Sraz socialistických vozidel vol. 10 bude mít na Hnačově bohatý hudební program Již po desáté si do areálu Kempu Hnačov naleznou cestu vozidla s rodným listem vystaveným před rokem 1990. Dvojdenní Sraz socialistických vozidel se stane cílem stovek, možná tisíců příznivců těchto nablýskaných motorových mazlíčků. Hosté si tak budou moci vše náležitě prohlédnout a večer si pak užít hudební program na místní scéně u sportovního areálu. Na něm se v pátek představí rockový Plán B a legendární Brutus, během jehož vystoupení bude odpálený slavnostní ohňostroj. Přijďte se pobavit i vy, vskutku nabitý pátek odstartuje koncertní události úderem 18. hodiny. Vypsaná fiXa projíždí absolutním snem až k oslavám XXX. Slavit se bude hned na třikrát! Jedna z jejích prvních písniček čekala na obrazové ztvárnění skoro stejně tak dlouho. Úplně první kapelní auto ve videoklipu Absolutní sen proveze diváka ve třech minutách historií a všemi změnami, kterými si skupina za tři desítky let nikdy nepřerušené existence prošla. Toto výročí oslaví rovnou na třikrát. Nestárnoucí Kečup svými legendárními hity potěšil KD Mrákov! Byla tu druhá květnová sobota a srdce Mekky chodského bigbítu bilo v rytmu Kečupu. Právě v ten den tam totiž tahle legendární skupina dorazila a o tom, že půjde o velmi užitý večer už předem nikdo nepochyboval. A tak se také stalo! Hrady CZ nabízejí zažít naposledy koncert Lucie v původní sestavě a odtajňují program Kompletní program svého devatenáctého ročníku oznamuje hudebně-kulturní festival Hrady CZ. Návštěvníkům letos nabídne historicky poslední možnost vidět koncert kapely Lucie v původní sestavě s Davidem Kollerem. Stejně tak zpěvák Daniel Landa a kapela Chinaski a zahrají v létě exkluzivně pouze na Hradech. Pekelný ostrov odtajnil poslední jména headlinerů nabitého line-upu! Areál kromě Guano Apes ovládnou Dymytry i Traktor! Rolls-Royce mezi festivaly – Pekelný ostrov už „stříhá metr“ a doplňuje nabitý line-up o další zvučná jména špičky české scény. Hlavní hvězdou letošního ročníku budou legendární Guano Apes. S nespoutanou show dorazí Traktor i Dymytry. Ježovy nabídnou jak sváteční pouťovou atmosféru, tak dobrou muziku skupiny Revival Gang Pouťová zábava v obci Ježovy je tradiční společenskou událostí již dlouhou řadu let. Sváteční nálada, návštěvy známých a příbuzných, večer pak tancovačka u hospůdky nedaleko fotbalového hřiště. Právě letos se o hudební stránku této akce postará kapela Revival Gang, která svým dílem přispěje ke skvělé obecní náladě. Proto nezapomeňte – sobota 18.5.2024, start hudební produkce je ohlášený na 20:00 hodin. Benefiční koncertní událost v Motorestu Svojkovice měla název Zmačkneme se Sobotní večer 11.5.2024 patřil v hudební aréně svojkovického Motorestu kapelám Katr a Chlíff. Právě druhá jmenovaná skupina stála u zrodu této akce, jejíž výtěžek poputuje na konto rodiny bývalého kamaráda Jirky, který se již bohužel podobných koncertů nikdy nezúčastní. Mohu jen potvrdit, že večírek měl smysl a do kasičky se vybrala pěkná finanční hotovost. Sál, přísálí i balkon byly vzorně připravené, pohodoví pořadatelé vítali hosty u vstupních dveří, ochotná obsluha výčepu plnila přání zákazníků, světla nažhavená a kvalitní zvuk z dílny Jardy Pospíšila prověřený – vše na svých místech a hudební mejdan tak dostal v ten správný čas zelenou.

Vypsaná fiXa projíždí absolutním snem až k oslavám XXX. Slavit se bude hned na třikrát! Jedna z jejích prvních písniček čekala na obrazové ztvárnění skoro stejně tak dlouho. Úplně první kapelní auto ve videoklipu Absolutní sen proveze diváka ve třech minutách historií a všemi změnami, kterými si skupina za tři desítky let nikdy nepřerušené existence prošla. Toto výročí oslaví rovnou na třikrát. Tomáš Blažek z punkové kapely Peshata představuje první české album s hudbou vytvořenou umělou inteligencí. Tomáš Blažek, známý především jako frontman kapely Peshata, uvádí pod pseudonymem Blážboy své první sólové album "AI AI AI!", poutavý mix rozmanitých hudebních stylů, od balkánu přes punk po elektroniku, s hudbou kompletně vytvořenou pomocí AI. Hrady CZ nabízejí zažít naposledy koncert Lucie v původní sestavě a odtajňují program Kompletní program svého devatenáctého ročníku oznamuje hudebně-kulturní festival Hrady CZ. Návštěvníkům letos nabídne historicky poslední možnost vidět koncert kapely Lucie v původní sestavě s Davidem Kollerem. Stejně tak zpěvák Daniel Landa a kapela Chinaski a zahrají v létě exkluzivně pouze na Hradech. KOCOURU a jeho nový singl Potrhaný pouta - téma, které si prožilo většina z nás V krátkém sledu za sebou letos vydává tento autor a interpret druhý singl. Tentokrát v popovém stylu a na notě příběhu partnerské dvojice balancující na hraně rozhodnutí, jak naložit s jejich vztahem. KLUBOOFKA FEST 2024 otřese Vlašimí v základech. Rock/metalový festival KLUBOOFKA FEST 2024 se po úspěšném prvním dílu v brněnském klubu MELODKA přesouvá v celé své parádě do baru Na Koupáku ve Vlašimi. V sobotu 18.5.2024 úderem 16. hodiny odstartuje celý festival první kapela. Sosnová Classic 2024: Rarity ve startovním poli a slavná jména motoristické i hudební scény Letošní svátek historických automobilů, sidecarů a motocyklů Sosnová Classic, který se koná už 18. a 19. května, láká na řadu raritních strojů a slavná jména za jejich volanty. Nouze nebude ani o hudební program, který je s radostí svěřen do rukou legendárního Čechomoru. Phoenix povstal z popela a přidal k tomu nový videoklip 27.3.2024 vyšlo dlouho očekávané EP kapely Day Before. Název Phoenix odkazuje k faktu, že samotná kapela tímto EP povstává z vlastního popela. Po svém debutu se v minulých letech kapela na nějakou dobu odmlčela, ale nyní se vrací a má v plánu pokračovat v kvalitní tvorbě. Název ale neodkazuje pouze na životní cyklus kapely, ale také na mysl člověka, která je občas zmítaná nepříjemnými myšlenkami a pocity. Celé album se nese v duchu boje proti vnitřním démonům, kdy člověk musí zabojovat a vymanit se z ohně a povstat jako někdo lepší.