Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.) 9. srpna 2017   (16:00)Kapela prevítů Damona Albarna za úplňku jasně zazářila

Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.)

Damon Albarn je především skvělý performer a všechny ty kreslené obrázky, instrumentální pompa a celá přehlídka hvězd by bez něj nebyly to pravé! Od prvního momentu, kdy vešel na pódium krokem Rockyho Balboa, bylo jasné, že magnetem téhle show bude právě on. Na dálku objal publikum, vztyčil paže jako přerostlý medvídek a za doprovodu víc než dvanáctičlenné kapely se při své promenádě po pódiu na chvilku stal mažoretkou a vzápětí někým, kdo se rozhodl řídit na křižovatce dopravu.

Kapela byla po třítýdenní pauze připravená hudebně explodovat – jejich energie byla nakažlivá. “Tahle deska v mnoha ohledech fakt pochází z Chicaga,” řekl Albarn o poslední desce Humanz. V Chicagu se kromě několika dalších měst album nahrávalo a chicagský house a soul s místními hosty – producentem Jamie Principlem a legendární Mavis Staples – album vyšperkovaly.

Kromě samotné Mavis publikum v The Huntington Bank Pavilion v Northerly Island vidělo i další skvělé umělce. Vince Staples se zápalem jemu vlastním nasadil laťku vysoko se skladbou “Ascension”. Na videu ho přesně ve stylu Gorillaz vystřídali D.R.A.M. a Kali Uchis. Předskokani Little Simz z Londýna a Hypnotic Brass Ensemble z Chicaga se vzápětí vedle Albarna objevili na pódiu a střihli si “We Got The Power”, kdy Little Simz  nahradila Jehnny Beth a dokázala, že tahle dynamická písnička zní fantasticky i v podání rapperky, která vystřídala rockerku.

Damon Albarn je především skvělý performer a …

Většina skladeb toho večera byla dle očekávání z nejnovější desky Humanz a koncert se proměnil na velkolepou taneční party. Bohatá zářivá světelná show a videoprojekce přiblížily představení i divákům v posledních řadách a vtáhly je na pódium. Na obrazovkách se střídaly ukázky z klipů, nápadité animované pasáže, záběry hudebních hostů (obličej Grace Jones byl digitalizován jako tvář zářivé bohyně v “Charger” a obličej zesnulého Bobbyho Womacka zářil ve “Stylo”).

V přídavku nakonec zazněly hity “Kids With Guns”, “Demon Days” a další, které rozzářily koncert jasem čehosi rodinného, povědomého, něčeho, co je novou tradicí založenou Damonem Albarnem, směsí nejméně dvanácti stylů a žánrů poučenou hvězdnou řadou hostů. Jako by se Gorillaz pokusili úspěšně pospojovat lidi po celém světě. Zažít tuhle událost je jako ztratit se v novém vesmíru Gorillaz – pod vedením jedinečného kapitána.

Setlist:
Phoenix On The Hill
Intro: I Switched My Robot Off
Ascension (with Vince Staples)
Last Living Souls
Saturnz Barz
Charger
Rhinestone Eyes
Interlude: Penthouse
Sex Murder Party (with Jamie Principle and Zebra Katz)
She’s My Collar
Busted and Blue
El Mañana
Carnival (with Anthony Hamilton)
Broken (with Hypnotic Brass Ensemble)
Interlude: Elevator Going Up
Andromeda
Strobelite (with Peven Everett)
Out Of Body (with Zebra Katz)
Garage Palace (with Little Simz)
We Got The Power (with Little Simz)
Encore:
Stylo (with Peven Everett)
Kids With Guns
Clint Eastwood (with Del The Funky Homosapien)
Don’t Get Lost In Heaven
Demon Days

zdroj:Tisková zpráva, https://consequenceofsound.net/2017/07/live-review-gorillaz-kick-off-humanz-tour-in-chicago-708/

Další články žánrů Hip Hop / Rap, Pop, Rock, World music, ethno music

Festival Magmafest je zpět! Kultovní rockový festival za účasti těch nejpopulárnějších českých a slovenských rockových kapel u nás vypukl 19. 5. 2018 v Letním kině v Písku Pojďte si s námi zasoutěžit o lístky na první hororovou rockovou operu Vymítač do RockOpery Praha! Naši milí čtenáři, jak už bývá zvykem, RockOpera Praha nám opět poskytla vstupenky do soutěže, tentokráte na hororovou rockovou operu Vymítač. Tak neváhejte a zkuste u nás své štěstí !!! Držíme palce !!! Rocková tancovačka ve Dvorci u Nepomuka Fotbalové hřiště Slavoje Dvorec pohostí 26. 5. 2018 na svém pódiu klatovskou rockovou stálici – Ukradený Vjecy. Skupina Monkey Business slaví plnoletost. Večírek s fanoušky s názvem Jsme jen boží onuce chystá v květnu ve Žlutých lázních Přední česká kapela Monkey Business otevře 24. května brány pražských Žlutých lázní, aby zde tradičním narozeninovým koncertem završila jarní část turné Maximum Power!. Koncertem s názvem „Jsme jen boží onuce“ zároveň společně se svými fanoušky oslaví už osmnácté narozeniny. Chinaski zahrají v nové sestavě poprvé v Praze. Dvakrát v Lucerna Baru a pak ve Foru Karlín. Přestože jedna z nejpopulárnější českých skupin Chinaski sjezdila v nové sestavě téměř celou Českou republiku, Praze se zatím vyhýbala. To se ovšem změní. V prosinci se tam zastaví rovnou třikrát. Dvakrát zahraje ve svém domovském Lucerna Music Baru (9. a 10. 12.) a jednou ve Foru Karlín (12.12.). Vstupenky budou k dostání v síti TicketLIVE od pravého poledne 25. května. Do Lucerna Music Baru za 550 korun včetně poplatků a od 690 korun pak do Fora Karlín. Tam bude možné koupit i lístky na sezení nebo do speciální zóny s občerstvením a dárkem. V srpnu přijedou do Olomouce američtí Papa Roach. Přivítá je atraktivní areál Korunní pevnůstky. V Česku už sice několikrát vystupovali, ovšem tentokrát to bude zřejmě na nejhezčím místě a poprvé na Moravě. Do olomoucké Korunní pevnůstky dorazí 22. srpna multiplatinoví a na ceny Grammy a MTV nominovaní Papa Roach. Jedna z nejpopulárnějších nu-metalových kapel současnosti vznikla už v roce 1993. Přesto nežije ze slávy té doby. I v dalších letech nahrála velmi dobrá alba a jejich tvorba ovlivnila mnoho dnešních zástupců rockové či metalové scény. Aktuálně propagují svůj zatím poslední počin Crooked Teeth. Přijď se vyvětrat, smrade, zvou Chaozz novou skladbou na poslední koncert turné Hiphopová legenda Chaozz pár dní před koncertem ve Foru Karlín, který bude největší v historii kapely, posílá fanouškům dárek v podobě nového singlu. Skladba pojmenovaná Průvan je první producentskou novinkou po 16 letech a od probuzení projektu loni na podzim. Autorem hudby a textu je osvědčený Deph, který pod přezdívkou Kato působí také ve skupině Prago Union.

Další pozvánky na akce, tiskovky

Rocková tancovačka ve Dvorci u Nepomuka Fotbalové hřiště Slavoje Dvorec pohostí 26. 5. 2018 na svém pódiu klatovskou rockovou stálici – Ukradený Vjecy. Skupina Monkey Business slaví plnoletost. Večírek s fanoušky s názvem Jsme jen boží onuce chystá v květnu ve Žlutých lázních Přední česká kapela Monkey Business otevře 24. května brány pražských Žlutých lázní, aby zde tradičním narozeninovým koncertem završila jarní část turné Maximum Power!. Koncertem s názvem „Jsme jen boží onuce“ zároveň společně se svými fanoušky oslaví už osmnácté narozeniny. Chinaski zahrají v nové sestavě poprvé v Praze. Dvakrát v Lucerna Baru a pak ve Foru Karlín. Přestože jedna z nejpopulárnější českých skupin Chinaski sjezdila v nové sestavě téměř celou Českou republiku, Praze se zatím vyhýbala. To se ovšem změní. V prosinci se tam zastaví rovnou třikrát. Dvakrát zahraje ve svém domovském Lucerna Music Baru (9. a 10. 12.) a jednou ve Foru Karlín (12.12.). Vstupenky budou k dostání v síti TicketLIVE od pravého poledne 25. května. Do Lucerna Music Baru za 550 korun včetně poplatků a od 690 korun pak do Fora Karlín. Tam bude možné koupit i lístky na sezení nebo do speciální zóny s občerstvením a dárkem. V srpnu přijedou do Olomouce američtí Papa Roach. Přivítá je atraktivní areál Korunní pevnůstky. V Česku už sice několikrát vystupovali, ovšem tentokrát to bude zřejmě na nejhezčím místě a poprvé na Moravě. Do olomoucké Korunní pevnůstky dorazí 22. srpna multiplatinoví a na ceny Grammy a MTV nominovaní Papa Roach. Jedna z nejpopulárnějších nu-metalových kapel současnosti vznikla už v roce 1993. Přesto nežije ze slávy té doby. I v dalších letech nahrála velmi dobrá alba a jejich tvorba ovlivnila mnoho dnešních zástupců rockové či metalové scény. Aktuálně propagují svůj zatím poslední počin Crooked Teeth. Přijď se vyvětrat, smrade, zvou Chaozz novou skladbou na poslední koncert turné Hiphopová legenda Chaozz pár dní před koncertem ve Foru Karlín, který bude největší v historii kapely, posílá fanouškům dárek v podobě nového singlu. Skladba pojmenovaná Průvan je první producentskou novinkou po 16 letech a od probuzení projektu loni na podzim. Autorem hudby a textu je osvědčený Deph, který pod přezdívkou Kato působí také ve skupině Prago Union. Písničkář Petr Lüftner představuje nový singl a videoklip z připravovaného alba. Český zpěvák, skladatel a hráč na akordeon Petr Lüftner natáčí v současné době,pod vedením producenta Ondřeje Škocha, který dlouhou dobu působil v kapele Chinaski,své druhé studiové album. Night Lovell přiveze do Prahy svůj temný rap Kanadský rapper, který si říká Night Lovell, přijede do Prahy. Se svými ponurými texty a vypilovanými beaty vystoupí 9. října v klubu Roxy. Vstupenky za 550 Kč budou v prodeji od pátku 18. května na fource.cz, GoOut.cz a v síti Ticketpro. Koncert je součástí série [loveit] sound, kterou přinášíme ve spolupráci s Jägermeisterem.
2016 ....... 2018 © musicgate.cz