Zde je místo i pro Vaší reklamu.

Cbanner (1)   (900 x 150px)
Přinášíme Vám fotoreportáž a rozhovor z Vláďou Hronem v divadle Fogo Hogo v Drážkově

V neděli 9. 8. 2020  před koncertem v Divadle HOGO FOGO:

Gabriela Falcová
První otázka je rozhodně předvídatelná: „Jak se vám líbí v našem divadle?“
Vladimír Hron: „ V první řadě musím říci, že bych v takové malé vesničce něco tak velkolepého nečekal.  Překvapilo mne, jak krásné divadlos úžasným zázemím tady máte. Je to moc fajn, krásná kavárnička a profesionální vybavení. Nazval bych to jako takovou PERLU NA VLTAVĚ.“
„Kde v okolí jste už hrál?“
„My jsme už hráli v Sedlčanech, ve Voticích, v Příbrami,  v okolí jsme se několikrát už objevili.“
„Jak dlouho hrajete a bavíte své publikum?“
„Po republice jsem začal jezdit a v autě sedím od roku 1988.  Někdy si ani nezapamatuji, že už jsem na tom určitém místě hrál. Ovšem tady si to jistě budu pamatovat. Překrásný vchod do divadla s hogo fogo přehozenýma nožkama, tak to mne uchvátilo. Líbí se mi fotografie vašeho ochotnického souboru a je vidět, že divadlo je dotaženo do každého nejmenšího detailu. Kde se ochotničí, tam je vždycky veselo. Já sám jsem začínal v ochotnickém divadle.
Jakmile se Vladimír s kapelou THE DROPS  objevil na jevišti, začalo obrovské šou. Není to jen skvělý bavič, ale samozřejmě muzikant každým coulem a kapela THE DROPS … měli jste u toho být!  Divadlo HOGO FOGO zažilo nejen ABECEDU HVĚZD, se kterou Vladimír Hron objel téměř všechny kontinenty, ale v druhé části jsme prožili live Queen koncert. Filip Vavřička, který bydlí v nedalekých Příčovech, s kapelou  přivedl diváky v hledišti do opravdového rockového varu. Děkujeme, kluci!
 Rozhodně se se již plánuje další KONCERT VLADIMÍRA HRONA v DIVADLE HOGO FOGO!  Na jaře se jistě opět uvidíme.Děkujeme za rozhovor, který v Vláďou Hronem vedla Gabriela Falcová.

Přinášíme Vám fotoreportáž a rozhovor z Vláďou …

Zde je místo i pro Vaší reklamu.

Cbanner (2)   (900 x 150px)

Petr Černohorský 77 fotografií v galerii

autoři:text:     Petr Černohorský, Gabriela Falcovíá

Další články žánrů Blues, Pop, Rock

Peter Nagy je věčným optimistou, v nové skladbě zpívá Raz sa všetko vyrieši! Hitmaker Peter Nagy přichází s novou optimistickou písní Raz sa všetko vyrieši. Hudbu i text k novince, která nese podtitul Tup, Tup Song, napsal samotný Peter Nagy. Online koncert kapely Hlahol na střeše Knaku V neděli večer skupina Hlahol vystoupila na střeše legendárního teplického klubu a spáchala si tím vlastní open air, i s diváky v ulici. Kapela Sendwitch s Pekařem vydává klip Mayday, v létě vyrazí na společnou tour! Pekař si ve videoklipu zahrál psychologa, kterému se zpěvák kapely Daniel Černý svěřuje s pocity a náladami, se kterými bojuje v dnešní nelehké době. Prague Summer Festival potvrzuje The Offspring na červen 2022 Prague Summer Festival oznamuje nové datum konání koncertu The Offspring. Kapela vystoupí v Praze 12. června 2022, představí právě vydanou novinku Let The Bad Times Roll. Skupina Pepper odtajnila svůj Příběh - aneb zbrusu nový videoklip je na světě! Mladá nadaná kapela Pepper neusnula na vavřínech a svým fans se hlásí zbrusu novým videoklipem s názvem Příběh. A věřte, máme se na co těšit! Finálové práce na novém albu CI5 se staly minulostí – placka Gigaman míří mezi fanoušky Celých devět autorských skladeb potěší nejen kmenový fanklub, ale i všechny příznivce dobré hardrockové muziky. CD má v rodném listě datum 27.3.2021, přičemž list křestní vypíší autoři hned na prvním koncertě po rozvolnění! Parta kolem Tondy Jireše se na tento okamžik moc těší a ani vy si nenechte významný budoucí moment hudební dráhy oblíbené kapely ujít. Cítíte se sami? Objevte v sobě MUZIKONAUTa! Už rok uplynul od chvíle, co nám představila ústecká kapela IDIO&IDIO svůj poslední videoklip, natočený k singlu „Jak na pAnk“. Byl jednoduchý, hravý a skrýval v sobě množství nadsázky. Nyní však čtveřice přináší zcela jiný audiovizuální zážitek s debutovým videoklipem k písni MUZIKONAUT.

Další fotoreportáže, rozhovory

2016 ....... 2021 © musicgate.cz