Již v úvodu byla zmíněna spolupráce s Traktorem, na jehož koncertech mohou lidé vidět spoustu Tvé práce. Víme, že příprava takto velkého turné zabere spoustu času. Můžeš nám, prosím, prozradit, kdy se přibližně začínají chystat videoprojekce? Případně, jak dlouho vznikají?
Je to jak kdy, někdy rok dopředu, někdy tři dny před akcí. Pracovní život freelancera je v tomhle složitější. Třeba vizuál pro Traktor jsme řešili několikrát s Pavlíkem Balkem u piva, hodinové telefonáty s Martinem, následně zase u piva s Pavlíkem :). Mám naštěstí tolerantní ženu :). Každopádně tohle je náročnější projekt, kde se mi stalo i školou stát se režisérem show. Neuvěřitelná zodpovědnost vůči celé bandě, kdy ti na 100% musí důvěřovat a já si nemůžu dovolit takřka žádnou chybu.
Proto máme zatím co koncert to trochu jiný děj, což je fajn, když jedeš všechny koncerty. Ale na tuhle tour je spojení Traktoru se ZL Production, pro které pracuji pomalu na plný úvazek, takže vše šlape jako hodinky. Zvukař Vláďa Seitl, light designer Štěpán Bazala a s odbavením videa mi pomáhá Petr Návara - těm patří velké díky, protože vizuály by se bez jejich pomoci nikdy nezhmotnily tak, jak jsem to měl v hlavě. S nápadem Led šachovnice zase přišel kamarád Jiří Dobrodinský. Mistrovské zpracování pak bylo na Pepovi Beníkovi. S tímhle vším pak ještě pomůže majitel ZL production Honza Lippert s jeho týmem a máš vyhráno. Takhle bych mohl pokračovat několik minut, v pozadí pracuje spousta lidí, kteří nejsou vidět.