Krásný ztráty Live po osmé - kromě rocku nebude chybět ani alternativa, šanson či gospel Festival Krásný ztráty live po osmé. Díky!Fest 2 aneb poděkování dárcům krve, zaměstnancům ONP i členům ISZ nejen hudebními zážitky V pátek 14. června 2024 se v Příbrami konal druhý ročník festivalu Díky!Fest. Tato akce byla zasvěcena aktivním dárcům krve, zaměstnancům Oblastní nemocnice Příbram a složkám IZS. Festival probíhal v letním kině a připomínal Světový den dárců krve, který se každoročně slaví právě 14. června. Ostrá premiéra Nuclear Fusion vol. 1 se v blatenském klubu U Datla zapsala do kroniky mezinárodně obsazeným metalovým koncertem Město Blatná, potažmo pak restaurace U Datla poblíž vlakového nádraží, se stala ve čtvrtek 13.6.2024 centrem pozornosti metalového publika. Na nevelké scéně v suterénního klubu Podatelna se o řádný rozruch postaraly dvě hudební formace - úvod patřil českobudějovické partě Dark Angels, druhá polovina večera pak byla v režii brazilských thrasherů skupiny Andralls. Byť se koncert, organizovaný pořadatelským týmem Nuclear Intervention, konal během pracovního týdne, na dobrou muziku si našlo cestu početné obecenstvo. Ostrý zvuk z dílny Pavla Stejskala a neskutečně jiskřící atmosféra dodávaly metalové párty punc neopakovatelnosti. Den s námi aneb Vítání léta – tradiční akce s hudebním doprovodem v Dětském domově Nepomuk Nedělní odpoledne 23.6.2024 bude v Dětském domově Nepomuk věnováno zábavnému programu, kde se kromě dětského divadélka, kejklířského dovádění, vystoupení Martina Kilby a Adama Klause představí i rocková skupina Lucie Revival. Akce je pojatá jako den otevřených dveří s komentovanou možností prohlédnout si interiéry domova. Pořadatelé z řad vychovatelů slibují zábavu pro ty nejmenší a dobrou muziku pro ty dříve narozené hosty, kteří si do upraveného areálu naleznou cestu. Přijďte se pobavit a svou přítomností podpořit dobrou věc i vy, start je ohlášený na 13:00 hodin. Druhý ročník JJ Bor Festu hlásí připraveno, line-up je ucelený v počtu šesti pozvaných kapel Bor u Tachova, potažmo pak areál u Zámeckého parku, se stane centrem hudební události s názvem JJ Bor fest vol. 2. Hlavní pořadatel, mnohým příznivcům festivalového dění určitě známý Faňas Matoušek, sezval na tuto akci šestici kapel z blízka i vzdálenějších končin. Těšit se můžete na povětšinou punkrockovou muziku, chybět nebude zajištěné zázemí jak vystupujících, tak návštěvníků festivalu. Přijďte se pobavit, zapařit a hlavně podpořit festival i vy, start je v sobotu 22.6.2024 ohlášený na 15:30 hodin. Rockový víkend v Žerovicích otevře páteční bigbítový večer s kapelou Brutus Malá obec Žerovice u Přeštic má na kontě dlouhou řadu kulturních událostí, jejichž pořadatelství je v současnosti pod hlavičkou Rockové léto Žerovice. Očekávané dny 21. a 22.6.2024 se tak do místních kronik zapíší velkým písmem jak tancovačkou s rakovnickým Brutusem v pátek 21.6., tak druhým ročníkem open air rockového Žerofestu hned následující sobotu 22.6. Hosté si budou moci užít dva dny plné dobré kvalitní muziky, kde Brutus zahraje v pátek od 21. hodiny. Přijďte si užít pravou bigbítovou zábavu a zazpívat si se Sášou Pleskou ty největší pecky i vy, páteční brutusácký start je ohlášený na 21. hodinu. Osmička kapel, nádherné počasí a metalové publikum – losinský Destroy!Fest dopsal příběh třetího úspěšného ročníku Sportovní areál u Hospody Pod lesem s výhledem na obec Losinou s hradem Radyní na pozadí, se stal místem konání třetího ročníku metalové přehlídky Destroy!Fest. Hlavní pořadatelé ze skupiny Search and Destroy v čele s Martinem Rybákem, se postarali o pozvánku celé osmičky hudebních formací bez ohledu na vzdálenost od epicentra festivalové události. Skvěle připravené zázemí pro hosty i kapely, ostrý zvuk z dílny rodiny Kadlecových a metalové publikum – parádní konstelace výrazných atributů, jež si ve výsledku připsaly plusové body za dobře zvládnutou akci. Ta se uskutečnila za sponzorské podpory Ilijany Brandic-Friedmann a byť by areál pojmul více hostů, měl festival svojí výjimečnou atmosféru.

Krásný ztráty Live po osmé - kromě rocku nebude chybět ani alternativa, šanson či gospel Festival Krásný ztráty live po osmé. Díky!Fest 2 aneb poděkování dárcům krve, zaměstnancům ONP i členům ISZ nejen hudebními zážitky V pátek 14. června 2024 se v Příbrami konal druhý ročník festivalu Díky!Fest. Tato akce byla zasvěcena aktivním dárcům krve, zaměstnancům Oblastní nemocnice Příbram a složkám IZS. Festival probíhal v letním kině a připomínal Světový den dárců krve, který se každoročně slaví právě 14. června. Metalový festival na Kolínsku podpoří zrakově postiženého Olivera Do Bylan u Českého Brodu se 15. června sjedou metalové kapely ze všech koutů republiky. Výtěžek ze vstupného pak po pokrytí nákladů poputuje také na konto sportovně nadaného patnáctiletého Olivera. Již desátý open air fest GOD SAVE THE CHAOS ve Střelských Hošticích, tentokrát s velkou zahraniční účastí Dne 22.6.2024 se uskuteční 10. ročník punk a HC festivalu GOD SAVE THE CHAOS summer vibe! Celá akce je pod širým nebem ve Střelských Hošticích a na podiu se ukáží čeští i zahraniční interpreti. Vstup je na celý festival 350kč. Pro návštěvníky jsou připravené soutěže o různé ceny, jako vyřazovák v basketu nebo krvavý slalom na kole s volantem. Na čepu na vás bude čekat Pilsner Urquell a Dudák 11 + letní drinky. Na grilu se pro vás budou dělat hamburgery, hermelíny, klobásy atd. K poslechu a tanci vám zahrají: PUNKOVÝ FESTIVAL NA OSLAVU 25. NAROZENIN KAPELY SOUKROMEY POZEMEK 25. let na punkový scéně Fiasko přináší světlo do temnoty s novým klipem Beznaděj Klatovská punkrocková kapela Fiasko vydala nový videoklip k písni "Beznaděj". Tato energická emotivní skladba opět dokazuje jejich schopnost kombinovat silné texty a dynamickou hudbu v jedinečný zážitek. Přesilovka 3 na 1 s PUNKPLUGGED Acoustic Festivalem Rozhovor s pořadateli PUNKPLUGGED ACOUSTIC FESTu. Aleš(Drobek), Petr a Miloš Vám prozradí jak festival vznikl a co Vás čeká na letošním druhém ročníku. Moderoval Tomáš Vladeka.