Vláďa Hron s kapelou THE DROPS v Hogo Fogo divadle v Drážkově

Petr Černohorský

Přinášíme Vám fotoreportáž a rozhovor z Vláďou Hronem v divadle Fogo Hogo v Drážkově

V neděli 9. 8. 2020  před koncertem v Divadle HOGO FOGO:

Gabriela Falcová
První otázka je rozhodně předvídatelná: „Jak se vám líbí v našem divadle?“
Vladimír Hron: „ V první řadě musím říci, že bych v takové malé vesničce něco tak velkolepého nečekal.  Překvapilo mne, jak krásné divadlos úžasným zázemím tady máte. Je to moc fajn, krásná kavárnička a profesionální vybavení. Nazval bych to jako takovou PERLU NA VLTAVĚ.“
„Kde v okolí jste už hrál?“
„My jsme už hráli v Sedlčanech, ve Voticích, v Příbrami,  v okolí jsme se několikrát už objevili.“
„Jak dlouho hrajete a bavíte své publikum?“
„Po republice jsem začal jezdit a v autě sedím od roku 1988.  Někdy si ani nezapamatuji, že už jsem na tom určitém místě hrál. Ovšem tady si to jistě budu pamatovat. Překrásný vchod do divadla s hogo fogo přehozenýma nožkama, tak to mne uchvátilo. Líbí se mi fotografie vašeho ochotnického souboru a je vidět, že divadlo je dotaženo do každého nejmenšího detailu. Kde se ochotničí, tam je vždycky veselo. Já sám jsem začínal v ochotnickém divadle.
Jakmile se Vladimír s kapelou THE DROPS  objevil na jevišti, začalo obrovské šou. Není to jen skvělý bavič, ale samozřejmě muzikant každým coulem a kapela THE DROPS … měli jste u toho být!  Divadlo HOGO FOGO zažilo nejen ABECEDU HVĚZD, se kterou Vladimír Hron objel téměř všechny kontinenty, ale v druhé části jsme prožili live Queen koncert. Filip Vavřička, který bydlí v nedalekých Příčovech, s kapelou  přivedl diváky v hledišti do opravdového rockového varu. Děkujeme, kluci!
 Rozhodně se se již plánuje další KONCERT VLADIMÍRA HRONA v DIVADLE HOGO FOGO!  Na jaře se jistě opět uvidíme.Děkujeme za rozhovor, který v Vláďou Hronem vedla Gabriela Falcová.

Přinášíme Vám fotoreportáž a rozhovor z Vláďou …

Petr Černohorský 77 fotografií v galerii

autoři:text:     Petr Černohorský, Gabriela Falcovíá

Další články žánrů Blues, Pop, Rock

Večírek na plzeňské Terase nabídl tři dějství a jedno překvapení Hudební podvečer 21.7.2021 si mnozí příznivci dobré muziky nenechali ujít a naplno si užívali jak akustické vystoupení, tak koncert kapely Čekišó. Příjemné prostředí venkovní Terasy u přilehlé kavárny Emily dodávalo párty výjimečnou atmosféru. Letní kino v Hrádku u Rokycan znovu zažije Hrádecký letňák Se šťastným pořadovým číslem ročníku sedm, se v sobotu 24. 7. odehraje znovu Hrádecký letňák od 17:00 hodin, na parketě v letním kině v Hrádku u Rokycan. Dostaví se také hlavní článek večera v podobě pardubické skupiny Volant a z daleka přijede také Píchlá duše. Místní scénu budou zastupovat strašičtí Sex Deviants a domácí kapela Nízká úroveň. Kladivo NA PÝCHU ovládne i Klenovou! Přáli byste si zažít pořádnou nálož živelné muziky spolu s poutavým dějem strhující rockové opery? V tom případě pro vás máme jeden návrh! Kluboofka KLUBOOFKA TV žije a funguje naplno, i když je teď čas dovolených a letních festivalů. O závěr janovického festíku se postaral kutnohorský Pekař Páteční večírek 16.7.2021 v Janovicích nad Úhlavou patřil příznivcům dobré muziky a festivalové nálady. Na parádně nazvučené stage se vystřídaly pop rockové kapely včetně písničkáře Lásky, známého z několika punk rockových skupin zvučných jmen. Rybičky 48 si podmanily Domažlice! Nastala sobota a všichni Správní chlapi i Vážené dámy už věděli, co v ten den „u nás na Západě“ vypukne. Letní kino v Domažlicích totiž ožilo koncertem punk rockových ďáblů - Rybiček 48 s hostem Street69. Divokej Bill odpálí svůj Marathon 2021 i v Holýšově! Pekelný léto 2021 pokračuje v „krasojízdě“ a má před sebou další hudební lahůdku. Publikum tam do varu dostane dnes už legendární úvalská folk rocková skupina Divokej Bill.

Další fotoreportáže, rozhovory

Večírek na plzeňské Terase nabídl tři dějství a jedno překvapení Hudební podvečer 21.7.2021 si mnozí příznivci dobré muziky nenechali ujít a naplno si užívali jak akustické vystoupení, tak koncert kapely Čekišó. Příjemné prostředí venkovní Terasy u přilehlé kavárny Emily dodávalo párty výjimečnou atmosféru. Jedním z tahounů čtvrtého ročníku Cidre Punk Festu byla kapela P.S. Jednodenní punkový festival nabídl jak legendy tohoto stylu, tak skupiny v HC podání s obrovským potenciálem kinetické energie. Na improvizovaném pódiu se v sobotu 17.7.2021 představila osmička vyvolených, ze kterých si hosté mohli vybrat tu nejbližší svému srdíčku. Jak to bývá v Újezdu u Chanovic nepsaným pravidlem, ani v letošním roce jsme se nevyhnuli vodnímu přívalu, který pod stage umocnil pravou festivalovou náladu. O závěr janovického festíku se postaral kutnohorský Pekař Páteční večírek 16.7.2021 v Janovicích nad Úhlavou patřil příznivcům dobré muziky a festivalové nálady. Na parádně nazvučené stage se vystřídaly pop rockové kapely včetně písničkáře Lásky, známého z několika punk rockových skupin zvučných jmen. Rybičky 48 si podmanily Domažlice! Nastala sobota a všichni Správní chlapi i Vážené dámy už věděli, co v ten den „u nás na Západě“ vypukne. Letní kino v Domažlicích totiž ožilo koncertem punk rockových ďáblů - Rybiček 48 s hostem Street69. Dvouhodinový koncert Arakainů sklidil ve Vlčicích zasloužený aplaus Malý festival v obci Vlčice na Blovicku měl v sobotu 10.7.2021 na programu trojici vystupujících. Od takřka místního Aligátora přes plzeňský Paradox po vyvrcholení v podobě pražského Arakainu. Fungující zázemí pod taktovkou zpěváka první formace a zároveň hlavního pořadatele Bohumila Heřmana včetně nabroušeného zvuku od mistrů tohoto oboru z firmy Stage Master tak skvěle doplňovaly dění ve vlčickém areálu. Koncertní léto Na Čihuli otevřel plzeňský Extra Band revival Open air aréna v Čižicích na Plzeňsku přivítala oblíbenou rockovou kapelu v pátek 9.7.2021. V příjemném prostředí a za podpory slušné návštěvy jsme si užili bigbítovou tancovačku jako za dob dávno minulých. Nabitý program 12. ročníku Rock for JK Manětín nenechal hosty vychladnout Připravený areál manětínské hudební arény otevřel brány 4.7.2021 ještě před pravým polednem. Hosté i z dosti vzdálených končin přijížděli na dlouho očekávaný festival s předstihem. Line up totiž nabízel skvělé kapely hned od zahájení, což bylo velkým lákadlem fanoušků několika hudebních stylů, kterých jsme si dosyta užili.
2016 ....... 2021 © musicgate.cz