Recenze: nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation 12. října 2017   (12:30)Upozornění: album není vhodné pro suchary, lidi s IQ houpacího koně a všechny, kteří nemají hudební sluch!

Recenze: nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation

Nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai Corporation s největší pravděpodobností všechny posadí na zadek! Naše recenze je toho důkazem. Děkuji Kubovi za zpracování této recenze, jelikož mi potvrdil můj osobní názor na toto album, poslouchám ho v každé volné chvilce, protože je to nářez a máte se na co těšit!

Recenze:

Dnes se s Vámi podělím o vcelku nevšední zážitek z české hudební scény. Dostalo se mi do rukou nové album Hentai Corporation a nedá se říct, že by mě nezaujalo. Pojďme si ovšem povědět něco víc.

Na desce se nachází devět písniček a nutno dodat, že každá z nich má něco do sebe. Na druhém studiovém albu se kapela nepouštěla do žádných experimentů s romantikou, něhou ani slátaninami typu: budeme světoví, najdeme sound, co má Metallica. Jedině dobře! Rukopis a zvuk kapely Hentai Corporation je totiž absolutně v pořádku a originální. Podle mého názoru se jedná o kapelu, která svou originalitou a svým pojetím převyšuje většinu českých kapel.

Nové album INTRACELLULAR PETS kapely Hentai …

Na nosiči je tedy devět skladeb a já se tentokrát rozhodl pojmout psaní trochu jinak. Nebudu se soustředit na jednotlivé písničky a vyjadřovat se ke každé, jak mám ve zvyku. Pojmu to komplexně. Proč? Protože album INTRACELLULAR PETS  tak působí. Nenašel jsem nic, co by vyčnívalo, nebo naopak zapadalo pod průměr. Celé album zní uceleně a dynamicky. V každé skladbě je slyšet nápad, energii a kus práce. A to i přes to, jaké měla kapela v průběhu natáčení komplikace.

Charismatická kapela vydala názornou ukázku toho, „jak se to má dělat.“ Je více než jasné, že každého tento styl nezaujme a spoustě lidí bude provokativní až drzé dožadování se zaslouženého místa na scéně vadit. Každý by ale měl nejdřív pustit do uší INTRACELLULAR PETS a pak hodnotit. Jedná se totiž o album, které svědčí o jasných cílech a kvalitě kapely.

Na nosiči je tedy devět skladeb a já se …
Určitě se stavte na některý z koncertů plánovaného turné Intracellular pets nám spadla 2017, které začíná už zítra 13. října v Opavě. Hlavně ale doražte všichni 27. října do Akropolis v Praze udělat pořádný kotel! Zde si album budete moci zakoupit a posoudit sami jeho kvalitu! Více najdete v naší pozvánce ZDE a také v našem rozhovoru s kapelou ZDE.

Určitě se stavte na některý z koncertů …

autoři:text:     Lenka Kadeřábková, Recenze: Jakub Kočí

Další články s interpretem Hentai Corporation

Do festivalové historie si Prasofest připsal pořadové číslo 7 Podhradí zříceniny Vlčtejn u Blovic se v sobotu 10.8.2019 stalo cílem stovek fanoušků punkové muziky. Pod osvícenou siluetou hradu v opravené a zastřešené stage odstartoval již 7. ročník vyhlášeného festivalu. Pomyslnou štafetu si na pódiu předalo devět kapel známých nejen v našem kraji. Prasofest č. 7 hlásí stoprocentní připravenost, line up je uzavřen Multižánrový festival kapel z popředí naší scény se letos opět zapíše do paměti hostů dobrým výběrem kapel a příjemným prostředím vlčtejnského podhradí. Na své si přijde každý, kdo si v sobotu 10.8.2019 najde cestu do centra dění členitého areálu. Moderátorem 7. ročníku bude mnohým velice dobře známý Mařena – kytarista a zpěvák nýřanských S.A.S. Tři koncerty, tři promile S východem slunce přišel další den na Rock For People a to pro lidi z afterparty znamenalo čas jít spát. Tři husté kapely a všechny za 5 minut dvanáct Zvrácený nářez z Prahy Hentai Corporation, hrůzná stvoření z Karlových varů Horrible Creatures a příbramský trash Annanna's. Tak vypadal další z hudebních večerů, který připravil pro své stálé i nové návštěvníky příbramský klub Za 5 Dvanáct. Soutěž o vstupenky na Hentai Corporation v Příbrami Spouštíme soutěž v podstatě za pět minut dvanáct, ale lepší pozdě než později. Příbramský klub Za 5 Dvanáct rozsekají v pátek 22. 3. 2019 Hentai Corporation. My máme pro Vás pár vstupenek jen za sdílení a správnou odpověď. Festival Hrady CZ po Točníku zavítá se Škworem, Tomášem Klusem, J.A.R. nebo Divokým Billem na Kunětickou horu! Nově návštěvníkům nabídne VIP kempy Plus - aneb na festival jako do hotelu! Čtrnáctý ročník festivalu Hrady CZ se po svém startu na hradě Točníku představí v pátek a sobotu 20. a 21. července na Kunětické hoře. Dále bude putovat po: Švihově, Rožmberku nad Vltavou, Veveří, Hradci nad Moravicí, Bouzově a svoji letošní pouť uzavře na hradě Bezdězu Jemnostfest 2018 zněl od Šumavy až po Krkonoše Bylo středeční odpoledne a party natěšených fanoušků mířily do Camp Lázní Klatovy. A mnohé z vás možná napadlo: „Copa se to v těch Klatovech vlastně dělo?“

Další recenze

Pogo tour 2019 opětovně rozbourala pražský klub Rock Cafe Jak se již stalo tradicí, tak i letos kapely SPS a E!E vyrazily na společnou tour Pogo Tour 2019. Letos přizvaná kapela Inkoust pana Boučka, pokřtila nové album. Večer plný poga,pořádného českého punku a stage divingu,to je prostě již každoroční Pogo tour. My u toho byli, tak koukněte na fotoreport. Vidíme se za rok. KFC oslavilo 25. narozeniny a my jsem byli u toho. Oslava to bylo skutečně velkolepá. Jména jako Mandrage, Marpo a Trouble gang, Renne Dang, Adam Mišík společně s Dorianem slibovaly skvělou zábavu. KFC, Starbucks, Pepsi,ale i Opočenská zmrzlina, to vše bylo pro každého návštěvníka zdarma. Celá akce pod hlavičkou televize Očko šlapala jako hodinky a tak nezbývá než poděkovat a těšit se zase za rok. Zde Vám přinášíme náš fotoreport. MEOW! vydávají své první debutové album a s ním první nabušenej klip. Kapelu MEOW! Není potřeba dlouze představovat. Banda zkušených kluků z Prahy, kteří každou svou show dokazují, kdo že to má pořádně v rukách. Jejich hudba stojí na melodických a silných refrénech, pořádném řevu a emocích, které k punk-rocku s prvky pořádného živelného hardcoru prostě patří. Pražský Rehab vydal dlouho očekávané stejnojmenné album Debutové album pražské rockové party Rehab spatřilo světlo světa 16. 2. 2019 a při koncertě ve Stochově stejného data se placka poprvé dostala do rukou jejich věrných příznivců. Tom Odell počtvrté navštil Prahu. Co vše se změnilo od jeho prvního vystoupení? Anglický zpěvák, skladatel a klavírista Tom Odell přivezl do téměř vyprodaného Fora Karlín nejnovější desku Jubilee Road, která vyšla na podzim roku 2018. Karma spatřila světlo světa! Jistě už vám někdy někdo řekl: „Karma ti to vrátí.“ Článek se však netýká této karmy, ale nového CD od kapely Zelenina, které nese název Karma a uvidělo poprvé svět minulý týden. Pefr Jam vydávají druhé CD Křest CD - 23. 6. 2018 Jam fest Vol. 5 - Chlum (okres Třebíč)
2016 ....... 2019 © musicgate.cz