Pekelný ostrov opět potvrdil své kouzlo! Fantastickou atmosféru nepokazil ani déšť Byl tu první červencový víkend, což pro všechny fans skvělé rockové, punkrockové i metalové muziky ze západu Čech i širokého okolí znamenalo jediné – Pekelný ostrov 2024. Tento Rolls-Royce mezi festivaly po roce opět roztočil svá kola a pozval nás na nespoutanou jízdu. Tu na DOTIKO a NFCtron stagy během dvou dnů odpálilo celkem 21 kapel. A jak už bývá u "Pekla" zvykem, šlo o další parádní ročník. Dolní oblast Vítkovice přivítala Monster Meeting 2024 Industriální areál Dolní oblasti Vítkovice se v sobotu 15.6.2024 proměnil v rockový ráj, kde se fanoušci sjely na dlouho očekávaný Monster Meeting 2024. Hlavní hvězdy večera, kapely Alkehol, Arakain, Dymytry, Traktor, rozbouřily Ostravu rockovou hudbou a připravily tak fanouškům z širokého okolí nezapomenutelný hudební zážitek. Pekelný ostrov odtajnil poslední jména headlinerů nabitého line-upu! Areál kromě Guano Apes ovládnou Dymytry i Traktor! Rolls-Royce mezi festivaly – Pekelný ostrov už „stříhá metr“ a doplňuje nabitý line-up o další zvučná jména špičky české scény. Hlavní hvězdou letošního ročníku budou legendární Guano Apes. S nespoutanou show dorazí Traktor i Dymytry. Hudební festival Hrady CZ zakončí svoji letošní pouť na Bezdězu s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Osmnáctý ročník putovního hudebně-kulturního festivalu Hrady CZ po Točníku, Kunětické hoře, Švihově, Rožmberku nad Vltavou, Veveří, Hradci nad Moravicí a Bouzově uzavře svoji letošní pouť na Bezdězu. Putovní hudebně kulturní festival HRADY.CZ zavítal do Švihova! Kralovaly mu skupiny Kabát, Wanastowi Vjecy, Kryštof i Mirai Co spojuje jedny z nejkrásnějších českých a moravských památek, léto, skvělou muziku napříč žánry a zábavu? Přece známý, pohodový a velmi oblíbený putovní festival Hrady.CZ, který v rámci svých osmi zastávek nevynechal ani západ Čech - a to konkrétně Vodní hrad Švihov na Klatovsku. Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu představí na dvou pódiích na Kunětické hoře s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Na hradní tour dále vystoupí No Name, Wanastowi Vjecy či Anna K. a další kapely a interpreti. Pekelně dobrá muzika na Pekelném ostrově ovládla západ Čech! K desátému výročí festivalu gratulovali Kissin’ Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Dymytry, Traktor i tisíce nadšených návštěvníků Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov oslavil desáté narozeniny ve velkém stylu. K výročí mu během dvou řádně nabitých festivalových dnů popřála německá hardrocková legenda Kissin’ Dynamite, špička české rockmetalové scény i tisíce nadšených fanoušků. Na DOTIKO a HIT reality stage to v rámci vyhlášeného open airu odpálilo 22 kapel a opět šlo o dokonalou jízdu.

Pekelný ostrov opět potvrdil své kouzlo! Fantastickou atmosféru nepokazil ani déšť Byl tu první červencový víkend, což pro všechny fans skvělé rockové, punkrockové i metalové muziky ze západu Čech i širokého okolí znamenalo jediné – Pekelný ostrov 2024. Tento Rolls-Royce mezi festivaly po roce opět roztočil svá kola a pozval nás na nespoutanou jízdu. Tu na DOTIKO a NFCtron stagy během dvou dnů odpálilo celkem 21 kapel. A jak už bývá u "Pekla" zvykem, šlo o další parádní ročník. Prázdniny na Hořepníku s kapelami Alkehol a Doga. Začátek prázdnin jsme oslavili na letním parketu v Hořepníku s legendami české hudební scény, Alkeholem a Dogou. Ohnivá a laserová show nesměla chybět ani v nepříznivém počasí. Vlčtejnský Prasofest vol. 11 představí poprvé dvoudenní formát multižánrového programu Hrad Vlčtejn, potažmo pak jeho podhradí, se o víkendu 19. a 20.7.2024 promění v hudební arénu nesmazatelně ocejchovanou názvem hudební akce – Prasofest vol. 11. Číslovka jedenáct v jeho přídomku signalizuje dlouhý rodokmen, který hlavní pořadatel Pan Ká letos posunul do dvoudenního formátu. Na hosty tak čeká neopakovatelné prostředí, zrekonstruovaný parket, stánky se stagnujícími cenami alko i nealko nápojů, stanové městečko… , ale hlavně obrovská dávka dobré muziky. Na pátek jsou připravené vystoupení skupin S.A.S., Zvlášňý školy a Starých Pušek, jejichž jeden z mála na letošek ohlášených koncertů připadl právě na Prasofest. Druhý festivalový den nabídne celou devítku kapel, kde se jen těžko hledá lídr – Fialky, S.P.S., Totáči, V3SKA… či Protheus. Vše v plné palbě a v té nejvyšší kvalitě. Přidávám časové souřadnice akce, která se do hudebních map zapíše jako Prasofest vol. 11: pátek 19.7.2024 – start 21:00, sobota start již v 11:30 hodin, neděle ráno teplá česnečka zcela zdarma! Pouťová zábava v Měcholupech byla v rockovém stylu – o hudební program se postarala plzeňská Víla Análka Malá obec Měcholupy na Nepomucku se může pochlubit jak upravenou návsí s dřevěnou pergolou naproti hasičské zbrojnici, tak i jako centrum častých hudebních akcí. Jednou z nich se stala tradiční pouťová zábava 6.7.2024, která se konala ve výše zmíněné prostorné pergole. Pořadatelé z místního SDH ve spolupráci s obcí Měcholupy pro hosty připravili sociální zázemí, neodmyslitelnou grilovačku a hlavně hudební program. Toho se zhostila plzeňská skupina Víla Análka, jejíž repertoár je sestavený z top českých rockových hitovek. Rock for JK Manětín vol. 15 – kapely předvedly stoprocentní výkony, publikum se skvěle bavilo Oblíbený multižánrový festival v Manětíně se do hudebních map zapsal již po patnácté, tentokrát velice výrazným písmem. Soupiska kapel figurujících na pořadu pátečního odpoledne a velké části večera 5.7.2024, byla vytažená z popředí české hudební scény. Na hosty tu čekalo připravené zázemí s občerstvovacími stánky, sezení pod stanovým přístřeškem a hlavně prostorná stage, na které se prostřídala celá desítka formací několika stylů. Trávník před zábranami dostal tradiční letní sestřih a kvalitní zvuk podpořený světelnými rampami pak dotvářely kulisy akce, jejíž celý název zněl Rock for JK Manětín vol. 15. Druhý ročník DRTIKOLfestu se blýskne kvalitní ostrou muzikou a tradičně perfektní koncertní atmosférou V obci Záboří u Protivína bude v sobotu večer 13.7.2024 pěkně živo. Pořadatelská kapela Krypton připravuje pro příznivce dobré muziky druhé pokračování DRTIKOLfestu s podtitulem - …co se vleče, neuteče… Kromě vlastního vystoupení výše jmenované skupiny se na pódiu poblíž hasičské zbrojnice představí Araxa a hudebním hostem nebude nikdo menší, nežli republikově uznávaný Motorband. Přijďte se pobavit a zažít nevšední koncertní okamžiky i vy, start je ohlášený na 18:00 hodin. Bigbítový Brutus přilákal do Roztok stovky fanoušků, sportovní areál si po roce prošel zatěžkávacím testem Každoročně opakovaný koncert rakovnického Brutusu ve sportovním areálu TJ Roztoky, přilákal svojí atmosférou stovky příznivců této bigbítové ikony. Letošní termín byl daný na začátek prázdnin 29.6.2024, což se odrazilo jak na zaplněném prostoru před stage, tak na generační struktuře hostů – od těch nejmladších slibující pokračování v rockových událostech do budoucna, tak si cestu k fotbalovému hřišti našli zasloužilí bigbíťáci pamatující Brutus v jeho začátcích. Sáša Pleska u kláves dodával skladbám neopakovatelný punc, který si užívalo publikum bez ohledu na společenské postavení či letopočet v rodném listě. Skvěle pořadatelsky zvládnutá akce, včetně závěrečného ohňostroje, se účastníkům jistě z paměti hned tak nevytratí a zůstane hezkou vzpomínkou na začátek letošních prázdnin.

Kapela Lord vydává nový videoklip Mutanti z profese z alba 1000 poschodí Červenec 2024 - Kapela Lord přichází s novinkou pro své fanoušky! Nový videoklip ke skladbě "Mutanti z profese" z alba "1000 poschodí" byl zrealizován ve spolupráci s Junek Film. Masters of Rock slaví 20 let, přijďte se pobavit na DRUHOU Rockový svátek ve Vizovicích letos slaví dvacet let, opět se můžete těšit na zajímavá jména, a to nejen na hlavním pódiu. Druhá stage pro vás připravila zajímavý program a my Vám některé z kapel přestavíme blíže. Világoš Fest 2024: Punk-rockový fesťák plný hudby a energie První ročník festivalu Világoš klepe na dveře a 20. července 2024 rozezní Bystřici nad Úhlavou melodiemi a energií punkové hudby. Přijďte si užít atmosféru místního přírodního areálu, zaposlouchat se do skvělé muziky a zapogovat si! Vírský guláš fest a MČR v pojídání chilli se blíží, a slibuje den plný zábavy, chuti a ostrých zážitků Vírský guláš fest a MČR v pojídání chilli se blíží, a slibuje den plný zábavy, chuti a ostrých zážitků Warning Veekend v červenci nabídne soutěž o volňásky na Otu Baláže V červencovém Warning Veekendu pro vás máme dva hosty a dárek Producent Under My Pillow vydává po spolupráci se Sofianem svůj nový sólo singl Nový Singl od Under My Pillow právě vyšel. ÚTULEK FEST 2024 VYNESL 70 TISÍC KORUN! Dvacátý třetí ročník je za námi a tak nám dovolte vytroubit jeho výsledek: Severočeský benefiční open air na podporu útulků na Ústecku vynesl 70 000 Kč! Této částce pomohla letošní skvělá podpora našich partnerů, ale i 431 platících / přes 650 lidí celkem za oba festivalové dny (14.–15. 6. 2024).