"Debilní intelektuální debata," zlobil se autor hudby Milan Steigerwald hned v úvodu, když se divákům snažil vysvětlit, o čem ten Proces vlastně je. Proto prý přišlo méně lidí. Já to vidím pozitivně, divadlo bylo více než zpola plné.
Troufnout si na Franze Kafku chce odvahu. Celosvětově uznávaný spisovatel je všeobecně vnímaný jako náročný až nepochopený autor. To se promítá do jeho románů. Proces není výjimkou.
Ovšem to, jakým způsobem se toho autorská dvojice Steigerwald-Forest zhostila, stojí za pozornost. Rocková opera je dílem inspirovaná, zachovává zvláštní křehkost předlohy a nacházíme tu i humor. Těžké téma je překvapivě srozumitelně zpracované, textům je rozumět, hudba a pěvecké výkony ladí a není to tak pěvecky až zbytečně vyexponované jako v jiných představeních. Přičemž výkony umělců jsou bravurní.