Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.) 9. srpna 2017   (16:00)Kapela prevítů Damona Albarna za úplňku jasně zazářila

Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.)

Damon Albarn je především skvělý performer a všechny ty kreslené obrázky, instrumentální pompa a celá přehlídka hvězd by bez něj nebyly to pravé! Od prvního momentu, kdy vešel na pódium krokem Rockyho Balboa, bylo jasné, že magnetem téhle show bude právě on. Na dálku objal publikum, vztyčil paže jako přerostlý medvídek a za doprovodu víc než dvanáctičlenné kapely se při své promenádě po pódiu na chvilku stal mažoretkou a vzápětí někým, kdo se rozhodl řídit na křižovatce dopravu.

Kapela byla po třítýdenní pauze připravená hudebně explodovat – jejich energie byla nakažlivá. “Tahle deska v mnoha ohledech fakt pochází z Chicaga,” řekl Albarn o poslední desce Humanz. V Chicagu se kromě několika dalších měst album nahrávalo a chicagský house a soul s místními hosty – producentem Jamie Principlem a legendární Mavis Staples – album vyšperkovaly.

Kromě samotné Mavis publikum v The Huntington Bank Pavilion v Northerly Island vidělo i další skvělé umělce. Vince Staples se zápalem jemu vlastním nasadil laťku vysoko se skladbou “Ascension”. Na videu ho přesně ve stylu Gorillaz vystřídali D.R.A.M. a Kali Uchis. Předskokani Little Simz z Londýna a Hypnotic Brass Ensemble z Chicaga se vzápětí vedle Albarna objevili na pódiu a střihli si “We Got The Power”, kdy Little Simz  nahradila Jehnny Beth a dokázala, že tahle dynamická písnička zní fantasticky i v podání rapperky, která vystřídala rockerku.

Damon Albarn je především skvělý performer a …

Většina skladeb toho večera byla dle očekávání z nejnovější desky Humanz a koncert se proměnil na velkolepou taneční party. Bohatá zářivá světelná show a videoprojekce přiblížily představení i divákům v posledních řadách a vtáhly je na pódium. Na obrazovkách se střídaly ukázky z klipů, nápadité animované pasáže, záběry hudebních hostů (obličej Grace Jones byl digitalizován jako tvář zářivé bohyně v “Charger” a obličej zesnulého Bobbyho Womacka zářil ve “Stylo”).

V přídavku nakonec zazněly hity “Kids With Guns”, “Demon Days” a další, které rozzářily koncert jasem čehosi rodinného, povědomého, něčeho, co je novou tradicí založenou Damonem Albarnem, směsí nejméně dvanácti stylů a žánrů poučenou hvězdnou řadou hostů. Jako by se Gorillaz pokusili úspěšně pospojovat lidi po celém světě. Zažít tuhle událost je jako ztratit se v novém vesmíru Gorillaz – pod vedením jedinečného kapitána.

Setlist:
Phoenix On The Hill
Intro: I Switched My Robot Off
Ascension (with Vince Staples)
Last Living Souls
Saturnz Barz
Charger
Rhinestone Eyes
Interlude: Penthouse
Sex Murder Party (with Jamie Principle and Zebra Katz)
She’s My Collar
Busted and Blue
El Mañana
Carnival (with Anthony Hamilton)
Broken (with Hypnotic Brass Ensemble)
Interlude: Elevator Going Up
Andromeda
Strobelite (with Peven Everett)
Out Of Body (with Zebra Katz)
Garage Palace (with Little Simz)
We Got The Power (with Little Simz)
Encore:
Stylo (with Peven Everett)
Kids With Guns
Clint Eastwood (with Del The Funky Homosapien)
Don’t Get Lost In Heaven
Demon Days

zdroj:Tisková zpráva, https://consequenceofsound.net/2017/07/live-review-gorillaz-kick-off-humanz-tour-in-chicago-708/

Další články žánrů Hip Hop / Rap, Pop, Rock, World music, ethno music

Vlčtejnský Prasofest zaznamenal rekordní návštěvnost Skvělá muzika, našlapaný areál a kapely od punku přes hard rock po skáčko rozjely v sobotu 11. 8. 2018 mejdan s velkým M. Divoké pogo a výlet zpěváka The Fialky na rukou fanoušků napříč přeplněným parketem oznámkovaly festival podtrženou jedničkou. Léta páně v Ústí nad Labem Česká, již legendární, kapela Tři Sestry oslaví 33 let na scéně, a to v pořádném stylu. Festival Kačeři už klepe na dveře, zná svůj line-up a my Vám přinášíme několik vstupenek. Můžeme se těšit na Pipes, Prago union nebo Kapitána Dema, taneční stage pak ovládnou zahraniční DJs. Festivalová louka v Horčápsku u Březnice ožije letos již třináctým ročníkem festivalu Kačeři. Fanoušci kapel a DJs se sjedou na příbramsko o magickém víkendu 17. a 18. srpna, aby zde oslavili pomalu blížící se závěr léta. Hororová show Faty Morgany se přesune do Dvorce u Nepomuka Hororové scény v průběhu metalového koncertu si mohou hosté užít s Fatou Morganou na Hotelu Dvorec v pátek 17. 8. 2018. Nebudou chybět upíři, zombie ani Fredy Kruger ze známé hororové ságy. Publikum jim rozehřeje americká předkapela Desert Island z Floridy. Farák Fest 2018 hlásí připravenost ve všech směrech V areálu Farského kopce u Heřmanovy Huti se můžeme v sobotu 18. 8. 2018 těšit na hudební špičky v jednotlivých žánrech. Walda Gang tu zahraje věci z nového alba, zaskákat si budeme moci se Sto zvířaty a na své si přijdou i fanoušci Tiché dohody. Rockfest Jince 2018 plný skvělé muziky a pohody se vydařil! Rok se s ro(c)kem sešel a byl tu pátý ročník oblíbeného a pohodového festivalu s téměr rodinnou atmosférou - Rockfest Jince. A jak už bývá u tohoto jednodenního fesťáku zvykem i letos bylo o zábavu postaráno! Pravý břeh Úslavy obsadili ve Šťáhlavech rockeři z širokého okolí Středobodem rockového života se v sobotu 4. 8. 2018 stala obec Šťáhlavy. Na jednodenním Úslava Rockfestu s pořadovým číslem 5 zahrály bigbítové kapely Plzeňského kraje, vrcholem večera pak bylo vystoupení Cody s akrobatickými kousky zpěváka Honzy Haško.

Další pozvánky na akce, tiskovky

Léta páně v Ústí nad Labem Česká, již legendární, kapela Tři Sestry oslaví 33 let na scéně, a to v pořádném stylu. Festival Kačeři už klepe na dveře, zná svůj line-up a my Vám přinášíme několik vstupenek. Můžeme se těšit na Pipes, Prago union nebo Kapitána Dema, taneční stage pak ovládnou zahraniční DJs. Festivalová louka v Horčápsku u Březnice ožije letos již třináctým ročníkem festivalu Kačeři. Fanoušci kapel a DJs se sjedou na příbramsko o magickém víkendu 17. a 18. srpna, aby zde oslavili pomalu blížící se závěr léta. Papa Roach opět v České republice Živá legenda nu-metalu, americká kapela PAPA ROACH, prověří svým našlapaným koncertem základy magického open areálu Korunní pevnůstky v Olomouci. Country v plavkách 2018 Bar plovárna Benešov nad Ploučnicí Hororová show Faty Morgany se přesune do Dvorce u Nepomuka Hororové scény v průběhu metalového koncertu si mohou hosté užít s Fatou Morganou na Hotelu Dvorec v pátek 17. 8. 2018. Nebudou chybět upíři, zombie ani Fredy Kruger ze známé hororové ságy. Publikum jim rozehřeje americká předkapela Desert Island z Floridy. Farák Fest 2018 hlásí připravenost ve všech směrech V areálu Farského kopce u Heřmanovy Huti se můžeme v sobotu 18. 8. 2018 těšit na hudební špičky v jednotlivých žánrech. Walda Gang tu zahraje věci z nového alba, zaskákat si budeme moci se Sto zvířaty a na své si přijdou i fanoušci Tiché dohody. Hvězdou padesátého třetího ročníku festivalu Červeník bude kapela IMT Smile, která odpálí i hit Sokoly Výborná atmosféra, skvělá zábava a směs všech hudebních žánrů! Červenické slavnosti zpěvu, hudby a tance vstupují v tomto roce do 53. sezóny a opět přinesou unikátní program.
2016 ....... 2018 © musicgate.cz