Pekelný ostrov opět potvrdil své kouzlo! Fantastickou atmosféru nepokazil ani déšť Byl tu první červencový víkend, což pro všechny fans skvělé rockové, punkrockové i metalové muziky ze západu Čech i širokého okolí znamenalo jediné – Pekelný ostrov 2024. Tento Rolls-Royce mezi festivaly po roce opět roztočil svá kola a pozval nás na nespoutanou jízdu. Tu na DOTIKO a NFCtron stagy během dvou dnů odpálilo celkem 21 kapel. A jak už bývá u "Pekla" zvykem, šlo o další parádní ročník. Dolní oblast Vítkovice přivítala Monster Meeting 2024 Industriální areál Dolní oblasti Vítkovice se v sobotu 15.6.2024 proměnil v rockový ráj, kde se fanoušci sjely na dlouho očekávaný Monster Meeting 2024. Hlavní hvězdy večera, kapely Alkehol, Arakain, Dymytry, Traktor, rozbouřily Ostravu rockovou hudbou a připravily tak fanouškům z širokého okolí nezapomenutelný hudební zážitek. Pekelný ostrov odtajnil poslední jména headlinerů nabitého line-upu! Areál kromě Guano Apes ovládnou Dymytry i Traktor! Rolls-Royce mezi festivaly – Pekelný ostrov už „stříhá metr“ a doplňuje nabitý line-up o další zvučná jména špičky české scény. Hlavní hvězdou letošního ročníku budou legendární Guano Apes. S nespoutanou show dorazí Traktor i Dymytry. Hudební festival Hrady CZ zakončí svoji letošní pouť na Bezdězu s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Osmnáctý ročník putovního hudebně-kulturního festivalu Hrady CZ po Točníku, Kunětické hoře, Švihově, Rožmberku nad Vltavou, Veveří, Hradci nad Moravicí a Bouzově uzavře svoji letošní pouť na Bezdězu. Putovní hudebně kulturní festival HRADY.CZ zavítal do Švihova! Kralovaly mu skupiny Kabát, Wanastowi Vjecy, Kryštof i Mirai Co spojuje jedny z nejkrásnějších českých a moravských památek, léto, skvělou muziku napříč žánry a zábavu? Přece známý, pohodový a velmi oblíbený putovní festival Hrady.CZ, který v rámci svých osmi zastávek nevynechal ani západ Čech - a to konkrétně Vodní hrad Švihov na Klatovsku. Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu představí na dvou pódiích na Kunětické hoře s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Na hradní tour dále vystoupí No Name, Wanastowi Vjecy či Anna K. a další kapely a interpreti. Pekelně dobrá muzika na Pekelném ostrově ovládla západ Čech! K desátému výročí festivalu gratulovali Kissin’ Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Dymytry, Traktor i tisíce nadšených návštěvníků Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov oslavil desáté narozeniny ve velkém stylu. K výročí mu během dvou řádně nabitých festivalových dnů popřála německá hardrocková legenda Kissin’ Dynamite, špička české rockmetalové scény i tisíce nadšených fanoušků. Na DOTIKO a HIT reality stage to v rámci vyhlášeného open airu odpálilo 22 kapel a opět šlo o dokonalou jízdu.

Druhý ročník DRTIKOL festu měl na programu tři vystoupení a neplánovaný silný liják Areál u hasičské zbrojnice v Záboří u Protivína se stal již podruhé místem konání metalového DRTIKOL festu, na němž se představily tři formace - od protivínské Araxy přes heavy-metalový Krypton po hosta z top české scény Motorband. Prostorná stage, stanové přístřešky, občerstvovací stánky… vše na svých místech. Byť jsme na místo dorazily skoro dvě hodinky před startem, místa k sezení se rychle zaplňovala a kdo s příchodem otálel, měl jen malou šanci na sedací odpočinek. Podvečerní počasí přálo a tak jsme všichni nějak věřili, že předpověď o nočních lijácích nevyjde. Smůla. První dva sety byly v podstatě na suchu, o to více deště jsme si užili při Motorbandu. U zábran tak zůstali jen ti věrní srdcaři, které ani nepřízeň černých mraků nevyhnala pod stany. Ještě dodám jméno moderátora celé akce - Pepa Kovařík, k němuž se později přidal DJ DOKTOR BUBEN. Borec fest zve na hudební scénu i bohatý doprovodný program Pokud ještě nemáte plány na nadcházející sobotu 20. 7., zavítejte na Borec fest v Borku u Rokycan, kde se můžete těšit na mnohé a na své si přijdou nejen dospělí, ale i děti. Šafrda memory band se po roce opět vrátí do Tlumačova u Domažlic Poslední srpnový den bude v oblíbeném AMFI v Tlumačově u Domažlic věnován vzpomínce na legendárního zpěváka s nezaměnitelným hlasem – Vláďu Šafránka. Svůj set tam totiž odpálí parta Šafrda memory band a o tom, že nás čeká výjimečný večer, už předem není pochyb. Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu představí na Kunětické hoře, nabízí jeden z posledních koncertů Lucie s Davidem Kollerem Navíc Daniel Landa a Chinaski toto léto exkluzivně pouze na Hradech Premiéra metalového festivalu Slaughter Session proběhla v plzeňském Medvědovi na výbornou Venkovní open air akce jsou republikově v plném proudu, přesto se metalový festival Slaughter Session uskutečnil ve vnitřních prostorách plzeňského klubu Bílej Medvěd. Pořadatelská kapela Mamonius ve spolupráci s provozním Dušanem Hujasem, připravila pro hosty sedmichodové menu poskládané jak z plzeňských, tak přespolních skupin, jejichž přídomky mají metolový základ. Scéna nasvícená nově instalovanými světly, kvalitní zvuk firmy BK AUDIO a hlavně natěšení hosté dodávali večírku punc velké akce, která se tu jistě nekonala naposledy. A ještě jedna poznámka – dle věkového průměru muzikantů i celkem slušné návštěvy lze s jistotou říci, že metal jako takový má v Plzni světlou budoucnost. Všichni Svatí a Čechomor v Děčíně Koncert kapely Všichni Svatí a Čechomor v Děčíně byl určitě nezapomenutelný zážitek. Konal se 13. července 2024 na Zámku Děčín, kde Všichni Svatí vystoupili jako předkapela a Čechomor s Martinou Pártlovou následovali. Pekelný ostrov opět potvrdil své kouzlo! Fantastickou atmosféru nepokazil ani déšť Byl tu první červencový víkend, což pro všechny fans skvělé rockové, punkrockové i metalové muziky ze západu Čech i širokého okolí znamenalo jediné – Pekelný ostrov 2024. Tento Rolls-Royce mezi festivaly po roce opět roztočil svá kola a pozval nás na nespoutanou jízdu. Tu na DOTIKO a NFCtron stagy během dvou dnů odpálilo celkem 21 kapel. A jak už bývá u "Pekla" zvykem, šlo o další parádní ročník.

HELLPDAYS 2024 skončil ať žije HELLPDAYS 2025 Dohrály kapely jako Škwor, Queenie, Alkehol, Kreyson, Niakara, Legendy se vrací a spousta dalších, co říkají fandové? Borec fest zve na hudební scénu i bohatý doprovodný program Pokud ještě nemáte plány na nadcházející sobotu 20. 7., zavítejte na Borec fest v Borku u Rokycan, kde se můžete těšit na mnohé a na své si přijdou nejen dospělí, ale i děti. Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu představí na Kunětické hoře, nabízí jeden z posledních koncertů Lucie s Davidem Kollerem Navíc Daniel Landa a Chinaski toto léto exkluzivně pouze na Hradech Všichni Svatí a Čechomor v Děčíně Koncert kapely Všichni Svatí a Čechomor v Děčíně byl určitě nezapomenutelný zážitek. Konal se 13. července 2024 na Zámku Děčín, kde Všichni Svatí vystoupili jako předkapela a Čechomor s Martinou Pártlovou následovali. Kapela Lord vydává nový videoklip Mutanti z profese z alba 1000 poschodí Červenec 2024 - Kapela Lord přichází s novinkou pro své fanoušky! Nový videoklip ke skladbě "Mutanti z profese" z alba "1000 poschodí" byl zrealizován ve spolupráci s Junek Film. Masters of Rock slaví 20 let, přijďte se pobavit na DRUHOU Rockový svátek ve Vizovicích letos slaví dvacet let, opět se můžete těšit na zajímavá jména, a to nejen na hlavním pódiu. Druhá stage pro vás připravila zajímavý program a my Vám některé z kapel přestavíme blíže. Világoš Fest 2024: Punk-rockový fesťák plný hudby a energie První ročník festivalu Világoš klepe na dveře a 20. července 2024 rozezní Bystřici nad Úhlavou melodiemi a energií punkové hudby. Přijďte si užít atmosféru místního přírodního areálu, zaposlouchat se do skvělé muziky a zapogovat si!