Fotoreportáž z akce Country v plavkách 2018 16. srpna 2018   (00:26)Akce plná pohody rodinné atmosfery a country muziky je za námi.

Fotoreportáž z akce Country v plavkách 2018

Petr Černohorský

Dne 11. srpna proběhl na koupališti v Benešově nad Ploučnicí již čtvrtý ročník country folk festivalu Country v plavkách 2018. Díky podpoře Služeb města Benešov nad  Ploučnicí pod vedením Pavla Košnara se akce odehrávala na místním koupališti. Celým večerem provázel spoluzakladatel festivalu Jarda Rygl. Vystoupily především regionální kapely, a to Báry, Harcovníci, Fank Zapal, U- style. Hosty akce se stali Jindra Kejak a Martin Maxa. Návštěvnost byla vysoká a počasí nám také přálo. Více uvidíte v naší fotoreportáži. Připravujeme i rozhovor s pořadateli akce, Petrem Bříškem a Jardou Ryglem, o počátcích a prvotní myšlence této akce.

Za zmínku stojí další akce, která nás v okolí Děčínska čeká, a to festiválek dobré pohody Cesta z města.

Dne 11. srpna proběhl na koupališti …

Petr Černohorský 90 fotografií v galerii

Dana Veselá 20 fotografií v galerii

autoři:text:     Petr Černohorský

Další články žánrů Country, Folk

Událost tak éterická, že byste mohli chytat víly do dlaní Trochu Whitmana, dávku pop-artu a Hraběte co zbylo z prvního alba. Asi tak nějak by se dala povrchově vykreslit povaha čerstvého alba Málo času spát, jehož éterický křest se konal 7. března v útrobách ústeckého Hraničáře. Petra Tvarohová band chystá vystoupení ve Velešíně Akusticky big-beatově laděný večer v podání Petry Tvarohové band se uskuteční v Hudební kavárně Relax ve Velešíně Další deska laptopového písničkářství Will Eifell je sudetský písničkář přirostlý na jednom konci ke svojí kytaře, na druhém k laptopu. Zatímco nohama klouže po špinavých dlažebních kostkách měst, hlavu venčí v dálkách kam jen dosáhne. Před pár dna spatřila světlo světa už třetí deska, která jeho písně odívá do úplně nových šatů. Jak se to stalo a proč? Koncert kanadských The Dreadnoughts Lampu totálně vyprodal Netradiční termín – pondělí 6.1.2020 neubral koncertu v Divadle Pod lampou na návštěvnosti. Na prknech tu předvedli své umění Pirates of the Pubs a zlatým hřeben se stalo vystoupení kanadské skupiny The Dreadnoughts. V plzeňské Lampě zahrají The Dreadnoughts (CAN) a Pirates of the Pubs Večer plný skvělé muziky si budou moci užít fanouškové v plzeňském klubu Divadla Pod lampou 6.1.2019. Na prknech se představí kanadská vypalovačka The Dreadnoughts s ostře nabitým playlistem. Pokáč umí pobavit velké i drobné davy. 8. 12. rozjasní Příbram. Jeden z nejžádanějších písničkářů Pokáč 24. 10. křtil své album před půl roku předem beznadějně vyprodaným Fórem Karlín. Ale pokora a pohoda mu nechybí a rád nás potěší i na menších pódiích. Pojďme si jej užít v rámci bronzové adventní neděle na Náměstí 17. listopadu v Příbrami od 18:00. Příbramský country folk movember festival je už minulostí Měsíc listopad je každoročně zasvěcen péči o mužské zdraví pod hlavičkou hnutí Movember. Ve spolupráci s organizací Muži Proti Rakovině se letos Příbram historicky poprvé k této akci přidal uspořádáním nultého ročníku hudebního country folk festivalu Příbramský Movember Fest. Vystoupili: Nebezemě, Sousedé, Bylo nás šest, Jana Hejkrlíková s kapelou MY, Petr Vašina s Míšou Mádlovou, Jirka Hejnic s Michalem Filinou, Knírek-Music , Vrámci Možností. Vipytá čtvyřka, Nikol Fišerová, Magdalena Trajerová. Zatančila nám příbramská taneční skupina Zářící Ženy. Večerem provázela legenda příbramské country a folk muziky Jana Hejkrlíková

Další fotoreportáže

Událost tak éterická, že byste mohli chytat víly do dlaní Trochu Whitmana, dávku pop-artu a Hraběte co zbylo z prvního alba. Asi tak nějak by se dala povrchově vykreslit povaha čerstvého alba Málo času spát, jehož éterický křest se konal 7. března v útrobách ústeckého Hraničáře. Když jsme tak málo „pank“, tak nás to naučte líp! Aneb byli jsme natáčet s ústeckou rozvernou bandou Idio&Idio. Takhle pop-punk-rocková smečka si řekla, že se naučí správným punkovým manýrům, jak se sluší a patří, ale nebude to nakonec krok zpět před vlastním přístupem? „Jsme nejlepší kapela ve Střední Evropě“ Přiznejte se, kdo zaváhal a nedorazil v sobotu 7. března do Staré Huti u Dobříše? Kapela Monkey business nejenže rozparádila kulturní sál ve Staré Huti, ale zároveň jste mohli být při tom, jak moc se dokáže kapela vypracovat, když slaví své dvacetileté výročí! Bigbítová legenda Odyssea na prknech přeštického Spoláku Sobotní večer 7.3.2020 si v přeštické baště hudebních dýchánků dali dostaveníčko příznivci plzeňské rockové ikony Odyssey. Koncert vypsané fiXy v přeštické Stodole přilákal početný fans Veliká událost pro fanoušky pardubické kapely nastala právě tuto sobotu 7.3.2020. Na prknech známého přeštického klubu Stodola zahrála vypsaná fiXa pro našlápnutý zmítající se kotel přesahující hranice parketu. Dámy i pánové oslavili s kapelou Sto zvířat 30 let na hudební scéně Další štací spanilé jízdy zvířecí party se stalo v sobotu 7. března písecké Divadlo Pod čarou The Vibrators rozvibrovali Sedmičku Klub 007, neboli Sedmičku, který je již padesát let nejdůležitějším klubem české punkové scény rozezvučel 4. 3. punk 77 kapely The Vibrators.
2016 ....... 2020 © musicgate.cz