Klatovy žily svůj sen s Dymytry! Po jejich boku nechyběly Second Breath i Nothing Left To Say a déšť nás nezastavil Nastal druhý zářijový pátek a magické datum 9. 9. bylo svátkem pro všechna srdce bijící pro metal. Svou nespoutanou show tam po dvou letech odpálili legendární Dymytry s hosty Second Breath a Nothing Left To Say. Dymytry odpálí svou pekelnou show v Klatovech! Hosty večera budou Second Breath a Nothing Left To Say Na západ Čech opět dorazí bouřliváci z Dymytry. Jako support se po jejich boku představí Second Breath a Nothing Left To Say. A o tom, že se máme na co těšit, není pochyb! Déšť ani zima nikoho nezastaví, Dymytry a Arakain na Hořepníku zahráli. Třetí srpnový víkend byl ve znamení metalu na letním parketu Hořepník. I v nepříznivém počasí se zde uskutečnila další akce, tentokrát s kapelami Arakain a Dymytry. Chodrockfest 2022 aneb Domažlice rozjely svou párty rocku na Chodrocku! „Žádnyj neví, co sou Domažlice, žádnyj neví, co je to Taus...“ zpívá se v jedné z nejznámějších chodských písní. Rockoví fanoušci nejen ze Západních Čech však ví, co pro ně Domažlice v době Chodských slavností jsou a znamenají... a to hudebním rájem a největší rockovou plážovou párty plnou skvělých kapel. Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest. Eva Burešová se představuje v překvapivém stylu ve společné písni s partnerem Přemkem Forejtem a skupinou Dymytry! Václav Noid Bárta, jako autor hudby, scénáře a režisér hudebního klipu Žena z oceli se rozhodl představit Evu Burešovou v jiném a pro mnohé posluchače překvapivém stylu. Jak se Peklo stalo rájem aneb vyprodaný Pekelný ostrov 2022 dostal návštěvníky i kapely! Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se vrátil do nových, ještě lepších kolejí a byla to dokonalá jízda. Beznadějně vyprodaným areálem zahřměl legendární U.D.O., Dymytry, Traktor, Tři sestry i Harlej...

The Rasmus míří do Prahy a přivezou s sebou nové album Rise Finská rocková skupina The Rasmus vydala 23. září u Playground Music své desáté studiové album Rise. Zároveň představuje videoklip k úvodní skladbě Live and Never Die a míří do Prahy. Doga a Morava aneb dvě legendy na jednom pódiu navštíví KD Mrákov u Domažlic! Druhou říjnovou sobotu se stěny KD Mrákov u Domažlic otřesou v základech. A to v tom nejlepším slova smyslu! Svou show tam totiž rozjedou dvě legendy české rockové scény – Doga a Morava. A o tom, že se máme na co těšit, už předem nikdo nepochybuje! Traktor, De Bill Heads a Alžběta aneb rockový mejdan, který nadchnul Klatovy! Legendární Traktor opět zavítal na západ Čech a stálo to za to! Po jeho boku si zařádili živlové z De Bill Heads a Alžběty a šlo o řádně užitý večer. Ale nepředbíhejme a vezměme to všechno hezky od začátku. První z řady Kluboofka Festů proběhl na prknech RC Prdel Beroun Hudební portál Kluboofka TV, podporující klubovou scénu včetně kapel nemajících doposud republikové jméno, odstartoval v sobotu 17.9.2022 první festivalový večer. Kultovní berounský RC Prdel se tak stal historickým dějištěm Kluboofka festu vol. 1, na kterém z původně avizovaných tří formací zahrály pouze dvě. O to více si muzikanti, prezentující své dílny, užili s publikem prodloužené sety. Lídrem pátečního večírku v RC Prdel se stane pražská legendární Pumpa Pořadatel, provozovatel a obrovský fanda svižné muziky Martin Hruška pozval na prkna svého klubu trojici kapel, mezi kterými bude hardrocková Pumpa hudebním tahounem večírku. Ten v pátek 23.9.2022 nabídne jako předkapelu Teletubbies a o závěr očekávané akce se postará domácí UHR. Inflagranti s exkluzivním hostem Josefem Vojtkem zavítají do Šeříkovky! Úterní večer bude vyhlášená Šeříkovka patřit okouzlujícímu dívčímu smyčcovému triu Inflagranti, které nás svým koncertem potěší spolu s doprovodnou kapelou a speciálním hostem Pepou Vojtkem. A o tom, že půjde o krásně strávený večer, není pochyb! Extra Band revival s hostem Radkem Zíkou odpálí podzimní sezónu v KD Mrákov! Léto uteklo jako voda a nastal nám podzim, který v koncertním světě značí jediné – přesun do sálů. Tím ale nespočet koncertů skvělých kapel na Chodsku rozhodně nekončí. Právě naopak! V KD Mrákov totiž startuje řádně nabitá podzimní sezóna, kterou nezahájí nikdo jiný než legendární Extra Band revival.

The Rasmus míří do Prahy a přivezou s sebou nové album Rise Finská rocková skupina The Rasmus vydala 23. září u Playground Music své desáté studiové album Rise. Zároveň představuje videoklip k úvodní skladbě Live and Never Die a míří do Prahy. Vltava vydává nové album Spass muss immer sein Spass muss immer sein hlásá názvem právě vydaného alba hudební skupina Vltava. Kapela zpěváka, kytaristy a herce Roberta Nebřenského vydává po šesti letech novou desku. Sedmému studiovému počinu a jeho schopnosti pobavit nepřekáží ani přítomnost vážnějších témat. Katarína Knechtová je v celosvětové kampani Spotify Equal a na Times Square v New Yorku! Katarína Knechtová bojuje za práva žen! Zpěvačku a skladatelku vybrali do celosvětové kampaně Spotify Equal, která si klade za cíl zrovnoprávnit ženy v hudebním průmyslu. Tomáš Hanák jako zombie Mozart u Wohnoutů Skupina Wohnout před nabitou koncertní sezónou natočila videoklip, ve kterém hraje hlavní roli herec Tomáš Hanák. Ztvárnil roli zombie Mozarta. Skupina Wohnout před nabitou koncertní sezónou natočila videoklip, ve kterém hraje hlavní roli herec Tomáš Hanák. Ztvárnil roli zombie Mozarta. Adventní gospely v Praze a Brně 2022 Tradiční host předvánočních koncertů, Stella Jones se svým souborem, se vrací do ČR! První sólové vystoupení Tilla Lindemanna na Slovensku – veze si s sebou velkou garderobu a pyrotechnické efekty! Zažijte Tilla Lindemanna blíže než kdy předtím! Lídr skupiny Rammstein stíhá vedle turné své domovské kapely i vlastní koncerty! Chcete-li na vlastní kůži pocítit brutální pyrotechnické efekty a kontroverzní show jednoho z nejlepších frontmanů rocku, máte jedinečnou příležitost. KLUBOVÉ FESTIVALY SE VRACÍ NA SCÉNU Léto nám sice končí, ale díky projektu KLUBOOFKA si můžete festivaly užívat i v klubech.