódium. Na obrazovkách se střídaly ukázky z klipů, nápadité animované pasáže, záběry hudebních hostů (obličej Grace Jones byl digitalizován jako tvář zářivé bohyně v “Charger” a obličej zesnulého Bobbyho Womacka zářil ve “Stylo”).

V přídavku nakonec zazněly hity “Kids With Guns”, “Demon Days” a další, které rozzářily koncert jasem čehosi rodinného, povědomého, něčeho, co je novou tradicí založenou Damonem Albarnem, směsí nejméně dvanácti stylů a žánrů poučenou hvězdnou řadou hostů. Jako by se Gorillaz pokusili úspěšně pospojovat lidi po celém světě. Zažít tuhle událost je jako ztratit se v novém vesmíru Gorillaz – pod vedením jedinečného kapitána.

Setlist:
Phoenix On The Hill
Intro: I Switched My Robot Off
Ascension (with Vince Staples)
Last Living Souls
Saturnz Barz
Charger
Rhinestone Eyes
Interlude: Penthouse
Sex Murder Party (with Jamie Principle and Zebra Katz)
She’s My Collar
Busted and Blue
El Mañana
Carnival (with Anthony Hamilton)
Broken (with Hypnotic Brass Ensemble)
Interlude: Elevator Going Up
Andromeda
Strobelite (with Peven Everett)
Out Of Body (with Zebra Katz)
Garage Palace (with Little Simz)
We Got The Power (with Little Simz)
Encore:
Stylo (with Peven Everett)
Kids With Guns
Clint Eastwood (with Del The Funky Homosapien)
Don’t Get Lost In Heaven
Demon Days

zdroj:Tisková zpráva, https://consequenceofsound.net/2017/07/live-review-gorillaz-kick-off-humanz-tour-in-chicago-708/

Další články žánrů Hip Hop / Rap, Pop, Rock, World music, ethno music

Komunál a jeho Best of tour 2018 potěší srdce všech západočeských fanoušků v Dlažově! Jako host vystoupí De Bill Heads „Tak ať žije Komunální odpad! Tak ať žije Komunál!“ Jistě napadlo mnoho příznivců téhle chlumecké metalové skupiny po ohlášení prvního samostatného turné Komunál Best of tour 2018. Jako host turné vystoupí turnovská kapela De Bill Heads. Skupina Dilated vydala před nedávnem zbrusu nový klip. Je to jen pár dní, co kapela DILATED vypustila do hudebního světa fungl nový singl PROHRA a to rovnou v plné parádě i s videoklipem. Jde o jednu z písní, skrze kterou rocková kapela s frontmankou Lucií vstupuje do mainstreamového pop-rockového rybníčku, aby oslovila i rádiové posluchače. Sotěž o vstupenky na Alkehol a Walda Gang do Hořovic Ve Společenském domě v Hořovicích vypukne koncert skupin Alkehol a Walda Gang v rámci společné Tour 2018. Soutěž o lístky na punkovej večírek 20. října se opět po roce probudí areál Dr. Maxe ve Vrchlabí-Hartě a v rámci Punkovýho večírku 14 představí ty nejlepší české a slovenské punkové kapely. Punkovej večírek letos oslaví své 14. narozeniny. Stejně jako každý rok zde vystoupí kapely, které jsou legendami ve světě československého punku, mimo jiné E!E, SPS, NVÚ, Totální Nasazení, Volant, Punk Floid, Nezfaleš, The Fialky, Leniwiec, Houba, Jet8, a samozřejmě také pořadatelská kapela VHS. Na návštěvníky čekají čtyři bary, stánky s jídlem (i vege), distra, a spousta prostoru pro kempování v samotném areálu Dr. Maxe. Parkování zajištěno před areálem. Kapela Sendwitch roztáčí své Kolo štěstí aneb nový animovaný videoklip je na světě! Stále více oblíbená poděbradská skupina Sendwitch vydala zbrusu nový videoklip k pecce Kolo štěstí. A právě tenhle song představí na chystaném turné, které jede s Rybičkami 48. David Koller vyjel se svou kapelou na podzimní část svého akustického turné Děčínské publikum jako první v republice mohlo vidět a slyšet podzimní část akustického turné Davida Kollera s kapelou. Speciálním hostem turné byl skladatel, klavírista a zpěvák Michal Kindl. Na jaře vydal své debutové album Barvy, na kterém spolupracoval s producentem Alešem Zenklem Peter Nagy si na devět PIANKO koncertů bere 50 Žiráf! Peter Nagy si pro fanoušky připravil vánoční PIANKO tour. Legendární zpěvák a skladatel zahraje a zazpívá nestárnoucí hity i poetické balady v jedinečných osobitých aranžích.

Další pozvánky na akce, tiskovky

Paddy and The Rats společně s Cheers! rozhoupají Lucerna Music Bar Kvalitní folk punkový koncert je na podzim ideální příležitostí dobít ubývající energii po létě. Komunál a jeho Best of tour 2018 potěší srdce všech západočeských fanoušků v Dlažově! Jako host vystoupí De Bill Heads „Tak ať žije Komunální odpad! Tak ať žije Komunál!“ Jistě napadlo mnoho příznivců téhle chlumecké metalové skupiny po ohlášení prvního samostatného turné Komunál Best of tour 2018. Jako host turné vystoupí turnovská kapela De Bill Heads. Skupina Dilated vydala před nedávnem zbrusu nový klip. Je to jen pár dní, co kapela DILATED vypustila do hudebního světa fungl nový singl PROHRA a to rovnou v plné parádě i s videoklipem. Jde o jednu z písní, skrze kterou rocková kapela s frontmankou Lucií vstupuje do mainstreamového pop-rockového rybníčku, aby oslovila i rádiové posluchače. Kapela Sendwitch roztáčí své Kolo štěstí aneb nový animovaný videoklip je na světě! Stále více oblíbená poděbradská skupina Sendwitch vydala zbrusu nový videoklip k pecce Kolo štěstí. A právě tenhle song představí na chystaném turné, které jede s Rybičkami 48. Peter Nagy si na devět PIANKO koncertů bere 50 Žiráf! Peter Nagy si pro fanoušky připravil vánoční PIANKO tour. Legendární zpěvák a skladatel zahraje a zazpívá nestárnoucí hity i poetické balady v jedinečných osobitých aranžích. Alkehol a Walda Gang zatopí pod rockovým kotlem v Hořovicích! Ve Společenském domě v Hořovicích vypukne koncert skupin Alkehol a Walda Gang v rámci společné Tour 2018. Oslava 100 let Republiky Praha 28.10.2018 Pojďte oslavit 100 let Republiky bigbítově! 28. října 2018 proběhne ve Velkém sálu pražské Lucerny koncert na oslavu 100 let založení Československé republiky. Na jednom podiu se u této příležitosti sejdou legendy české rockové scény Pražský výběr, David Koller, Vladimír Mišík a ETC… ve společném vystoupení s Triem Ivana Hlase, Michal Pavlíček & Načeva, Vltava a Garage & Tony Ducháček.
2016 ....... 2018 © musicgate.cz