Hudební festival Hrady CZ zakončí svoji letošní pouť na Bezdězu s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Osmnáctý ročník putovního hudebně-kulturního festivalu Hrady CZ po Točníku, Kunětické hoře, Švihově, Rožmberku nad Vltavou, Veveří, Hradci nad Moravicí a Bouzově uzavře svoji letošní pouť na Bezdězu. Putovní hudebně kulturní festival HRADY.CZ zavítal do Švihova! Kralovaly mu skupiny Kabát, Wanastowi Vjecy, Kryštof i Mirai Co spojuje jedny z nejkrásnějších českých a moravských památek, léto, skvělou muziku napříč žánry a zábavu? Přece známý, pohodový a velmi oblíbený putovní festival Hrady.CZ, který v rámci svých osmi zastávek nevynechal ani západ Čech - a to konkrétně Vodní hrad Švihov na Klatovsku. Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu představí na dvou pódiích na Kunětické hoře s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Na hradní tour dále vystoupí No Name, Wanastowi Vjecy či Anna K. a další kapely a interpreti. Pekelně dobrá muzika na Pekelném ostrově ovládla západ Čech! K desátému výročí festivalu gratulovali Kissin’ Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Dymytry, Traktor i tisíce nadšených návštěvníků Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov oslavil desáté narozeniny ve velkém stylu. K výročí mu během dvou řádně nabitých festivalových dnů popřála německá hardrocková legenda Kissin’ Dynamite, špička české rockmetalové scény i tisíce nadšených fanoušků. Na DOTIKO a HIT reality stage to v rámci vyhlášeného open airu odpálilo 22 kapel a opět šlo o dokonalou jízdu. Pekelný ostrov 2023 se kvapem blíží! Gratulanty k jubilejnímu desátému ročníku budou Kissin´Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Harlej, Traktor i Dymytry Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov za necelé dva měsíce otevře své brány a věřte, bude to stát za to! Ke krásným desátým narozeninám mu popřeje špička české rockmetalové scény a dorazí i vzácný zahraniční host. Dymytry a Hämatom ukončili v Táboře českou část turné. Bouřlivá show byla plná ohňů a nadšení. Metaloví velikáni Dymytry & Hämatom rozbouřili táborský Palcát ve velkém a hojném stylu. Byly slyšet všechny známe songy obou kapel. Dymytry a Hämatom rozpoutali ve Stříbře metalové peklo! A to v tom nejlepším slova smyslu Poslední březnový den se v KD Stříbro nesl ve znamení poctivé metalové smrště. Svou dechberoucí show tam totiž odpálili živlové z Dymytry a Hämatom. Ale nepředbíhejme a vezměme to všechno hezky od začátku...

Kapela EKG Heart rock pozměnila sestavu, premiérový koncert v novém složení si užilo publikum v KD Borovy Stokrát opakované rčení o tom, že když něco končí, něco nového začíná, se na sto procent potvrdilo v sobotu 24.2.2024 na prknech KD Borovy. Sušická skupina EKG Heart rock tu vystoupila v pozměněné sestavě, která v tomto složení piluje svojí dílnu od prosince 2023. Byť se prostorný sál na akci s názvem Pyžamový bál zdaleka nezaplnil, muzikanti si tu před obecenstvem střihli povedenou premiéru a dle ohlasu kmenových fans se večírek určitě vydařil. Eva Urbanová Grande Finale JEDINEČNÝ NADŽÁNROVÝ KONCERT ve scénické režii MICHALA CABANA, v hudebním nastudování MARTINA KUMŽÁKA a JIŘÍHO ŠKORPÍKA , za doprovodu EPOQUE SYMPHONY ORCHESTRA. VÝJIMEČNÁ ZPĚVAČKA – VÝJIMEČNÉ DATUM – VÝJIMEČNÝ KONCERT Bára Zemanová se chystá zpět na podium. Ve svém novém singlu volá Mayday Nový singl zpěvačky Báry Zemanové. Předposlední zastávkou republikové Drumming Syndrome Tour 2024 Miloše Meiera se staly Hořovice Velký sál Společenského domu v Hořovicích se stal centrem fanoušků neobyčejných koncertních událostí. Ve čtvrtek 22.2.2024 se na místním pódiu představil Miloš Meier, jehož bubenickou show Drumming Syndrome, doprovázenou světelnými efekty, si nenechala ujít celkem slušná návštěva. Prostorný parket byl předělený těžkým závěsem, pro hosty připravené stolky na odkládání skleniček, místa pod scénou viditelně ubývalo a tak přišel čas k odpálení první části zajímavého večírku. Pohoda oslaví ve Svrčovci 40 let na scéně koncertem v téměř původní sestavě! Známý kulturák ve Svrčovci u Klatov přichystal pro návštěvníky další hudební lahůdku. Na „prkna“ tamního sálu totiž zavítá legendární skupina Jana Nového Cimbury – Pohoda. A o tom, že půjde o večer, který bude mít své nezpochybnitelné kouzlo, už předem nikdo nepochybuje! Doga převzala ocenění a vyráží na nadupané turné! Už příští týden v pátek 1. 3. odstartuje kultovní česká rocková úderka Doga své Harley-Davidson Ostrava tour 2024. Formace hrající přes 35 let nachystala na jaro 13 nadupaných koncertů, které se ponesou v duchu nespoutané rockové energie a ostrých kytarových riffů. Na turné vyrazí Doga jako kapela čerstvě oceněná Českou asociací Route 66. Thrashový nářez legendárního Debustrolu zahřměl Svrčovcem! Hostem večera byl Hejtman Předposlední únorovou sobotu se stěny známého sálu vísky Svrčovec na Klatovsku otřásly v základech. Myšleno však v tom nejlepším slova smyslu. Bránu do thrashového ráje tam totiž v ten den otevřeli bouřliváci z Debustrolu. O skvělý support se v KD Svrčovec postaral Hejtman.

KRÁTKÝ ROZHOVOR S PŘEDNÍM MÓDNÍM NÁVRHÁŘEM PANEM OSMANY LAFFITOU Zajímavosti o Osmanym a o hudbě, kterou má rád a nejen to. Bára Zemanová se chystá zpět na podium. Ve svém novém singlu volá Mayday Nový singl zpěvačky Báry Zemanové. Let It Roll Winter 2024 o víkendu rozzářil O2 Universum Festival Let It Roll Doga převzala ocenění a vyráží na nadupané turné! Už příští týden v pátek 1. 3. odstartuje kultovní česká rocková úderka Doga své Harley-Davidson Ostrava tour 2024. Formace hrající přes 35 let nachystala na jaro 13 nadupaných koncertů, které se ponesou v duchu nespoutané rockové energie a ostrých kytarových riffů. Na turné vyrazí Doga jako kapela čerstvě oceněná Českou asociací Route 66. Jana Kirschner vyprodala většinu zastávek jarního turné a přidává další koncert v Bratislavě! Jana Kirschner přidává další koncert jarního turné! Na OBYČAJNOSTI TOUR 2024 představí skvělá slovenská zpěvačka a skladatelka živě nejen dlouho očekávané album s názvem Obyčajnosti, ale i její největší hity. ROZHOVOR: Magdalena Trajerová - TO ONY Magdalena Trajerová je songwriterka balancující na hraně indie popu, folku a rocku. V minulém roce se představila třemi singly. Nyní ji na konci února, 22. 2., čeká vydání debutového alba s názvem TO ONY. Pro Musicgate jsme ji právě o nadcházejícím albu vyzpovídali. Michal Prokop si na Krásný Ztráty pozval Richarda Müllera, přijede i proslulý muzikant Ashley Slater známý z projektu Freak Power Michal Prokop, Krásný Ztráty a Richard Müller!