Hudební festival Hrady CZ zakončí svoji letošní pouť na Bezdězu s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Osmnáctý ročník putovního hudebně-kulturního festivalu Hrady CZ po Točníku, Kunětické hoře, Švihově, Rožmberku nad Vltavou, Veveří, Hradci nad Moravicí a Bouzově uzavře svoji letošní pouť na Bezdězu. Putovní hudebně kulturní festival HRADY.CZ zavítal do Švihova! Kralovaly mu skupiny Kabát, Wanastowi Vjecy, Kryštof i Mirai Co spojuje jedny z nejkrásnějších českých a moravských památek, léto, skvělou muziku napříč žánry a zábavu? Přece známý, pohodový a velmi oblíbený putovní festival Hrady.CZ, který v rámci svých osmi zastávek nevynechal ani západ Čech - a to konkrétně Vodní hrad Švihov na Klatovsku. Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu představí na dvou pódiích na Kunětické hoře s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Na hradní tour dále vystoupí No Name, Wanastowi Vjecy či Anna K. a další kapely a interpreti. Pekelně dobrá muzika na Pekelném ostrově ovládla západ Čech! K desátému výročí festivalu gratulovali Kissin’ Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Dymytry, Traktor i tisíce nadšených návštěvníků Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov oslavil desáté narozeniny ve velkém stylu. K výročí mu během dvou řádně nabitých festivalových dnů popřála německá hardrocková legenda Kissin’ Dynamite, špička české rockmetalové scény i tisíce nadšených fanoušků. Na DOTIKO a HIT reality stage to v rámci vyhlášeného open airu odpálilo 22 kapel a opět šlo o dokonalou jízdu. Pekelný ostrov 2023 se kvapem blíží! Gratulanty k jubilejnímu desátému ročníku budou Kissin´Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Harlej, Traktor i Dymytry Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov za necelé dva měsíce otevře své brány a věřte, bude to stát za to! Ke krásným desátým narozeninám mu popřeje špička české rockmetalové scény a dorazí i vzácný zahraniční host. Dymytry a Hämatom ukončili v Táboře českou část turné. Bouřlivá show byla plná ohňů a nadšení. Metaloví velikáni Dymytry & Hämatom rozbouřili táborský Palcát ve velkém a hojném stylu. Byly slyšet všechny známe songy obou kapel. Dymytry a Hämatom rozpoutali ve Stříbře metalové peklo! A to v tom nejlepším slova smyslu Poslední březnový den se v KD Stříbro nesl ve znamení poctivé metalové smrště. Svou dechberoucí show tam totiž odpálili živlové z Dymytry a Hämatom. Ale nepředbíhejme a vezměme to všechno hezky od začátku...

Let It Roll míří na americký South by Southwest. Jako vůbec první český festival bude kurátorovat jednu z hudebních scén Na hudební festival míří američtí South by Southwest a ve středu 13. března tak v klubu Kingdom, který patří mezi největší venues celého festivalu, proběhne Let It Roll showcase. YEAH BALI TOUR bude mít zastávku ve spálenopoříčském MC Sklep! MC Sklep ve Spáleném Poříčí se stane jednou z devíti zastávek republikové šňůry YEAH BALI TOUR, se kterou kapela Maniac objíždí známé hudební kluby. Akce se uskuteční v pátek 8.3.2024 od 20. hodin a s Maniacem se na místní scéně blýsknou skupiny Siluety, Khargados či The Last Revolution & Green Day Revival. Večírek to bude velice zajímavý a pořadatelé věří, že se publikum skvěle pobaví. Hostinec U Hošků ve Vrhavči nabídne koncert dvojice rockových kapel Známé centrum kulturního dění ve Vrhavči na Klatovsku se stane cílem fanoušků dobré muziky a skvělých koncertních okamžiků. Pod hlavičkou hlavního pořadatele Radka Kaliniče se o slovo na místním pódiu přihlásí skupina Deep Purple Revival Plzeň se zásadními věcmi od slavných originálů. Druhou vystupující formací ve vrhavečské hudební aréně bude klatovský Weget rock, jež si s sebou jistě přiveze kmenovou fanouškovskou základnu. Přijďte se pobavit i vy, start akce, konané v sobotu 2.3.2024, je ohlášený na 20:00 hodin. Extra Band revival vybalil ve Vřeskovicích před zaplněným parketem staré dobré pecky Sobotní večer měl ve Vřeskovicích rockový náboj – na místním pódiu příjemně zaplněného sálu zahrála 24.2.2024 oblíbená kapela Extra Band revival. Byť jsme se z časových důvodů zúčastnili až druhé poloviny koncertu, atmosféra zde dýchala tím správným bigbítem a hlasitý doprovod snad každého songu bylo slyšet na míle daleko. Silné melodie, chytlavé texty a hodně energie, to jsou Trocha Klidu! Zlomené srdce inspirovalo jejich novinku Tenkej led Trocha Klidu zvednou náladu i výškový průměr kamkoli dorazí. S nadsázkou se dá říci, že co do výšky jednotlivých členů skupiny, mohli by posílit jakýkoli basketbalový tým – oni se však v roce 2014 rozhodli v Šumperku založit kapelu. Brutus se vrací do Medvěda – na hosty čeká pravá bigbítová zábava Velká událost pro příznivce rakovnické ikony Brutus nastane první březnový víkend, potažmo pak pátek 1.3.2024. Do plzeňského klubu si znovu nalezne cestu skupina, která svým více jak pětapadesátiletým působením na české scéně neustále formuje nové a nové generace rockových fanoušků. Přijďte se pobavit a zatančit i vy, klubové brány se otevřou v 19:00 a samotný start je ohlášený na 20:00 hodin. Kapela EKG Heart rock pozměnila sestavu, premiérový koncert v novém složení si užilo publikum v KD Borovy Stokrát opakované rčení o tom, že když něco končí, něco nového začíná, se na sto procent potvrdilo v sobotu 24.2.2024 na prknech KD Borovy. Sušická skupina EKG Heart rock tu vystoupila v pozměněné sestavě, která v tomto složení piluje svojí dílnu od prosince 2023. Byť se prostorný sál na akci s názvem Pyžamový bál zdaleka nezaplnil, muzikanti si tu před obecenstvem střihli povedenou premiéru a dle ohlasu kmenových fans se večírek určitě vydařil.

Let It Roll míří na americký South by Southwest. Jako vůbec první český festival bude kurátorovat jednu z hudebních scén Na hudební festival míří američtí South by Southwest a ve středu 13. března tak v klubu Kingdom, který patří mezi největší venues celého festivalu, proběhne Let It Roll showcase. Jednoduše dávka bláznivé energie – to je nový song a klip “Barevný křídy“ hudebníka KOCOURU Tato čerstvá novinka má být první z řady jeho letos chystaných písní. Originální text a svéhlavě pojatý videoklip si kladou za cíl pobavit a rozhýbat boky posluchačů. Týpek, který je na větvi ze své úchvatné dívky - tak by se dalo v krátkosti popsat téma singlu Barevný křídy. Michal Dvořák přijede na Slovensko bez Lucie, nenechte si ujít jeho ohromující multimediální show VIVALDIANNO! Bratislavu a Banskou Bystrici ovládne hudba barokního génia Antonia Vivaldiho! Multimediální show VIVALDIANNO pochází z pera autora, producenta a člena legendární skupiny Lucie Michala Dvořáka. Její nová úprava VIVALDIANNO Shining Venice je pokračováním megaúspěšné hudební show, která dobyla svět. Silné melodie, chytlavé texty a hodně energie, to jsou Trocha Klidu! Zlomené srdce inspirovalo jejich novinku Tenkej led Trocha Klidu zvednou náladu i výškový průměr kamkoli dorazí. S nadsázkou se dá říci, že co do výšky jednotlivých členů skupiny, mohli by posílit jakýkoli basketbalový tým – oni se však v roce 2014 rozhodli v Šumperku založit kapelu. KRÁTKÝ ROZHOVOR S PŘEDNÍM MÓDNÍM NÁVRHÁŘEM PANEM OSMANY LAFFITOU Zajímavosti o Osmanym a o hudbě, kterou má rád a nejen to. Bára Zemanová se chystá zpět na podium. Ve svém novém singlu volá Mayday Nový singl zpěvačky Báry Zemanové. Let It Roll Winter 2024 o víkendu rozzářil O2 Universum Festival Let It Roll