Měcholupský Růža Fest je na dohled, na pódiu se představí trojice spřízněných kapel Obec Měcholupy na Nepomucku se již tradičně v tento čas chystá na hudební akci s názvem Růža Fest. Tým pořadatelů se Simonou Růžičkovou v čele, si pro hosty připravil line-up se třemi jmény – ostřejší vystoupení novomitrovického Khargadosu, líbivý set hardrockového KOHNu a samozřejmostí pak bude koncert rockového Sifonu Originál. Večírek se v sobotu 15.6.2024 uskuteční na venkovním krytém parketu pod dřevěnou pergolou. Nebude chybět dobře ošetřený mok, teplé delikatesy z grilu a hlavně pohodové publikum, které si do Měcholup nalezne cestu. Přijďte se pobavit, zatančit a zazpívat známé kousky i vy, start je ohlášený na 19:00 hodin. Již desátý open air fest GOD SAVE THE CHAOS ve Střelských Hošticích, tentokrát s velkou zahraniční účastí Dne 22.6.2024 se uskuteční 10. ročník punk a HC festivalu GOD SAVE THE CHAOS summer vibe! Celá akce je pod širým nebem ve Střelských Hošticích a na podiu se ukáží čeští i zahraniční interpreti. Vstup je na celý festival 350kč. Pro návštěvníky jsou připravené soutěže o různé ceny, jako vyřazovák v basketu nebo krvavý slalom na kole s volantem. Na čepu na vás bude čekat Pilsner Urquell a Dudák 11 + letní drinky. Na grilu se pro vás budou dělat hamburgery, hermelíny, klobásy atd. K poslechu a tanci vám zahrají: Před zaplněným parketem v Újezdě u Cerhovic oslavil Kabát revival Plzeň nádherných 18 let od prvního koncertu Obec Újezd U Cerhovic, potažmo pak její Letní parket na okraji lesa, se stal dějištěm tradičního dvojkoncertu skupiny Kabát revival Plzeň a hořovického Revival Alkeholu. Plzeňská formace tu zahrála ve své kariéře již po patnácté, přičemž tento páteční večírek 7.6.2024 měl navíc punc její narozeninové oslavy k 18. výročí od prvního koncertu. Muzikanti si v Újezdě užívali vystoupení plnými doušky, stejně tak jako jejich fanouškové, kteří za svými favority přijeli mnohdy i z dosti vzdálených končin. Dobrý zvuk, ostrá světla a dobře ošetřený mok pak dotvářely kulisy parádnímu mejdanu, na který se hned tak nezapomíná. Areál Koupaliště v Dolanech ožije Dětským dnem s Brutusem! Předposlední červnová sobota bude v krásném areálu Koupaliště v Dolanech plná skvělé muziky a zábavy. Proběhne tam totiž již tradiční koncert legendární skupiny Brutus. Na své si přijdou malí i velcí, neboť půjde o Dětský den s Brutusem. Rockový festival Kamenitý Čas Rock Fest 2024 pod Prašivou přinesl pořádný hudební nářez. Jako každý rok se v amfiteátru Kamenité ve Vyšní Lhotě sešly davy fanoušků rockové hudby všech věkových kategorií. Během dvou dnů si tak mohli vychutnat vystoupení patnácti kapel z různých koutů země a dvě zahraniční. Ke skvělé hudbě nechybělo dobré pivo, alkoholické i nealkoholické nápoje a pro hladové byly na grilu připraveny masové speciality, grilovaný sýr a další lahůdky. Jinecké Slavnosti vol. XI – zábavné odpoledne pro celou rodinu Již XI. Jinecké Slavnosti o sobě dávají hlasitě vědět – oficiální zahájení proběhne v sobotu 15.6.2024. V městysu Jince, potažmo pak v Huti Barbora, připravili pořadatelé program pro celou rodinu – dětské atrakce pro ty nejmladší, chutné jídlo a kvalitní pití pak pro každého z hostů. Velkým lákadlem a důvodem k návštěvě však bude výběrový hudební lineup, v němž si přijdou na své milovníci dechovky, country, folku a samozřejmě i fanouškové rockových vypalovaček. Brány areálu budou otevřené od 12:00, úvodní slovo k zahájení si návštěvníci poslechnou úderem 13. hodiny. Klubový metalový večer v Blatné U Datla proběhne pod hlavičkou Nuclear Intervention! Zajímavý, tvrdou muzikou nabitý večer, slibují pořadatelé pod hlavičkou Nuclear Intervention. Právě oni mají na kontě organizaci řady festivalů a koncertů, ke kterým se plnohodnotně přiřadí i tento Nuclear Fusion vol. 1 s termínem 13.6.2024. Byť je toto datum v kalendáři ve čtvrtečním sloupečku, do prostor Hospody u Datla si najdou cestu srdcaři ze širokého okolí. Line-up budou hájit české a brazilské barvy, takže je opravdu na co se těšit. Start metalového inferna je ohlášený na 20:00, dveře budou otevřené od 19. hodiny.

Metalový festival na Kolínsku podpoří zrakově postiženého Olivera Do Bylan u Českého Brodu se 15. června sjedou metalové kapely ze všech koutů republiky. Výtěžek ze vstupného pak po pokrytí nákladů poputuje také na konto sportovně nadaného patnáctiletého Olivera. Již desátý open air fest GOD SAVE THE CHAOS ve Střelských Hošticích, tentokrát s velkou zahraniční účastí Dne 22.6.2024 se uskuteční 10. ročník punk a HC festivalu GOD SAVE THE CHAOS summer vibe! Celá akce je pod širým nebem ve Střelských Hošticích a na podiu se ukáží čeští i zahraniční interpreti. Vstup je na celý festival 350kč. Pro návštěvníky jsou připravené soutěže o různé ceny, jako vyřazovák v basketu nebo krvavý slalom na kole s volantem. Na čepu na vás bude čekat Pilsner Urquell a Dudák 11 + letní drinky. Na grilu se pro vás budou dělat hamburgery, hermelíny, klobásy atd. K poslechu a tanci vám zahrají: PUNKOVÝ FESTIVAL NA OSLAVU 25. NAROZENIN KAPELY SOUKROMEY POZEMEK 25. let na punkový scéně Fiasko přináší světlo do temnoty s novým klipem Beznaděj Klatovská punkrocková kapela Fiasko vydala nový videoklip k písni "Beznaděj". Tato energická emotivní skladba opět dokazuje jejich schopnost kombinovat silné texty a dynamickou hudbu v jedinečný zážitek. Přesilovka 3 na 1 s PUNKPLUGGED Acoustic Festivalem Rozhovor s pořadateli PUNKPLUGGED ACOUSTIC FESTu. Aleš(Drobek), Petr a Miloš Vám prozradí jak festival vznikl a co Vás čeká na letošním druhém ročníku. Moderoval Tomáš Vladeka. MARTINA PÁRTLOVÁ vydává debutové album „První a poslední?“ Ano, je to tak. Martina Pártlová, zpěvačka, jež byla objevena před mnoha lety v soutěži X Faktor, vystupuje se skupinou Čechomor jako stálý host a kariéru vybudovala mimo jiné i díky účinkování v populárním triu 3v1, se může ucházet o titul objev roku! Poslední květnový den vyšlo debutové album s názvem „První a poslední?“. Nový pořad Warning Weekend nejen na Black Hornet rádiu přichází v červnu s novou náloží hostů Pozveme Vás na SOUTH OF HEAVEN fest, který se koná 5-6. července 2024. Podrobnosti vám prozradí jeho pořadatel Oto Gajdoš Druhým hostem bude Honza Wohnout Homola. Ano. Honzu z WOHNOUTů jsme zastihli na cestě na Pardubický majáles a probereme nový klip Nevěsta. Jak vznikal? A jak moc velký otisk na něm má umělá inteligence? Vše pořešíme v novém WV, který uslyšíte poprvé ve čtvrtek 6.6.2024 v 10:00.