Ale každý koncert, třeba i ten, který děláme v klubu, pro mne hodně znamená. V klubu je to zase takové „ kontaktnější“ a komornější, a za to jsem rád.
Prach a vzduch tour bylo pro Vás i Váš tým jistě náročné. Často jste měli i dvě, nebo tři vystoupení po sobě ve větších vzdálenostech. Stíhali technici scénu tak rychle přemístit, nebo jste měli dvě scény?
Měli jsme kolikrát dvě až tři vystoupení … Stíhali jsme to. Na jednu stranu, když už vyjede tak velká technika, tak to prostě dává. A také jsme to dělali kvůli rodinám, protože mít rozcáraný koncert každý víkend jedenáctkrát, když to přeženu, tak to je špatné. Takže jsme to dali vlastně do 4 týdnů a chceme za A) odpočívat a za B) tvořit . My vše máme v kapele naplánováno . My teď už vlastně víme, co budeme dělat nejen v prosinci, v lednu a v únoru, ale máme zaplněný celý příští rok. Neznamená to, že když nehrajeme před lidmi, tak že Traktor není. Protože chceme dělat desku, chceme si na to dát hodně času a nechceme to uspěchat. Cítíme tu zodpovědnost vůči fanouškům.
Celé turné bylo umocněno nádhernou videoprojekcí. Jak vznikaly náměty
na obrazovce k jednotlivým skladbám?
To je dílem velké práce našeho managera a bubeníka Pavla Balka, ale hlavně Cyrila Širokého, což je velice šikovný kluk, který spolupracuje například i s Dymytry, Kryštofem a se spoustou dalších kapel. Je to mladý kluk, který má prostě šťávu, a to nejde jen o videoprojekci, kterou jsem po pravdě ani pořádně neviděl (smích). Uvidím ji až na DVD. Ale viděl jsem videoklip Letokruhy, na kterém mi velice záleželo, protože to je zpověď, se kterou se velice ztotožňuji, protože jsem o někoho přišel. Když mi Pavel Balko řekl: „ Mám Cyrila Širokého, ten to udělá výborně“, a já jsem do toho chtěl šíleně moc zasahovat – co a jak bude a on mi řekl: „Až to uvidíš, tak si řekni, co ti vadí“. Já jsem klip viděl a byl jsem nadšen. On přesně vystihl tu duši, tu pointu. To, co jsem tím textem chtěl říct.