Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.) 9. srpna 2017   (16:00)Kapela prevítů Damona Albarna za úplňku jasně zazářila

Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.)

Damon Albarn je především skvělý performer a všechny ty kreslené obrázky, instrumentální pompa a celá přehlídka hvězd by bez něj nebyly to pravé! Od prvního momentu, kdy vešel na pódium krokem Rockyho Balboa, bylo jasné, že magnetem téhle show bude právě on. Na dálku objal publikum, vztyčil paže jako přerostlý medvídek a za doprovodu víc než dvanáctičlenné kapely se při své promenádě po pódiu na chvilku stal mažoretkou a vzápětí někým, kdo se rozhodl řídit na křižovatce dopravu.

Kapela byla po třítýdenní pauze připravená hudebně explodovat – jejich energie byla nakažlivá. “Tahle deska v mnoha ohledech fakt pochází z Chicaga,” řekl Albarn o poslední desce Humanz. V Chicagu se kromě několika dalších měst album nahrávalo a chicagský house a soul s místními hosty – producentem Jamie Principlem a legendární Mavis Staples – album vyšperkovaly.

Kromě samotné Mavis publikum v The Huntington Bank Pavilion v Northerly Island vidělo i další skvělé umělce. Vince Staples se zápalem jemu vlastním nasadil laťku vysoko se skladbou “Ascension”. Na videu ho přesně ve stylu Gorillaz vystřídali D.R.A.M. a Kali Uchis. Předskokani Little Simz z Londýna a Hypnotic Brass Ensemble z Chicaga se vzápětí vedle Albarna objevili na pódiu a střihli si “We Got The Power”, kdy Little Simz  nahradila Jehnny Beth a dokázala, že tahle dynamická písnička zní fantasticky i v podání rapperky, která vystřídala rockerku.

Damon Albarn je především skvělý performer a …

Většina skladeb toho večera byla dle očekávání z nejnovější desky Humanz a koncert se proměnil na velkolepou taneční party. Bohatá zářivá světelná show a videoprojekce přiblížily představení i divákům v posledních řadách a vtáhly je na pódium. Na obrazovkách se střídaly ukázky z klipů, nápadité animované pasáže, záběry hudebních hostů (obličej Grace Jones byl digitalizován jako tvář zářivé bohyně v “Charger” a obličej zesnulého Bobbyho Womacka zářil ve “Stylo”).

V přídavku nakonec zazněly hity “Kids With Guns”, “Demon Days” a další, které rozzářily koncert jasem čehosi rodinného, povědomého, něčeho, co je novou tradicí založenou Damonem Albarnem, směsí nejméně dvanácti stylů a žánrů poučenou hvězdnou řadou hostů. Jako by se Gorillaz pokusili úspěšně pospojovat lidi po celém světě. Zažít tuhle událost je jako ztratit se v novém vesmíru Gorillaz – pod vedením jedinečného kapitána.

Setlist:
Phoenix On The Hill
Intro: I Switched My Robot Off
Ascension (with Vince Staples)
Last Living Souls
Saturnz Barz
Charger
Rhinestone Eyes
Interlude: Penthouse
Sex Murder Party (with Jamie Principle and Zebra Katz)
She’s My Collar
Busted and Blue
El Mañana
Carnival (with Anthony Hamilton)
Broken (with Hypnotic Brass Ensemble)
Interlude: Elevator Going Up
Andromeda
Strobelite (with Peven Everett)
Out Of Body (with Zebra Katz)
Garage Palace (with Little Simz)
We Got The Power (with Little Simz)
Encore:
Stylo (with Peven Everett)
Kids With Guns
Clint Eastwood (with Del The Funky Homosapien)
Don’t Get Lost In Heaven
Demon Days

zdroj:Tisková zpráva, https://consequenceofsound.net/2017/07/live-review-gorillaz-kick-off-humanz-tour-in-chicago-708/

Další články žánrů Hip Hop / Rap, Pop, Rock, World music, ethno music

Sendwitch představují zbrusu nový videoklip Nahoru dolu plný pravé koncertní atmosféry a s featuringem Kuby Ryby! Přestože je teprve první měsíc nového roku, pop rockoví sympaťáci ze skupiny Sendwitch nezahálí a pro své fanoušky přichystali několik novinek. A věřte, máte se na co těšit. Hudební legenda Peter Nagy slaví třicet pět let od prvního koncertu Přesně třicet pět let uplynulo od prvního koncertu hudební legendy Petra Nagye! Jako čerstvě skončený vysokoškolák ještě Peter Nagy netušil, že se po několika letech amatérského hraní s kytarou ve vysokoškolských klubech splní jeho muzikantský sen. Michal Pavlíček vydává autorské album Pošli to tam a představí ho na jedinečných koncertech Kytarový virtuóz a skladatel Michal Pavlíček vydává album autorských písní Pošli to tam. Pro spolupráci oslovil jak prověřené umělce – Müllera, Načevu, Třešňáka, Hedla, Horáčka ad. – tak naprosté nováčky. Jedním z nich je zpěvačka Milly Honsová, která bude zároveň hostem na jeho podzimním a jarním turné. Crosseoverová Insania pokřtí unikátní knihu Kacířův kancionál v brněnském Sono Koncem února 2019 odstartuje Insania sérii koncertů Kancionál Tour na podporu unikátního projektu multimediální knihy Kacířův kancionál, souboru ilustrovaných textů Insanie komentovaných historickými figurami, vrahy, filozofy, revolucionáři, ďáblem i Bohem formou diskusí na sociálních sítích. Po 17. letech se CI5 vrací na prkna klubu Runway Hard rocková skupina CI5 si po dlouhých 17. letech zahraje v pátek 18. 1. 2019 na pódiu, kde to prvními koncerty před veřejností vše začalo. Na klubové scéně plzeňského Runwaye jim publikum rozehřeje kapela Hi-Fly. Zpěvák a ochránce přírody Thomas Puskailer startuje ECO RECYKLUJ TOUR Oblíbený hudebník, herec a moderátor Thomas Puskailer startuje další unikátní ekologický projekt pod názvem ECO RECYKLUJ TOUR. Minulé roky odehrál stovky úspěšných ekologických koncertů a pro velký úspěch se rozhodl v těchto projektech pokračovat. Sifon s Václavem Šelmátem vybalí ve Dvorci staré dobré songy Kultovní sál dvoreckého Hotelu se stane v sobotu 19. 1. 2019 centrem dění na Nepomucku. Sehraná rocková parta s legendou západočeského bigbítu Václavem Šelmátem rozjede tancovačku jako za starých časů.

Další pozvánky na akce, tiskovky

2016 ....... 2019 © musicgate.cz