Chodrockfest 2022 aneb Domažlice rozjely svou párty rocku na Chodrocku! „Žádnyj neví, co sou Domažlice, žádnyj neví, co je to Taus...“ zpívá se v jedné z nejznámějších chodských písní. Rockoví fanoušci nejen ze Západních Čech však ví, co pro ně Domažlice v době Chodských slavností jsou a znamenají... a to hudebním rájem a největší rockovou plážovou párty plnou skvělých kapel. Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest. Eva Burešová se představuje v překvapivém stylu ve společné písni s partnerem Přemkem Forejtem a skupinou Dymytry! Václav Noid Bárta, jako autor hudby, scénáře a režisér hudebního klipu Žena z oceli se rozhodl představit Evu Burešovou v jiném a pro mnohé posluchače překvapivém stylu. Jak se Peklo stalo rájem aneb vyprodaný Pekelný ostrov 2022 dostal návštěvníky i kapely! Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se vrátil do nových, ještě lepších kolejí a byla to dokonalá jízda. Beznadějně vyprodaným areálem zahřměl legendární U.D.O., Dymytry, Traktor, Tři sestry i Harlej... Západočeský open air Pekelný ostrov 2022 odtajnil kompletní line-up! Dorazí legendární U.D.O., Traktor i Dymytry Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se opět vrací, a to ne do starých, ale nových ještě lepších kolejí! Nyní již návštěvníkům prozradil všechny účinkující a věřte, máme se na co těšit! Posledním odtajněným headlinerem se stal... Letošní Studánkafest 2022 se vydařil Festivalová sezóna 2022 už začala, konečně v normálním, nijak neomezujícím režimu. Co víc si přát. Nejinak tomu bylo i v Krásné Studánce, kde se 20. - 21.května 2022 konal dvoudenní hudební festival STUDÁNKA FEST 2022, nadupaný těmi nejlepšími českými kapelami. Podle line- upu bylo víc než jasné, že se bude jednat o skvělý zážitek v té nejlepší společnosti. Dymytry se svým Pharmageddon tour excelovali v Horažďovicích! Nastala druhá dubnová sobota a srdce všech metalových fans ze západu Čech bila na poplach. Svou nespoutanou show tam totiž v tento den rozpoutali legendární Dymytry. A my byli přitom!

Voldušská pouťová zábava nebude o tradičních lidových tancích – lídrem večera se stane Totální nasazení Při vyslovení sousloví Voldušský kulturák se mnohým fanouškům vybaví vzpomínky na velké koncerty či dobře obsazené festivaly, v poslední době v punkovém slohu. Ani Voldušská pouť, potažmo večerní zábava 27.8.2022 nebude výjimkou – hlavní pořadatel Vilda Kounovský pozval na místní pódium hned tři formace – punkové Deratizéry a Totální nasazení, o závěr mejdanu se pak postarají thrasheři z kapely Štamgast. The Beatles revival Kladno oslaví 30 let na scéně koncertem v Tlumačově u Domažlic! Speciálním hostem bude legendární Karel Kahovec Mekka chodského bigbítu – AMFI Tlumačov u Domažlic (za deště KD Mrákov) na svých prknech opět uvítá zvučná jména hudební scény. Svou hity nabitou show tam totiž odpálí jedna z nejúspěšnějších evropských revivalových skupin – The Beatles revival Kladno. Speciálním hostem večera bude legenda českého bigbítu Karel Kahovec. Chodrockfest 2022 aneb Domažlice rozjely svou párty rocku na Chodrocku! „Žádnyj neví, co sou Domažlice, žádnyj neví, co je to Taus...“ zpívá se v jedné z nejznámějších chodských písní. Rockoví fanoušci nejen ze Západních Čech však ví, co pro ně Domažlice v době Chodských slavností jsou a znamenají... a to hudebním rájem a největší rockovou plážovou párty plnou skvělých kapel. Škwor v Děčíně + Destroyself Zveme Vás 23.09.2022 na děčínskou Bažantnici, kde se uskuteční koncert: Metalový Murder Inc. vypustil nové úderné EP Sám sobě soudcem Materiál na EP začal vznikat už koncem roku 2020. Myšlenka byla jasná, natočit úderné a rychlé EP o čtyřech až pěti písních, kdy společné téma bude úpadek společnosti založený na deformaci lidskosti vlivem virtuálního vyžití, dále na lži, mstě, nedůvěře a chamtivosti. S touto myšlenkou nakonec koresponduje i přední strana obalu, kdy každá jedna oběť představuje jednu autorskou píseň. Rockový večer na sušickém Santosu nabídne vystoupení dvou kapel Nespočtem koncertů a festivalů prověřený Ostrov Santos v Sušici se stane v pátek 19.8.2022 znovu cílem fanoušků dobré muziky. Na místní stage zahrají rockový Parkán a oblíbený Kabát revival Plzeň. Přijďte se pobavit, zatančit a či jen tak pobýt v neopakovatelném prostředí i vy, start je plánovaný na 19:00 hodin. Ještě Jeden Fest vol. 9 v Tachově bude mít mezinárodní účast Areál bývalého koupaliště v Tachově se stane v sobotu 20.8.2022 dějištěm devátého ročníku vyhlášeného JJF. Na stage si tu předají hudební štafetu formace známé daleko za hranicemi regionů včetně slovenských BijouTerrier a německých Blockheads.

Škwor v Děčíně + Destroyself Zveme Vás 23.09.2022 na děčínskou Bažantnici, kde se uskuteční koncert: Metalový Murder Inc. vypustil nové úderné EP Sám sobě soudcem Materiál na EP začal vznikat už koncem roku 2020. Myšlenka byla jasná, natočit úderné a rychlé EP o čtyřech až pěti písních, kdy společné téma bude úpadek společnosti založený na deformaci lidskosti vlivem virtuálního vyžití, dále na lži, mstě, nedůvěře a chamtivosti. S touto myšlenkou nakonec koresponduje i přední strana obalu, kdy každá jedna oběť představuje jednu autorskou píseň. Mad Days přichází s novinkou My Beloved Girl! Singl je umocněn poutavým klipem plným energie Po krátké době rocková kapela Mad Days přichází s další novinkou My Beloved Girl, která přináší nostalgickou, ale zároveň světlou letní náladu. Nasaďte slamáky a vyražte do Újezda Nasaďte slamáky a 13.8.2022 vyražte do Újezda u Přelouče! Byť by tahle výzva mohla svádět k tomu, že vás tam čeká porce country a dávka letních střiků, ti, kteří se zúčastnili loňského prvního ročníku Slamák Rock festu, dobře vědí, že na programu je parádně namíchaný rockový nářez, jehož menu se letos skládá z těchto ingrediencí: Plánský fesťák nadhazuje pestrou paletu kapel Šestého dne měsíce srpna se opět rozduní areál firmy Chodovka a.s. v Chodové Plané pořádná porce extrémní muziky při třetím ročníku Chodovo-Plánského fesťáku. Během 13 hodin (začátek je už v jednu odpoledne, tak doražte včas) se návštěvníci dočkají pestré palety kapel a hudebních žánrů. Hody Trebatice nabídnou kolotoče, gastrozónu a koncerty DESMOD, Horkýže Slíže i legendárního Petra Nagye! Každoroční Hody ve vesničce Trebatice u Piešťan jsou plné zábavy a atrakcí pro nejmenší i dospělé. „Tak naladíme a jedem!,“ hlásá Čechomor a vydává klip na podporu Platformy VIZE 0 „Starší nebo mladí, na cestu se ladí…“, zní ve zbrusu nové písničce Čechomoru, při které se řídí přímo samo. Kapela tak pokračuje v kampani na podporu Platformy Vize 0 a vpouští do světa videoklip k nové písni s názvem Tak naladíme a jedem!