Vláďa Hron s kapelou THE DROPS v Hogo Fogo divadle v Drážkově

Petr Černohorský

Přinášíme Vám fotoreportáž a rozhovor z Vláďou Hronem v divadle Fogo Hogo v Drážkově

V neděli 9. 8. 2020  před koncertem v Divadle HOGO FOGO:

Gabriela Falcová
První otázka je rozhodně předvídatelná: „Jak se vám líbí v našem divadle?“
Vladimír Hron: „ V první řadě musím říci, že bych v takové malé vesničce něco tak velkolepého nečekal.  Překvapilo mne, jak krásné divadlos úžasným zázemím tady máte. Je to moc fajn, krásná kavárnička a profesionální vybavení. Nazval bych to jako takovou PERLU NA VLTAVĚ.“
„Kde v okolí jste už hrál?“
„My jsme už hráli v Sedlčanech, ve Voticích, v Příbrami,  v okolí jsme se několikrát už objevili.“
„Jak dlouho hrajete a bavíte své publikum?“
„Po republice jsem začal jezdit a v autě sedím od roku 1988.  Někdy si ani nezapamatuji, že už jsem na tom určitém místě hrál. Ovšem tady si to jistě budu pamatovat. Překrásný vchod do divadla s hogo fogo přehozenýma nožkama, tak to mne uchvátilo. Líbí se mi fotografie vašeho ochotnického souboru a je vidět, že divadlo je dotaženo do každého nejmenšího detailu. Kde se ochotničí, tam je vždycky veselo. Já sám jsem začínal v ochotnickém divadle.
Jakmile se Vladimír s kapelou THE DROPS  objevil na jevišti, začalo obrovské šou. Není to jen skvělý bavič, ale samozřejmě muzikant každým coulem a kapela THE DROPS … měli jste u toho být!  Divadlo HOGO FOGO zažilo nejen ABECEDU HVĚZD, se kterou Vladimír Hron objel téměř všechny kontinenty, ale v druhé části jsme prožili live Queen koncert. Filip Vavřička, který bydlí v nedalekých Příčovech, s kapelou  přivedl diváky v hledišti do opravdového rockového varu. Děkujeme, kluci!
 Rozhodně se se již plánuje další KONCERT VLADIMÍRA HRONA v DIVADLE HOGO FOGO!  Na jaře se jistě opět uvidíme.Děkujeme za rozhovor, který v Vláďou Hronem vedla Gabriela Falcová.

Přinášíme Vám fotoreportáž a rozhovor z Vláďou …

Petr Černohorský 77 fotografií v galerii

autoři:text:     Petr Černohorský, Gabriela Falcovíá

Další články žánrů Blues, Pop, Rock

Argema vydává zbrusu nové CD s názvem Andělé! Letošní listopad se pro tyto sympaťáky nese ve znamení nového CD, a aby těch novinek nebylo málo, chystají pro fans i dárek. Festival Fryyfest 2021 v Bakově nad Jizerou bude plný legend zahraniční i české rock metalové scény! Nespoutanou show odpálí The Iron Maidens, Grave Digger, Bonfire, Kamil Střihavka & Leaders i Sebastien Známý friendly festival Fryyfest neponechal nic náhodě a i v této složité době potěšil své fanoušky. Chystá pro ně totiž další ročník tohoto rock metalového open - airu. Pavol Hammel vydává nové album Srdce bez anjela, které vychází i na vinylu Legendární zpěvák a skladatel Pavol Hammel se hlásí o slovo s novým, v pořadí již 25 autorským albem Srdce bez anjela. Na CD najdou fanoušci 10 písní včetně optimistické skladby Víno, spev a ženy. Rozhovor s hudební švédsko - norskou eurodance skupinou Solid Base!! Rozhovor s Tottem a Jenny ze Solid Base. Ochotně nám odpověděli na otázky ohledně jejich životní situace. Videoklip Vracím se zpátky je jen zlomek z nové placky blovického Gallilea Po šesti letech se oblíbená kapela zavřela do studia SM Records a natočila zbrusu nové album Tak se tě ptám, které by mělo spatřit světlo světa někdy o letošních vánocích (2020). Klip k písni Vracím se zpátky je jen malá ochutnávka toho, co nás od rockových dělníků s Pepém Pazderou u bicích čeká v nejbližší době. Alba Ecclesia vydala těsně před druhou covid pauzou debutní EP Služebně mladá kapela Alba Ecclesia s datem vzniku 2019 míří napříč nejisté koncertní sezóně neustále vpřed. Byť zdická skupina funguje teprve rok, muzikanti mají z působení v minulých formacích zkušeností na rozdávání zúročených při natočení debutního titulu EP 2020. Katarína Knechtová vydává nové album SVETY, spolupracovala na něm i s Christianem Eignerem z Depeche Mode SVETY - moje, vaše a v neposlední řadě naše společné. Já v tom vašem a vy v tom mém. Těmito slovy pojmenovala zpěvačka, skladatelka, textařka, klavíristka a kytaristka Katarína Knechtová své nové album.

Další fotoreportáže, rozhovory

Česko-francouzský klip “Chvíle v soukolí" má svou premieru V těchto dnech proběhla premiéra nového songu a videoklipu “Chvíle v soukolí“. V této melodické popovce okořeněné rapem se představí zpěvačka Elis a švýcarský raper Radwan. Více nám prozradil autor a producent písně, vystupující pod pseudonymem KOCOURU. Rozhovor s hudební švédsko - norskou eurodance skupinou Solid Base!! Rozhovor s Tottem a Jenny ze Solid Base. Ochotně nám odpověděli na otázky ohledně jejich životní situace. Pawnshop zakončili kariéru v domácím Junior klubu, podpořeni the.switch Páteční večer 2.10 2020 se nesl v duchu loučení. Zpěvák Frank, z hardcoreových Pawnshop odchází a kapela se rozhodla po patnácti letech ukončit činnost. To si i v této nepříliš dobré době pro koncerty zasloužilo poslední rozloučení. Hard rockový večírek s Mentolem v Blue Baru Zbiroh Akce s názvem Hard & Heavy Night ve Zbirohu slibovala původně dvě formace tohoto stylu. Bohužel, ze zdravotních důvodů nedorazil v sobotu 3.10.2020 berounský Bulldog a navíc se ze soupisky stochovského Mentolu omluvil kmenový zpěvák Standa Lackun. Přesto se párty vydařila – o zpěv se jako náhradník postaral kytarista Roman Zubatý a koncert se tak mohl bez dalších problémů uskutečnit. Heavy metalový koncert severočeské skupiny Krleš přilákal početné fanoušky Každý rok se na prknech berounského RC Prdel ukáže energická heavymetalovka Krleš. Letos, ze všeobecně známých důvodů, se jarní koncert přesunul na podzimní termín 2.10.2020 a to těsně před avizovanou druhou coronavirovou pauzou. Vše naštěstí vyšlo a publikum si tak mohlo užít nabroušené představení sympatické party, která se do Berouna velice ráda vrací. Z pátého kola Múzy 2020 postoupili dva finalisté Ve čtvrtek 1.10.2020 proběhlo v Divadle Pod lampou již 5. základní kolo nejstarší výběrové soutěže v ČR. Na pódiu se představil multižánrový koktejl od rocku po dixieland a hosté si tak mohli užít jeden z posledních živých koncertů před další covid pauzou. Už se nechcem nikdy vracet, když nám bylo mizerně. Kapela Lucie rozezpívala pražské Výstaviště a zakončila akci PRAHA ZÁŘÍ Praha, 28. září 2020 - Konec multikulturní akce Praha Září oslavili diváci s legendární kapelou Lucie, která vystoupila v pondělí 28. září na Křižíkově fontáně na Výstavišti Praha.Koncert kapely Lucie se kvůli opatřením uskutečnil pouze pro 2000 diváků ve dvou sektorech po 1000 lidech. Kapela zahrála celkem 22 písní – včetně těch nejznámějších, ale představila i nové písně z alba EvoLucie. Smělý plán zorganizovat třítýdenní akci se tak nakonec vyplnil a to i přes náhlá vládní opatření. Unikátní akce, která vznikla spojením desítek organizací, festivalů a stovek umělců, rozzářila září a navrátila české živé kulturní scéně naději na lepší časy. Akci si nenechaly ujít tisíce návštěvníků.

2016 ....... 2020 © musicgate.cz