Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.) 9. srpna 2017   (16:00)Kapela prevítů Damona Albarna za úplňku jasně zazářila

Live Review: Gorillaz v Chicagu odstartovali Humanz Tour (8.7.)

Damon Albarn je především skvělý performer a všechny ty kreslené obrázky, instrumentální pompa a celá přehlídka hvězd by bez něj nebyly to pravé! Od prvního momentu, kdy vešel na pódium krokem Rockyho Balboa, bylo jasné, že magnetem téhle show bude právě on. Na dálku objal publikum, vztyčil paže jako přerostlý medvídek a za doprovodu víc než dvanáctičlenné kapely se při své promenádě po pódiu na chvilku stal mažoretkou a vzápětí někým, kdo se rozhodl řídit na křižovatce dopravu.

Kapela byla po třítýdenní pauze připravená hudebně explodovat – jejich energie byla nakažlivá. “Tahle deska v mnoha ohledech fakt pochází z Chicaga,” řekl Albarn o poslední desce Humanz. V Chicagu se kromě několika dalších měst album nahrávalo a chicagský house a soul s místními hosty – producentem Jamie Principlem a legendární Mavis Staples – album vyšperkovaly.

Kromě samotné Mavis publikum v The Huntington Bank Pavilion v Northerly Island vidělo i další skvělé umělce. Vince Staples se zápalem jemu vlastním nasadil laťku vysoko se skladbou “Ascension”. Na videu ho přesně ve stylu Gorillaz vystřídali D.R.A.M. a Kali Uchis. Předskokani Little Simz z Londýna a Hypnotic Brass Ensemble z Chicaga se vzápětí vedle Albarna objevili na pódiu a střihli si “We Got The Power”, kdy Little Simz  nahradila Jehnny Beth a dokázala, že tahle dynamická písnička zní fantasticky i v podání rapperky, která vystřídala rockerku.

Damon Albarn je především skvělý performer a …

Zde je místo i pro Vaší reklamu.

Cbanner (1)   (900 x 150px)
Většina skladeb toho večera byla dle očekávání z nejnovější desky Humanz a koncert se proměnil na velkolepou taneční party. Bohatá zářivá světelná show a videoprojekce přiblížily představení i divákům v posledních řadách a vtáhly je na pódium. Na obrazovkách se střídaly ukázky z klipů, nápadité animované pasáže, záběry hudebních hostů (obličej Grace Jones byl digitalizován jako tvář zářivé bohyně v “Charger” a obličej zesnulého Bobbyho Womacka zářil ve “Stylo”).

V přídavku nakonec zazněly hity “Kids With Guns”, “Demon Days” a další, které rozzářily koncert jasem čehosi rodinného, povědomého, něčeho, co je novou tradicí založenou Damonem Albarnem, směsí nejméně dvanácti stylů a žánrů poučenou hvězdnou řadou hostů. Jako by se Gorillaz pokusili úspěšně pospojovat lidi po celém světě. Zažít tuhle událost je jako ztratit se v novém vesmíru Gorillaz – pod vedením jedinečného kapitána.

Setlist:
Phoenix On The Hill
Intro: I Switched My Robot Off
Ascension (with Vince Staples)
Last Living Souls
Saturnz Barz
Charger
Rhinestone Eyes
Interlude: Penthouse
Sex Murder Party (with Jamie Principle and Zebra Katz)
She’s My Collar
Busted and Blue
El Mañana
Carnival (with Anthony Hamilton)
Broken (with Hypnotic Brass Ensemble)
Interlude: Elevator Going Up
Andromeda
Strobelite (with Peven Everett)
Out Of Body (with Zebra Katz)
Garage Palace (with Little Simz)
We Got The Power (with Little Simz)
Encore:
Stylo (with Peven Everett)
Kids With Guns
Clint Eastwood (with Del The Funky Homosapien)
Don’t Get Lost In Heaven
Demon Days

Zde je místo i pro Vaší reklamu.

Cbanner (2)   (900 x 150px)

zdroj:Tisková zpráva, https://consequenceofsound.net/2017/07/live-review-gorillaz-kick-off-humanz-tour-in-chicago-708/

Další články žánrů Hip Hop / Rap, Pop, Rock, World music, ethno music

Peter Nagy je věčným optimistou, v nové skladbě zpívá Raz sa všetko vyrieši! Hitmaker Peter Nagy přichází s novou optimistickou písní Raz sa všetko vyrieši. Hudbu i text k novince, která nese podtitul Tup, Tup Song, napsal samotný Peter Nagy. Online koncert kapely Hlahol na střeše Knaku V neděli večer skupina Hlahol vystoupila na střeše legendárního teplického klubu a spáchala si tím vlastní open air, i s diváky v ulici. Kapela Sendwitch s Pekařem vydává klip Mayday, v létě vyrazí na společnou tour! Pekař si ve videoklipu zahrál psychologa, kterému se zpěvák kapely Daniel Černý svěřuje s pocity a náladami, se kterými bojuje v dnešní nelehké době. Prague Summer Festival potvrzuje The Offspring na červen 2022 Prague Summer Festival oznamuje nové datum konání koncertu The Offspring. Kapela vystoupí v Praze 12. června 2022, představí právě vydanou novinku Let The Bad Times Roll. MC Matheus vydal novou desku aneb Domeček z karet jako aluze na stav planety Ze spojení rapera Matheuse s producentem a multiinstrumentalistou Adamem Urbanem alias Renkem vzešlo letos na jaře hip hopové album Domeček z karet a je se na co těšit. Skupina Pepper odtajnila svůj Příběh - aneb zbrusu nový videoklip je na světě! Mladá nadaná kapela Pepper neusnula na vavřínech a svým fans se hlásí zbrusu novým videoklipem s názvem Příběh. A věřte, máme se na co těšit! Finálové práce na novém albu CI5 se staly minulostí – placka Gigaman míří mezi fanoušky Celých devět autorských skladeb potěší nejen kmenový fanklub, ale i všechny příznivce dobré hardrockové muziky. CD má v rodném listě datum 27.3.2021, přičemž list křestní vypíší autoři hned na prvním koncertě po rozvolnění! Parta kolem Tondy Jireše se na tento okamžik moc těší a ani vy si nenechte významný budoucí moment hudební dráhy oblíbené kapely ujít.

Další pozvánky na akce, tiskovky

Peter Nagy je věčným optimistou, v nové skladbě zpívá Raz sa všetko vyrieši! Hitmaker Peter Nagy přichází s novou optimistickou písní Raz sa všetko vyrieši. Hudbu i text k novince, která nese podtitul Tup, Tup Song, napsal samotný Peter Nagy. Umělci pomohli dobré věci v rámci benefice #opětspolu Získat prostředky na speciální přístroj můžete pomoci i vy! Kapela Sendwitch s Pekařem vydává klip Mayday, v létě vyrazí na společnou tour! Pekař si ve videoklipu zahrál psychologa, kterému se zpěvák kapely Daniel Černý svěřuje s pocity a náladami, se kterými bojuje v dnešní nelehké době. Temný debut renesančního umělce JAF 34 právě vychází Dovolujeme si Vám představit debut s názvem Empty multimediálního umělce a hudebníka JAF 34. Na desce hostují Jakub Daš (Nikitin), Viktorie Marksová (Houpací koně), Jirka Bendl (Manon Meurt), Oskar Pilař (ex-Peter Pan Complex), Michal Hanáček (ex-Baro Chandel), Jakub Chaba (ex-Peter Pan Complex), Petr Voruda (ex-Baro Chandel), David Novotný (Himalayan Dalai Lama) a další. Prague Summer Festival potvrzuje The Offspring na červen 2022 Prague Summer Festival oznamuje nové datum konání koncertu The Offspring. Kapela vystoupí v Praze 12. června 2022, představí právě vydanou novinku Let The Bad Times Roll. MC Matheus vydal novou desku aneb Domeček z karet jako aluze na stav planety Ze spojení rapera Matheuse s producentem a multiinstrumentalistou Adamem Urbanem alias Renkem vzešlo letos na jaře hip hopové album Domeček z karet a je se na co těšit. Vsadili na lidské hlasy - Martin Harich a skupina For You přicházejí s novinkou bez nástrojů - Right Beside You! Na slovenské scéně vzniklo nové unikátní hudební spojení! Společnou píseň Right Beside You představují zpěvák a skladatel Martin Harich a vokální skupina For You.

2016 ....... 2021 © musicgate.cz