Recenze: nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation 12. října 2017   (12:30)Upozornění: album není vhodné pro suchary, lidi s IQ houpacího koně a všechny, kteří nemají hudební sluch!

Recenze: nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation

Nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation s největší pravděpodobností všechny posadí na zadek! Naše recenze je toho důkazem. Děkuji Kubovi za zpracování této recenze, jelikož mi potvrdil můj osobní názor na toto album, poslouchám ho v každé volné chvilce, protože je to nářez a máte se na co těšit!

Recenze:

Dnes se s Vámi podělím o vcelku nevšední zážitek z české hudební scény. Dostalo se mi do rukou nové album Hentai Corporation a nedá se říct, že by mě nezaujalo. Pojďme si ovšem povědět něco víc.

Na desce se nachází devět písniček a nutno dodat, že každá z nich má něco do sebe. Na druhém studiovém albu se kapela nepouštěla do žádných experimentů s romantikou, něhou ani slátaninami typu: budeme světoví, najdeme sound, co má Metallica. Jedině dobře! Rukopis a zvuk kapely Hentai Corporation je totiž absolutně v pořádku a originální. Podle mého názoru se jedná o kapelu, která svou originalitou a svým pojetím převyšuje většinu českých kapel.

Nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai …

Na nosiči je tedy devět skladeb a já se tentokrát rozhodl pojmout psaní trochu jinak. Nebudu se soustředit na jednotlivé písničky a vyjadřovat se ke každé, jak mám ve zvyku. Pojmu to komplexně. Proč? Protože album INTRACELLULAR PETS  tak působí. Nenašel jsem nic, co by vyčnívalo, nebo naopak zapadalo pod průměr. Celé album zní uceleně a dynamicky. V každé skladbě je slyšet nápad, energii a kus práce. A to i přes to, jaké měla kapela v průběhu natáčení komplikace.

Charismatická kapela vydala názornou ukázku toho, „jak se to má dělat.“ Je více než jasné, že každého tento styl nezaujme a spoustě lidí bude provokativní až drzé dožadování se zaslouženého místa na scéně vadit. Každý by ale měl nejdřív pustit do uší INTRACELLULAR PETS a pak hodnotit. Jedná se totiž o album, které svědčí o jasných cílech a kvalitě kapely.

Na nosiči je tedy devět skladeb a já se …
Určitě se stavte na některý z koncertů plánovaného turné Intracellular pets nám spadla 2017, které začíná už zítra 13. října v Opavě. Hlavně ale doražte všichni 27. října do Akropolis v Praze udělat pořádný kotel! Zde si album budete moci zakoupit a posoudit sami jeho kvalitu! Více najdete v naší pozvánce ZDE a také v našem rozhovoru s kapelou ZDE.

Určitě se stavte na některý z koncertů …

autoři:text:     Lenka Kadeřábková, Recenze: Jakub Kočí