Klatovy žily svůj sen s Dymytry! Po jejich boku nechyběly Second Breath i Nothing Left To Say a déšť nás nezastavil Nastal druhý zářijový pátek a magické datum 9. 9. bylo svátkem pro všechna srdce bijící pro metal. Svou nespoutanou show tam po dvou letech odpálili legendární Dymytry s hosty Second Breath a Nothing Left To Say. Dymytry odpálí svou pekelnou show v Klatovech! Hosty večera budou Second Breath a Nothing Left To Say Na západ Čech opět dorazí bouřliváci z Dymytry. Jako support se po jejich boku představí Second Breath a Nothing Left To Say. A o tom, že se máme na co těšit, není pochyb! Déšť ani zima nikoho nezastaví, Dymytry a Arakain na Hořepníku zahráli. Třetí srpnový víkend byl ve znamení metalu na letním parketu Hořepník. I v nepříznivém počasí se zde uskutečnila další akce, tentokrát s kapelami Arakain a Dymytry. Chodrockfest 2022 aneb Domažlice rozjely svou párty rocku na Chodrocku! „Žádnyj neví, co sou Domažlice, žádnyj neví, co je to Taus...“ zpívá se v jedné z nejznámějších chodských písní. Rockoví fanoušci nejen ze Západních Čech však ví, co pro ně Domažlice v době Chodských slavností jsou a znamenají... a to hudebním rájem a největší rockovou plážovou párty plnou skvělých kapel. Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest. Eva Burešová se představuje v překvapivém stylu ve společné písni s partnerem Přemkem Forejtem a skupinou Dymytry! Václav Noid Bárta, jako autor hudby, scénáře a režisér hudebního klipu Žena z oceli se rozhodl představit Evu Burešovou v jiném a pro mnohé posluchače překvapivém stylu. Jak se Peklo stalo rájem aneb vyprodaný Pekelný ostrov 2022 dostal návštěvníky i kapely! Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se vrátil do nových, ještě lepších kolejí a byla to dokonalá jízda. Beznadějně vyprodaným areálem zahřměl legendární U.D.O., Dymytry, Traktor, Tři sestry i Harlej...

Koncertní sezónu 2023 odstartuje plzeňský Extra Band revival v přeštické Stodole S rozdílem jednoho roku a jednoho dne otevře opět na klubové scéně přeštické Stodoly novou koncertní sezónu 2023 plzeňská stálice Extra Band revival. Zimní prázdniny se tak muzikantům stanou pouhou hezkou vzpomínkou a rockovým mejdanem 3.2.2023 vyjedou vstříc fanouškům napříč Západočeským krajem. Pop-punkový All Time Low přijedou po druhé do Prahy a rozbalí svojí hořko-sladkou parádu v Lucerna Music Baru Původně středoškolská kapela, která to dotáhla na jedno pódium s vlastními vzory Green Day, vystoupí v České republice teprve podruhé a to 27.02.2023 v klubu Lucerna Music Bar. Jako support se představí svérázná a sladká Lauran Hibberd a nadějní američtí Games We Play. Don Broco a Sleeping With Sirens se představí začátkem března v Lucerna Music Baru Pořádně svižný večírek nabídne 4. března pražský Lucerna Music Bar, kde spojí své síly britští Don Broco a američtí Sleeping With Sirens, a zajisté nenechají své fanoušky ani na chvíli vydechnout. Návštěvníci letošního Rock for People dobře vědí, do čeho jdou, Don Broco si podmanili všechny pod hlavní stagí, především i ty, kteří je slyšeli poprvé. Chytlavé melodie společně s inteligentními texty dále doplňují neuvěřitelně originálními videoklipy ve stylu: „čím bláznivější, tím lepší.“ A ono to skvěle funguje! Sleeping With Sirens se vrací do Prahy po třech letech, kdy předskakovali Good Charlotte, tentokrát s novou deskou Complete Collapse, která je horkou novinkou letošního října. Kytarista My Chemical Romance Frank Iero míří se svou novou superskupinou do Prahy! Parta kolem zpěváka Anthonyho, který v pandemii objevil jiskru ke hledání hudebních kolegů pro nový projekt, má všechny předpoklady ke hvězdnému úspěchu. Muzikanti našli cestu hudby v žánrových rovinách post-hardcore, emo a rocku. Moc dobře vědí, že to, co spolu v tak krátkém čase našli, není náhoda. VE LŽI PRAVDA ZÁŘÍ Zní jasně a rázně z moravského rockového rybníčku, konkrétně z kapely Horizont. Doga vyráží na Respekt vinyl tour s první zastávkou v Hořovicích Společenský dům v Hořovicích se stane v sobotu 28.1.2023 odrazovým místem k celorepublikové dvánáctipoložkové šňůře hard-rockové Dogy. Kromě nově sestaveného playlistu se můžeme těšit na novou scénu, podpisovku před koncertem a pivo s názvem Route 66, které bude součástí zmíněné tour. Jako hosté se na prostorném pódiu představí Wotazník a zaječovská Rocksana. Plánovaný start je ohlášený na 19:00. Nový singl a videoklip "Dotek zla" od kapely AnarchiA je venku. Premiéra tohoto videoklipu proběhla v pondělí 12.12.2022 ve 20:00 na YouTube kanálu kapely AnarchiA a každého, kdo ji sledoval jistě nenechala chladným.

Úmrtí Sida Fest letos proběhne ve známém plzeňském baru U Kylla Tradiční festival je, jako připomínka výročí úmrtí punkové ikony Sida Viciouse, každoročním středobodem únorových hudebních akcí a navíc je večírek koncipován do benefiční podoby, kde výtěžek poputuje na pomoc nemocné Kačenky. Je pravda, že místo konání se rok od roku mění, přesto si zachovává svým obsahem vysoký kredit – jak výběrem kapel, tak charitativním posláním. Letošní Úmrtí Sida Fest se bude konat 4.2.2023 v plzeňském baru U Kylla a to hned na dvou pódiích, čemuž odpovídá i početný line-up potvrzených kapel. Přijďte se i vy pobavit a zažít nevšední atmosféru punkového festivalu. Open doors 16:00, start je plánovaný na 17:00 hodin. Pop-punkový All Time Low přijedou po druhé do Prahy a rozbalí svojí hořko-sladkou parádu v Lucerna Music Baru Původně středoškolská kapela, která to dotáhla na jedno pódium s vlastními vzory Green Day, vystoupí v České republice teprve podruhé a to 27.02.2023 v klubu Lucerna Music Bar. Jako support se představí svérázná a sladká Lauran Hibberd a nadějní američtí Games We Play. Vyprodaní Bring Me The Horizon již brzy zbourají holešovickou Sportovní halu, budete u toho taky? Aby toho nebylo málo, jako speciální host zahrají američtí velikáni A Day To Remember. V roli support kapel se představí Poorstacy, kterého si fanoušci mohli užít i na Rock for People 2022. Extravagantní a sebevědomá GIRLI se v dubnu vrací do Prahy! Po loňské premiéře na hudebním showcase festivalu Nouvelle Prague a letošní headline show na Prague Pride se Girli 16. dubna 2023 vrací do Prahy. V rámci série Rock for Poeple Concerts vystoupí v klubu Bike Jesus na Štvanici, aby fanouškům naservírovala svůj drzý, vzdorný elektro-pop, který Milly Toomey pod jménem GIRLI nahrává už od puberty, a který jí získal uznání od magazínů jako např. Guardian nebo NME za singl „Hot Mess“ a debutové album Odd One Out z roku 2019. Don Broco a Sleeping With Sirens se představí začátkem března v Lucerna Music Baru Pořádně svižný večírek nabídne 4. března pražský Lucerna Music Bar, kde spojí své síly britští Don Broco a američtí Sleeping With Sirens, a zajisté nenechají své fanoušky ani na chvíli vydechnout. Návštěvníci letošního Rock for People dobře vědí, do čeho jdou, Don Broco si podmanili všechny pod hlavní stagí, především i ty, kteří je slyšeli poprvé. Chytlavé melodie společně s inteligentními texty dále doplňují neuvěřitelně originálními videoklipy ve stylu: „čím bláznivější, tím lepší.“ A ono to skvěle funguje! Sleeping With Sirens se vrací do Prahy po třech letech, kdy předskakovali Good Charlotte, tentokrát s novou deskou Complete Collapse, která je horkou novinkou letošního října. Průkopníci punku a gothic rocku, legendární The Damned, zahrají 16. března v Praze Legendární THE DAMNED se na jaře vrací do České republiky! Jedni ze zakladatelů a prvních průkopníků punk-rockové a gothic kultury ve Velké Británii v čele s frontmanem Davem Vanianem byli současně i první britskou kapelou, která oficiálně vydala singl, plnohodnotné album, a vyrazila na turné do Spojených států. Až poté je následovali další jako The Clash nebo Sex Pistols. Přes všechna prvenství převažuje to hlavní – The Damned brázdí světová pódia už téměř 50 let a pořád jim nechybí elán vozit ten nejpoctivější a nejryzejší punk-rock do každého klubu, kde si na ně troufnou! Kytarista My Chemical Romance Frank Iero míří se svou novou superskupinou do Prahy! Parta kolem zpěváka Anthonyho, který v pandemii objevil jiskru ke hledání hudebních kolegů pro nový projekt, má všechny předpoklady ke hvězdnému úspěchu. Muzikanti našli cestu hudby v žánrových rovinách post-hardcore, emo a rocku. Moc dobře vědí, že to, co spolu v tak krátkém čase našli, není náhoda.

2016 ....... 2023 © musicgate.cz