Wohnout unplugged v Hradci Králové 20. prosince 2017   (15:21)Fotoreportáž z hradecké zastávky akustické tour.

Wohnout unplugged v Hradci Králové

Anna Bartolotti

Třináctou a zároveň předposlední zastávkou Unplugged tour kapely Wohnout byl Hradec Králové. Kapela vystoupila 15. 12. v Denoche Music Club.

Jako předkapela se představili Vanue 2, kteří fanoušky rozhýbali už na začátku a Wohnouti tak příjemně navázali na uvolněnou atmosféru. Přestože nebylo vyprodáno, klub se bez problému zaplnil. Akustický koncert doplnila i výzdoba pódia, která představovala táborové posezení, takže jste tam mohli najít například stromečky, ohniště, stan anebo taky sovu.

Na koncertě se pořádala tombola, ve které návštěvníci mohli vyhrát mimo jiné i seznámení s kapelou Wohnout nebo jejich CD. Výtěžek putoval na vozíček pro malého Zdenečka, který bojuje s nemocí SMA (Spinální svalová atrofie). Více informací na FB https://www.facebook.com/ZdendaSMA

Třináctou a zároveň předposlední zastávkou …

Anna Bartolotti 50 fotografií v galerii

autoři:text:     Bartolotti Anna

Další články s interpretem Wohnout

Na akci Den pivovaru Vysoký Chlumec se předvedla nadupaná sestava. Skupiny Harlej, Wohnout, TH!S, Seventh Passion a zpěváci Janek Ledecký a Jakub Ondra patřičně rozproudily početné publikum. Den pivovaru Vysoký Chlumec bude hostit nadupanou sestavu. Wohnout, Harlej, Janek Ledecký a další vystoupí na dnu Lobkowiczkého pivovaru. Wohnouti vydávají Hloupou písníčku Kapela Wohnout vypouští další singl z připravovaného alba. Všichni momentálně tráví čas ve studiu a chystají novou dlouhohrající placku, které vyjde v listopadu a zatím nese pracovní název „Máme na míň“. Keltská noc 2018 Krkonošský open air festival láká na příjemnější teploty i bohatý line up. Labefest 2018 ovládl Děčín aneb celé Polabí na společné vlně skvělé muziky! Jak už se stalo v srdci severu zvykem, 11. - 12. 5. 2018 toto srdce opět bilo pro festival Labefest. Tento pohodový multižánrový open air si i v letošním roce pro návštěvníky připravil nabitý program a pátek i sobota byly plné skvělé muziky! Soutěž o vstupenky na Labefest 2018 v Děčíně! Druhý májový víkend ožije Smetanovo nábřeží v Děčíně tradičním festivalem Labefest 2018. Naši milí čtenáři, nenechte si tento výjimečný festival ujít a pojďte si s námi zasoutěžit o „volňásky“ !!! Držíme palce !!! Wohnout rozezpívali celý březnický kačeří bohémský svaz Festival Kačeři (resp. Jarní Kačeři) přivítali po létech domlouvání kapelu WOHNOUT. 21. dubna zahrála v Březnici legendární kapela svůj hodinu a půl dlouhý set zahrnující spoustu hitů! Fanoušky nejprve rozehřáli mladí hbití Roofers a nakonec uskákala příbramská skáčková legenda Pakáš.
2016 ....... 2018 © musicgate.cz