Dymytry přichází s jednou z největších zpráv za poslední roky! Ptáte se s jakou? Tak mrkněte sami… Chodrockfest oslavil svůj desátý ročník řádně rozjetou jízdou králů! Polovina prázdnin a krásné letní počasí... Tahle kombinace přímo vyzývala někam vyrazit. A když se k tomu na Domažlicku ještě konaly tradiční Chodské slavnosti, které má většina rockerů nejen ze Západních Čech spojena s Chodrockfestem, zněl náš plán na tento víkend jasně! Chodrockfest 2021 namíchá multižánrový koktejl známých jmen hudební scény! A právě měsíc srpen je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fanoušky rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín jen Vavřineckou pouť s vůní chodských koláčů, ale i oblíbený multižánrový festival Chodrockfest. Monster Meeting aneb hudební exploze zahřměla v Klatovech! Nastalo páteční odpoledne a srdce všech metalových i rockových fans se rozbušila na poplach. V ten den totiž příjemné prostředí Camp Lázní Klatovy ožilo zastávkou exkluzivního a velkolepého tour projektu - Monster Meeting. Monster Meeting 2020 udeří i v Klatovech! Monster hej monster meeting, dva silný stroje a o tom to je…“ Však to znáte. A právě tato velkolepá, exkluzivní… no zkrátka monstrózní show opět ovládne Západní Čechy. Stane se tak v pátek v Camp Lázních v Klatovech a věřte, máme se na co těšit! Dymytry streamovali revoluční Revolter show! Stejně jako většina interpretů po celém světě, kapela i fanoušci Dymytry jsou už několik měsíců bez možnosti společných zážitků. Většina jarních koncertů se odložila na náhradní termíny a tak obě kapely připravily pro svoje fanoušky malou náplast. TV Rockparáda 11/2019 Za účasti českých rockových hvězd – DYMYTRY, ARAKAIN, HARLEJ, WOHNOUT, DOGA, ALKEHOL, DOCTOR P.P. atd. + v nových super časech na televizi „REBEL 2“.

Moto Garage club a Black Sabáka pořádá hudební besídku První vystoupení kapely v letošním roce. Takže nealkoholický večírek s ochutnávkou španělských vín Scéna Divadla Pod lampou se otřese pod tvrdou temnou muzikou Fanouškové metalových stylů death a black si jistě nenechají ujít 28.1.2022 výběrovou přehlídku tří vystoupení na pódiu známého plzeňského klubu. Kromě českých Decultivate a Brutally Deceased se tu představí i německá kapela ANCST. Rockový večírek v Lužanech nabídne dobrou muziku a známé hudební pecky Páteční mejdan 28.1.2022 v Lužanech u Přeštic si užijí fanoušci jak revivalových vypalovaček skupiny Agnes Rock, tak autorskou tvorbu plzeňské bigbítové legendy Sifonu Originál s Václavem Šelmátem. Přijďte se i vy pobavit a zatančit, odstartováno bude ve 21 hodin. AKTUÁLNĚ: Koncert je přesunutý na 22.4.2022!!! Avizovaný line up sobotního koncertu dostal v Berouně zcela jiný rozměr Hudební večírek v bigbítové baště vyhlášeného RC Prdel byl z důvodů současných opatření radikálně pozměněný. Z původních tří ohlášených formací s termínem vystoupení 22.1.2022 přijela pouze skupina Joker Beat. Všechna čest provozovateli klubu Martinu Hruškovi, který ve zrychleném jednání pozval náhradní kapelu – v širokém okolí známou heavy metalovou partu V.P.O.ho. Koncertní sezónu 2022 otevřela v přeštické Stodole bigbítová tancovačka s Agnes Rock O tom, jak se v Přešticích hosté tanečních akcí dokáží skvěle pobavit, dokázalo publikum v pátek 21.1.2022 na koncertě revivalové kapely Agnes Rock. První koncert nadcházející šňůry hudebních představení se vydařil – parádní atmosféra na pódiu i na vlnícím se parketě. Koncert lídra kapely Rammstein Tilla Lindemanna v Bratislavě se přesouvá na listopad! Pozor změna! Till Lindemann přesouvá kvůli pandemické situaci své turné Ich Hasse Kinder Tour 2022 na podzim! Přeštická Stodola odstartuje koncertní rok 2022 se skupinou Agnes Rockové zábavy v přeštickém klubu Stodola Music Club & Bowling jsou vždy vítaným lákadlem během koncertní sezóny, která tu bývá poměrně nabitá. Páteční mejdan 21.1.2022 si tak hosté do syta užijí s revivalovou kapelou Agnes Rock, z jejíhož názvu si každý odvodí, že o svižnou muziku nebude nouze. Na své si přijdou jak příznivci rázných vypalovaček, tak milovníci rockových balad.