Recenze: nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation 12. října 2017   (12:30)Upozornění: album není vhodné pro suchary, lidi s IQ houpacího koně a všechny, kteří nemají hudební sluch!

Recenze: nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation

Nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation s největší pravděpodobností všechny posadí na zadek! Naše recenze je toho důkazem. Děkuji Kubovi za zpracování této recenze, jelikož mi potvrdil můj osobní názor na toto album, poslouchám ho v každé volné chvilce, protože je to nářez a máte se na co těšit!

Recenze:

Dnes se s Vámi podělím o vcelku nevšední zážitek z české hudební scény. Dostalo se mi do rukou nové album Hentai Corporation a nedá se říct, že by mě nezaujalo. Pojďme si ovšem povědět něco víc.

Na desce se nachází devět písniček a nutno dodat, že každá z nich má něco do sebe. Na druhém studiovém albu se kapela nepouštěla do žádných experimentů s romantikou, něhou ani slátaninami typu: budeme světoví, najdeme sound, co má Metallica. Jedině dobře! Rukopis a zvuk kapely Hentai Corporation je totiž absolutně v pořádku a originální. Podle mého názoru se jedná o kapelu, která svou originalitou a svým pojetím převyšuje většinu českých kapel.

Nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai …

Nejlepší muzika a pohoda na nejlepších památkách.
Na nosiči je tedy devět skladeb a já se tentokrát rozhodl pojmout psaní trochu jinak. Nebudu se soustředit na jednotlivé písničky a vyjadřovat se ke každé, jak mám ve zvyku. Pojmu to komplexně. Proč? Protože album INTRACELLULAR PETS  tak působí. Nenašel jsem nic, co by vyčnívalo, nebo naopak zapadalo pod průměr. Celé album zní uceleně a dynamicky. V každé skladbě je slyšet nápad, energii a kus práce. A to i přes to, jaké měla kapela v průběhu natáčení komplikace.

Charismatická kapela vydala názornou ukázku toho, „jak se to má dělat.“ Je více než jasné, že každého tento styl nezaujme a spoustě lidí bude provokativní až drzé dožadování se zaslouženého místa na scéně vadit. Každý by ale měl nejdřív pustit do uší INTRACELLULAR PETS a pak hodnotit. Jedná se totiž o album, které svědčí o jasných cílech a kvalitě kapely.

Na nosiči je tedy devět skladeb a já se …
Určitě se stavte na některý z koncertů plánovaného turné Intracellular pets nám spadla 2017, které začíná už zítra 13. října v Opavě. Hlavně ale doražte všichni 27. října do Akropolis v Praze udělat pořádný kotel! Zde si album budete moci zakoupit a posoudit sami jeho kvalitu! Více najdete v naší pozvánce ZDE a také v našem rozhovoru s kapelou ZDE.

Určitě se stavte na některý z koncertů …

autoři:text:     Lenka Kadeřábková, Recenze: Jakub Kočí

Další články s interpretem Hentai Corporation

Tři husté kapely a všechny za 5 minut dvanáct Zvrácený nářez z Prahy Hentai Corporation, hrůzná stvoření z Karlových varů Horrible Creatures a příbramský trash Annanna's. Tak vypadal další z hudebních večerů, který připravil pro své stálé i nové návštěvníky příbramský klub Za 5 Dvanáct. Soutěž o vstupenky na Hentai Corporation v Příbrami Spouštíme soutěž v podstatě za pět minut dvanáct, ale lepší pozdě než později. Příbramský klub Za 5 Dvanáct rozsekají v pátek 22. 3. 2019 Hentai Corporation. My máme pro Vás pár vstupenek jen za sdílení a správnou odpověď. Festival Hrady CZ po Točníku zavítá se Škworem, Tomášem Klusem, J.A.R. nebo Divokým Billem na Kunětickou horu! Nově návštěvníkům nabídne VIP kempy Plus - aneb na festival jako do hotelu! Čtrnáctý ročník festivalu Hrady CZ se po svém startu na hradě Točníku představí v pátek a sobotu 20. a 21. července na Kunětické hoře. Dále bude putovat po: Švihově, Rožmberku nad Vltavou, Veveří, Hradci nad Moravicí, Bouzově a svoji letošní pouť uzavře na hradě Bezdězu Jemnostfest 2018 zněl od Šumavy až po Krkonoše Bylo středeční odpoledne a party natěšených fanoušků mířily do Camp Lázní Klatovy. A mnohé z vás možná napadlo: „Copa se to v těch Klatovech vlastně dělo?“ The Prodigy na Rock for People letos bez zpoždění Čtvrteční line up přilákal na Rock for People nejvíce návštěvníků za celý letošní festival. Hlavní hvězdou večera byla kapela The Prodigy, která tentokrát nenechala diváky čekat. Divadlo Pod lampou v Plzni zažilo koncertní peklo Při vystoupení The Atavists a hlavního tahouna večera Hentai Corporation byl klub ve středu 28. 3. 2018 doslova napěchovaný fanoušky a hutnými decibely Hentai Corporation představí na Flédě aktuální desku v inovované sestavě Thrash rock´n´rollová parta Hentai Corporation přijede v rámci turné Intracellular Pets nám spadla 2018 (kdopak nám ho postaví) 20. března na Flédu. V nové sestavě, resp. se dvěma náhradníky, představí brněnským fanouškům dlouho očekávané druhé album.

Další recenze

MEOW! vydávají své první debutové album a s ním první nabušenej klip. Kapelu MEOW! Není potřeba dlouze představovat. Banda zkušených kluků z Prahy, kteří každou svou show dokazují, kdo že to má pořádně v rukách. Jejich hudba stojí na melodických a silných refrénech, pořádném řevu a emocích, které k punk-rocku s prvky pořádného živelného hardcoru prostě patří. Pražský Rehab vydal dlouho očekávané stejnojmenné album Debutové album pražské rockové party Rehab spatřilo světlo světa 16. 2. 2019 a při koncertě ve Stochově stejného data se placka poprvé dostala do rukou jejich věrných příznivců. Tom Odell počtvrté navštil Prahu. Co vše se změnilo od jeho prvního vystoupení? Anglický zpěvák, skladatel a klavírista Tom Odell přivezl do téměř vyprodaného Fora Karlín nejnovější desku Jubilee Road, která vyšla na podzim roku 2018. Karma spatřila světlo světa! Jistě už vám někdy někdo řekl: „Karma ti to vrátí.“ Článek se však netýká této karmy, ale nového CD od kapely Zelenina, které nese název Karma a uvidělo poprvé svět minulý týden. Pefr Jam vydávají druhé CD Křest CD - 23. 6. 2018 Jam fest Vol. 5 - Chlum (okres Třebíč) Novinkové album Černobílá od skupiny Morava Nová dimenze v tvorbě skupiny Morava Tereza Kerndlová a její zbrusu nový videoklip COMMANDER! Tereza Kerndlová a její manžel René Mayer odjeli na dovolenou do Dubaje a to by prostě nebyla Tereza, aby na slunečné pláži nedostala nápad natočit nový videoklip k písničce COMMANDER. Hudba: Chris Neal, Produkce: ODD (Ondřej Turták / Atmo Music), Text písničky: Jaro Smejkal
2016 ....... 2019 © musicgate.cz