Vláďa Hron s kapelou THE DROPS v Hogo Fogo divadle v Drážkově

Petr Černohorský

Přinášíme Vám fotoreportáž a rozhovor z Vláďou Hronem v divadle Fogo Hogo v Drážkově

V neděli 9. 8. 2020  před koncertem v Divadle HOGO FOGO:

Gabriela Falcová
První otázka je rozhodně předvídatelná: „Jak se vám líbí v našem divadle?“
Vladimír Hron: „ V první řadě musím říci, že bych v takové malé vesničce něco tak velkolepého nečekal.  Překvapilo mne, jak krásné divadlos úžasným zázemím tady máte. Je to moc fajn, krásná kavárnička a profesionální vybavení. Nazval bych to jako takovou PERLU NA VLTAVĚ.“
„Kde v okolí jste už hrál?“
„My jsme už hráli v Sedlčanech, ve Voticích, v Příbrami,  v okolí jsme se několikrát už objevili.“
„Jak dlouho hrajete a bavíte své publikum?“
„Po republice jsem začal jezdit a v autě sedím od roku 1988.  Někdy si ani nezapamatuji, že už jsem na tom určitém místě hrál. Ovšem tady si to jistě budu pamatovat. Překrásný vchod do divadla s hogo fogo přehozenýma nožkama, tak to mne uchvátilo. Líbí se mi fotografie vašeho ochotnického souboru a je vidět, že divadlo je dotaženo do každého nejmenšího detailu. Kde se ochotničí, tam je vždycky veselo. Já sám jsem začínal v ochotnickém divadle.
Jakmile se Vladimír s kapelou THE DROPS  objevil na jevišti, začalo obrovské šou. Není to jen skvělý bavič, ale samozřejmě muzikant každým coulem a kapela THE DROPS … měli jste u toho být!  Divadlo HOGO FOGO zažilo nejen ABECEDU HVĚZD, se kterou Vladimír Hron objel téměř všechny kontinenty, ale v druhé části jsme prožili live Queen koncert. Filip Vavřička, který bydlí v nedalekých Příčovech, s kapelou  přivedl diváky v hledišti do opravdového rockového varu. Děkujeme, kluci!
 Rozhodně se se již plánuje další KONCERT VLADIMÍRA HRONA v DIVADLE HOGO FOGO!  Na jaře se jistě opět uvidíme.Děkujeme za rozhovor, který v Vláďou Hronem vedla Gabriela Falcová.

Přinášíme Vám fotoreportáž a rozhovor z Vláďou …

Petr Černohorský 77 fotografií v galerii

autoři:text:     Petr Černohorský, Gabriela Falcovíá

Další články žánrů Blues, Pop, Rock

Rozhovor s Shamrockem z Eurodance projektu T-Spoon! o jeho životě, jak se stal ze zpěváka podnikatel v oblasti fitness a výživy. Katarína Knechtová má netradiční vánoční novinku Nákazlivé Vianoce, kterou reaguje na korona krizi Zpěvačka a skladatelka Katka Knechtová má pro fanoušky netradiční vánoční píseň, kterou reaguje na současnou korona krizi. Zbrusu nový videoklip Black Light od Sylvie a Silver Matte je na světě! Sympatická plzeňská rocková parta Sylvie a Silver Matte neponechala nic náhodě a nadělila svým fans dárek už před Vánocemi. Komunál a jeho online stream rozproudí rock metalovou krev v žilách! I když jsou živé koncerty v současné době v nedohlednu, Komunál neusnul na vavřínech a potěší své publikum. JAREK FILGAS BAND Po dlouhých deseti letech od posledního regulérního alba (a dvaceti letech od poslední sólové desky) přichází zpěvák Jarek Filgas, známý jako frontman skupin Argema, Premier a dalších, s prvními singly z připravovaného alba, které vyjde v první polovině roku 2021. Jarek se obklopil muzikanty, se kterými se již potkal během své kariéry v různých skupinách a vytvořil rockovou formaci vystupující pod názvem JAREK FILGAS BAND. Pod tímto jménem vyjde i zmiňované album. Ostravská kapela FiHa vydala nové album! 20. listopadu 2020 spatřilo po 4 letech světlo světa nové album ostravské kapely FiHa. Vyzpovídali jsme proto frontmana kapely, Filipa Rácze. Filip prozradil vše o okolnostech vzniku a vydání alba i videoklipu a nastínil také některé další věci, které i navzdory nepříliš utěšené aktuální kulturní situaci, chystají pro své fanoušky. Album, které čítá 11 skladeb vydalo Championship Music a je kompletně dostupné on-line. Argema vydává zbrusu nové CD s názvem Andělé! Letošní listopad se pro tyto sympaťáky nese ve znamení nového CD, a aby těch novinek nebylo málo, chystají pro fans i dárek.

Další fotoreportáže, rozhovory

Rozhovor s Shamrockem z Eurodance projektu T-Spoon! o jeho životě, jak se stal ze zpěváka podnikatel v oblasti fitness a výživy. Štěpán Soukup: Nejsem monotónní ani posluchač, ani interpret. V rámci polockdownových rozhovorů jsme se rozhodli udělat rozhovor i s kytaristou, autorem a zpěvákem Štěpánem Soukupem, známým ještě ze zlaté éry kapely zakázanÝovoce. Česko-francouzský klip “Chvíle v soukolí" má svou premieru V těchto dnech proběhla premiéra nového songu a videoklipu “Chvíle v soukolí“. V této melodické popovce okořeněné rapem se představí zpěvačka Elis a švýcarský raper Radwan. Více nám prozradil autor a producent písně, vystupující pod pseudonymem KOCOURU. Rozhovor s hudební švédsko - norskou eurodance skupinou Solid Base!! Rozhovor s Tottem a Jenny ze Solid Base. Ochotně nám odpověděli na otázky ohledně jejich životní situace. Pawnshop zakončili kariéru v domácím Junior klubu, podpořeni the.switch Páteční večer 2.10 2020 se nesl v duchu loučení. Zpěvák Frank, z hardcoreových Pawnshop odchází a kapela se rozhodla po patnácti letech ukončit činnost. To si i v této nepříliš dobré době pro koncerty zasloužilo poslední rozloučení. Hard rockový večírek s Mentolem v Blue Baru Zbiroh Akce s názvem Hard & Heavy Night ve Zbirohu slibovala původně dvě formace tohoto stylu. Bohužel, ze zdravotních důvodů nedorazil v sobotu 3.10.2020 berounský Bulldog a navíc se ze soupisky stochovského Mentolu omluvil kmenový zpěvák Standa Lackun. Přesto se párty vydařila – o zpěv se jako náhradník postaral kytarista Roman Zubatý a koncert se tak mohl bez dalších problémů uskutečnit. Heavy metalový koncert severočeské skupiny Krleš přilákal početné fanoušky Každý rok se na prknech berounského RC Prdel ukáže energická heavymetalovka Krleš. Letos, ze všeobecně známých důvodů, se jarní koncert přesunul na podzimní termín 2.10.2020 a to těsně před avizovanou druhou coronavirovou pauzou. Vše naštěstí vyšlo a publikum si tak mohlo užít nabroušené představení sympatické party, která se do Berouna velice ráda vrací.

2016 ....... 2021 © musicgate.cz