Hudební festival Hrady CZ zakončí svoji letošní pouť na Bezdězu s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Osmnáctý ročník putovního hudebně-kulturního festivalu Hrady CZ po Točníku, Kunětické hoře, Švihově, Rožmberku nad Vltavou, Veveří, Hradci nad Moravicí a Bouzově uzavře svoji letošní pouť na Bezdězu. Putovní hudebně kulturní festival HRADY.CZ zavítal do Švihova! Kralovaly mu skupiny Kabát, Wanastowi Vjecy, Kryštof i Mirai Co spojuje jedny z nejkrásnějších českých a moravských památek, léto, skvělou muziku napříč žánry a zábavu? Přece známý, pohodový a velmi oblíbený putovní festival Hrady.CZ, který v rámci svých osmi zastávek nevynechal ani západ Čech - a to konkrétně Vodní hrad Švihov na Klatovsku. Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu představí na dvou pódiích na Kunětické hoře s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Na hradní tour dále vystoupí No Name, Wanastowi Vjecy či Anna K. a další kapely a interpreti. Pekelně dobrá muzika na Pekelném ostrově ovládla západ Čech! K desátému výročí festivalu gratulovali Kissin’ Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Dymytry, Traktor i tisíce nadšených návštěvníků Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov oslavil desáté narozeniny ve velkém stylu. K výročí mu během dvou řádně nabitých festivalových dnů popřála německá hardrocková legenda Kissin’ Dynamite, špička české rockmetalové scény i tisíce nadšených fanoušků. Na DOTIKO a HIT reality stage to v rámci vyhlášeného open airu odpálilo 22 kapel a opět šlo o dokonalou jízdu. Pekelný ostrov 2023 se kvapem blíží! Gratulanty k jubilejnímu desátému ročníku budou Kissin´Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Harlej, Traktor i Dymytry Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov za necelé dva měsíce otevře své brány a věřte, bude to stát za to! Ke krásným desátým narozeninám mu popřeje špička české rockmetalové scény a dorazí i vzácný zahraniční host. Dymytry a Hämatom ukončili v Táboře českou část turné. Bouřlivá show byla plná ohňů a nadšení. Metaloví velikáni Dymytry & Hämatom rozbouřili táborský Palcát ve velkém a hojném stylu. Byly slyšet všechny známe songy obou kapel. Dymytry a Hämatom rozpoutali ve Stříbře metalové peklo! A to v tom nejlepším slova smyslu Poslední březnový den se v KD Stříbro nesl ve znamení poctivé metalové smrště. Svou dechberoucí show tam totiž odpálili živlové z Dymytry a Hämatom. Ale nepředbíhejme a vezměme to všechno hezky od začátku...

Jedinou zastávkou evropského Titans of Darkness Tour 2024 se v České republice stane plzeňský Parlament Club! Černý kov v podání dvojice kapel INQUISITION a DEMONICAL bude rezonovat ve čtvrtek 18.4.2024 v suterénním Parlament Clubu. Výjimečnost večera se odrazila v předprodeji – již teď je vyprodáno a desítky fanoušků temné metalové odnože budou muset koncert oželet. Byť je klub beznadějně obsazený a do hudební arény už se jen tak nikdo nedostane, určitě si pořadatelé zaslouží respekt při organizování a s tím spojených starostí s touto megaakcí. Protheus a Komunál v rámci Sex, Pivo a Rock'n'roll tour 2024 ovládnou plzeňskou Šeříkovku! Sex, Pivo a Rock'n'roll ovládnou plzeňskou Šeříkovku. A jak se říká, "moudří vědí", že tím máme na mysli společný koncert skupin Protheus a Komunál. Rock for People představuje takřka finální hudební line-up, přidává Brutalismus 3000, Kerryho Kinga z legendárních Slayer nebo The Darkness Hudební program festivalu Rock for People míří do finále. Pořadatelé oznámili přes dvacet dalších zahraničních hvězd. Chybět nebudou ani zvučná jména české a slovenské scény i pestrý doprovodný program. Velká premiéra skupiny The DROPP, v roli hostů se blýskla dvě známá jména z tachovské hudební líhně Sportovní hala u plaveckého bazénu v Tachově se stala místem významné události nově založené kapely The DROPP. Právě ta si zde střihla premiérový koncert před domácím publikem, které si do Bistra u Morgiho našlo cestu v hojném počtu. Navíc sobotní line-up očekávaného minifestiválku nabídl jména na Tachovsku dosti známá – domácí rockery Billy Rudin a HCéčkovou úderku Something Like. Večírek s datem 6.4.2024 se tak určitě vydařil – spokojenost byla viditelná ve tvářích muzikantů i pulsujícího kotle fanoušků. Koncertní oslava 10. výročí kapely KOHN Rock byla ve Zdemyslicích podpořená početným publikem Velká kapelní událost pro KOHN Rock měla pevně stanovený termín na pátek 5.4.2024. Sál hospůdky ve Zdemyslicích se stal místem koncertní narozeninové oslavy známé plzeňské rockové skupiny, jejíž hudební dráha od prvního vystoupení právě dosáhla nádherných deseti let. O oblíbenosti této bigbítové party svědčil zaplněný parket útulné hospůdky, kterého součástí jsme se stali chvilku před úderem půlnoční hodiny. Po roce zahrál Harlej v KD Lnáře, početná návštěva vytvořila skvělou koncertní atmosféru Republiková tour Zatím je to dobrý II rockového Harleje měla v pátek 5.4.2024 zastávku v KD Lnáře. Bezmála po roce si tak pražská oblíbená kapela střihla koncert na místě, které je příznivcům hudebních událostí velice dobře známé. Zaplněný sál, světelná děla a kvalitní zvuk z dílny Koubík.cz pak dotvářely kulisy povedeného lnářského vystoupení, jež se do místních kronik zapsalo výrazným písmem. Zvlášňý škola a Fiasko rozjedou svou punkrockovou jízdu v KD Mrákov! „V Mrákově na sále bude kultura, malej rum za pětku, velkej za bůra.“ Stane se tak třetí dubnovou sobotu a o tom, že půjde o skvěle užitý punkrockový večírek už předem není pochyb!

Jedinou zastávkou evropského Titans of Darkness Tour 2024 se v České republice stane plzeňský Parlament Club! Černý kov v podání dvojice kapel INQUISITION a DEMONICAL bude rezonovat ve čtvrtek 18.4.2024 v suterénním Parlament Clubu. Výjimečnost večera se odrazila v předprodeji – již teď je vyprodáno a desítky fanoušků temné metalové odnože budou muset koncert oželet. Byť je klub beznadějně obsazený a do hudební arény už se jen tak nikdo nedostane, určitě si pořadatelé zaslouží respekt při organizování a s tím spojených starostí s touto megaakcí. Rambanbám a jejich žhavé novinky Není svinčík jako Swinčík. Své o tom vysílá do světa skupina Rambanbám. A nejen to, novinek u nich je víc. Rock for People představuje takřka finální hudební line-up, přidává Brutalismus 3000, Kerryho Kinga z legendárních Slayer nebo The Darkness Hudební program festivalu Rock for People míří do finále. Pořadatelé oznámili přes dvacet dalších zahraničních hvězd. Chybět nebudou ani zvučná jména české a slovenské scény i pestrý doprovodný program. Potřetí a dost.... Nahey Rock - tisková zpráva Chystáme pro vás velké překvapení. Autorský pořad NaHey Rock z pera Tomáše Vladeky se mění. Změní se nejen název. Více informací přineseme už brzy. V rozlučkovém NaHey Rocku, který byl zcela v dramaturgii Tomáše Vladeky, který pořadem taky provází a nově provázet bude, se můžete těšit na opravdové specialitky. BÁRA ZEMANOVÁ, FINALISTKA 3. ŘADY ČESKO HLEDÁ SUPERSTAR VOLÁ MAYDAY ROZHOVOR S BÁROU ZEMANOVOU O SUPERSTAR A O JEJÍM NOVÉM SINGLU, KTERÝ PRÁVĚ VYDALA. Rozhovor s kapelou Jacker’s k nové desce Pomalu a jistě. Česká metalová kapela Jacker's zahájila letošní rok správným krokem. Vydala novou desku Pomalu a jistě. Máme pro vás pár informací a rozhovor. Kapely Jaksi Taksi a zakázanÝovoce a se po pěti letech vydávají na společné turné. Silné melodie, úderné bicí a přímý tah na branku, to jsou hlavní hudební atributy trojice pop-punk-rockových kapel Jaksi Taksi, zakázanÝovoce a Covers for Lovers, kapel, které začátkem dubna vyráží na společné celorepublikové turné. Těšit se můžete na celkem jedenáct zastávek, rozdělených na dvě části (jarní a podzimní). Kapely slibují to nejlepší ze svých repertoárů, několik novinek i částečný návrat ke starší tvorbě.