Klatovy žily svůj sen s Dymytry! Po jejich boku nechyběly Second Breath i Nothing Left To Say a déšť nás nezastavil Nastal druhý zářijový pátek a magické datum 9. 9. bylo svátkem pro všechna srdce bijící pro metal. Svou nespoutanou show tam po dvou letech odpálili legendární Dymytry s hosty Second Breath a Nothing Left To Say. Dymytry odpálí svou pekelnou show v Klatovech! Hosty večera budou Second Breath a Nothing Left To Say Na západ Čech opět dorazí bouřliváci z Dymytry. Jako support se po jejich boku představí Second Breath a Nothing Left To Say. A o tom, že se máme na co těšit, není pochyb! Déšť ani zima nikoho nezastaví, Dymytry a Arakain na Hořepníku zahráli. Třetí srpnový víkend byl ve znamení metalu na letním parketu Hořepník. I v nepříznivém počasí se zde uskutečnila další akce, tentokrát s kapelami Arakain a Dymytry. Chodrockfest 2022 aneb Domažlice rozjely svou párty rocku na Chodrocku! „Žádnyj neví, co sou Domažlice, žádnyj neví, co je to Taus...“ zpívá se v jedné z nejznámějších chodských písní. Rockoví fanoušci nejen ze Západních Čech však ví, co pro ně Domažlice v době Chodských slavností jsou a znamenají... a to hudebním rájem a největší rockovou plážovou párty plnou skvělých kapel. Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest. Eva Burešová se představuje v překvapivém stylu ve společné písni s partnerem Přemkem Forejtem a skupinou Dymytry! Václav Noid Bárta, jako autor hudby, scénáře a režisér hudebního klipu Žena z oceli se rozhodl představit Evu Burešovou v jiném a pro mnohé posluchače překvapivém stylu. Jak se Peklo stalo rájem aneb vyprodaný Pekelný ostrov 2022 dostal návštěvníky i kapely! Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se vrátil do nových, ještě lepších kolejí a byla to dokonalá jízda. Beznadějně vyprodaným areálem zahřměl legendární U.D.O., Dymytry, Traktor, Tři sestry i Harlej...

Dožická pouťovka na místním sále byla v režii zábavové skupiny Kudrnáči Tradiční pouť na sv. Michaela v Dožicích má již několik let zaběhnutý sobotní program – sportovní odpoledne v podobě fotbalového turnaje a večer pak taneční zábavu. Právě o hudební náplň pouťového mejdanu se 1.10.2022 postarala březnicko-rožmitálská kapela Kudrnáči. Legendární finští Lordi zválcují svým Lordiversitour 2022 plzeňskou Šeříkovku! Hosty večera budou Almanac a Amalgama Plzeň zažije hard rock heavy metalový ráj aneb Lordiversitour 2022 ukáže svou pravou tvář i v ČR! Jako support tam zavítají Almanac a Amalgama. Koncertní zastávka Brutusu ve Lnářích přilákala početnou návštěvu Velká bigbítová událost se konala ve Lnářích u Blatné. Na scéně místního KD se v sobotu 1.10.2022 představila rakovnická legenda Brutus, která v letošním roce slaví 55 let od svého založení. Připravený sál, pohodoví pořadatelé, dobře zásobené bary a natěšení fanouškové byli pevnou součástí očekávané hudební akce. Lnářské KDéčko pohostilo Brutus po delší době, proto není divu, že si do centra dění našla cestu celkem početná návštěva. Operní diva světového formátu Eva Urbanová odtajní svou Druhou tvář s unikátním projektem Barock v KD Šeříkovka Plzeň První dáma české operní scény Eva Urbanová zavítá do Plzně se svým unikátním projektem s názvem Druhá tvář, kde za doprovodu vynikajících hudebníků z formace Barock představí své „zlato v hrdle“ ve světových rockových a popových hitech. Excalibur v Hospodě Tachovská – heavy metalový večírek jako za dob minulých Plzeňská heavy-metalová legenda Excalibur se v pátek 7.10.2022 vrátí po několika měsících na místní scénu a zopakuje si tak poslední úspěšné vystoupení zde konané. Kapela sehraných a stovkami koncertů zakalených muzikantů představí nabitý playlist z bohaté domácí dílny. Nebílovské Slavnosti jablek měly v neděli rockový závěr Každoroční akce v Nebílovských sadech, podpořená Plzeňským krajem, přilákala v neděli 25.9.2022 stovky návštěvníků. Hezké podzimní počasí, prodejní stánky a kulturní program nabízely zábavu pro všechny generace. Závěr celodenní události patřil rockovému koncertu plzeňské bigbítové stálice Extra Band revivalu. Když se slaví stopadesátka… aneb 150 rockových let – festivalová oslava v Poběžovicích Trošku zavádějící nadpis je titul akce, kde proběhnou hned tři oslavy 50. narozenin. Gratulovat budeme moci třem muzikantům z kapely ErozE – Marianovi, Pepíkovi a Viktorovi. Jako hudební hosté podpoří narozeninovou oslavu skupiny Cliché, Propast jediným letošním koncertem, Sifon rock s Jirkou Vébrem u bicích a domažlická formace Tuba rock new. Přijďte se pobavit, zapařit a užít si bigbítovou atmosféru i vy, akce v poběžovickém hotelu Hubertus odstartuje 8.10.2022 v 19:00 hodin. Ještě dodám, že výtěžek z festivalu bude pořadatelským týmem věnovaný na obnovu zámku Poběžovice.

The Rasmus míří do Prahy a přivezou s sebou nové album Rise Finská rocková skupina The Rasmus vydala 23. září u Playground Music své desáté studiové album Rise. Zároveň představuje videoklip k úvodní skladbě Live and Never Die a míří do Prahy. Vltava vydává nové album Spass muss immer sein Spass muss immer sein hlásá názvem právě vydaného alba hudební skupina Vltava. Kapela zpěváka, kytaristy a herce Roberta Nebřenského vydává po šesti letech novou desku. Sedmému studiovému počinu a jeho schopnosti pobavit nepřekáží ani přítomnost vážnějších témat. Katarína Knechtová je v celosvětové kampani Spotify Equal a na Times Square v New Yorku! Katarína Knechtová bojuje za práva žen! Zpěvačku a skladatelku vybrali do celosvětové kampaně Spotify Equal, která si klade za cíl zrovnoprávnit ženy v hudebním průmyslu. Tomáš Hanák jako zombie Mozart u Wohnoutů Skupina Wohnout před nabitou koncertní sezónou natočila videoklip, ve kterém hraje hlavní roli herec Tomáš Hanák. Ztvárnil roli zombie Mozarta. Skupina Wohnout před nabitou koncertní sezónou natočila videoklip, ve kterém hraje hlavní roli herec Tomáš Hanák. Ztvárnil roli zombie Mozarta. Adventní gospely v Praze a Brně 2022 Tradiční host předvánočních koncertů, Stella Jones se svým souborem, se vrací do ČR! První sólové vystoupení Tilla Lindemanna na Slovensku – veze si s sebou velkou garderobu a pyrotechnické efekty! Zažijte Tilla Lindemanna blíže než kdy předtím! Lídr skupiny Rammstein stíhá vedle turné své domovské kapely i vlastní koncerty! Chcete-li na vlastní kůži pocítit brutální pyrotechnické efekty a kontroverzní show jednoho z nejlepších frontmanů rocku, máte jedinečnou příležitost. KLUBOVÉ FESTIVALY SE VRACÍ NA SCÉNU Léto nám sice končí, ale díky projektu KLUBOOFKA si můžete festivaly užívat i v klubech.