Do sportovní haly Tesla Brno kromě gymnastického oddílu zavítali po výzvě na Facebooku také Thomovi fanoušci, kteří si zahráli v komparzu. Prostředí tělocvičny v klipu vystřídají i londýnské ulice. Díky Thomově vítězství v loňském ročníku projektu Czech Fresh se celý realizační tým vypravil také do britské metropole, kde se natáčelo kromě exteriérů také v moderně vybaveném studiu YouTube Space, a tak bylo možné počítat i se speciálními efekty, které klip obohatí.
„Natáčení předcházely 3–4 týdny intenzivních příprav, během kterých jsme hledali lokace, vybírali herce a precizně plánovali každý záběr. V klipu se mimo jiné létá, takže jsme taky věnovali nějaký čas vymýšlení a testování toho, jak natočit tenhle trik. Vložené úsilí se nakonec skutečně vyplatilo a samotné natáčení byla radost. Celé jsme to zrealizovali během tří dní – dvou v Londýně a jednoho v Brně. Postprodukce probíhá v těchto dnech v pražském Magic Labu," přibližuje režisér klipu Jakub Jirásek.