Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest. Eva Burešová se představuje v překvapivém stylu ve společné písni s partnerem Přemkem Forejtem a skupinou Dymytry! Václav Noid Bárta, jako autor hudby, scénáře a režisér hudebního klipu Žena z oceli se rozhodl představit Evu Burešovou v jiném a pro mnohé posluchače překvapivém stylu. Jak se Peklo stalo rájem aneb vyprodaný Pekelný ostrov 2022 dostal návštěvníky i kapely! Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se vrátil do nových, ještě lepších kolejí a byla to dokonalá jízda. Beznadějně vyprodaným areálem zahřměl legendární U.D.O., Dymytry, Traktor, Tři sestry i Harlej... Západočeský open air Pekelný ostrov 2022 odtajnil kompletní line-up! Dorazí legendární U.D.O., Traktor i Dymytry Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se opět vrací, a to ne do starých, ale nových ještě lepších kolejí! Nyní již návštěvníkům prozradil všechny účinkující a věřte, máme se na co těšit! Posledním odtajněným headlinerem se stal... Letošní Studánkafest 2022 se vydařil Festivalová sezóna 2022 už začala, konečně v normálním, nijak neomezujícím režimu. Co víc si přát. Nejinak tomu bylo i v Krásné Studánce, kde se 20. - 21.května 2022 konal dvoudenní hudební festival STUDÁNKA FEST 2022, nadupaný těmi nejlepšími českými kapelami. Podle line- upu bylo víc než jasné, že se bude jednat o skvělý zážitek v té nejlepší společnosti. Dymytry se svým Pharmageddon tour excelovali v Horažďovicích! Nastala druhá dubnová sobota a srdce všech metalových fans ze západu Čech bila na poplach. Svou nespoutanou show tam totiž v tento den rozpoutali legendární Dymytry. A my byli přitom! Dymytry V Děčíně 2.4.2022 Krátky Fotoreport ke skvělému koncertu, který Kulturní dům Střelnice Děčín dlouho nezažil. Naplněný sál a atmosféra, která se snad nedá ani popsat slovy.

Osvědčený dvoudenní formát Fergas Festu nabídl v Novém Kramolíně kvalitní muziku Již 5. ročník dvoudenního maratónu povětšinou metalových formací přilákal hosty i z poměrně vzdálených končin. Koupaliště u Nového Kramolína se tak přes víkend 5. a 6.8.2022 proměnilo v hudební arénu se vším, co si lze pod tímto pojmem představit - od značeného parkoviště přes pohodové pořadatele v čele s Milanem Podlahou, fungující občerstvovací stánky, posezení pro návštěvníky, zastřešenou stage po nabroušený zvuk Václava Müllera. Nasaďte slamáky a vyražte do Újezda Nasaďte slamáky a 13.8.2022 vyražte do Újezda u Přelouče! Byť by tahle výzva mohla svádět k tomu, že vás tam čeká porce country a dávka letních střiků, ti, kteří se zúčastnili loňského prvního ročníku Slamák Rock festu, dobře vědí, že na programu je parádně namíchaný rockový nářez, jehož menu se letos skládá z těchto ingrediencí: Letní parket v Hořepníku ožil metalem, přijela Anička i Potužník senior. První víkend v srpnu se na letním parketu v Hořepníku konala další venkovní akce. Tentokrát s kapelami #Černá a Trautenberk. Plánský fesťák nadhazuje pestrou paletu kapel Šestého dne měsíce srpna se opět rozduní areál firmy Chodovka a.s. v Chodové Plané pořádná porce extrémní muziky při třetím ročníku Chodovo-Plánského fesťáku. Během 13 hodin (začátek je už v jednu odpoledne, tak doražte včas) se návštěvníci dočkají pestré palety kapel a hudebních žánrů. Fergas Fest vol. 5 v Novém Kramolíně – dva dny nabité muzikou Nový Kramolín nedaleko Domažlic se stane přes víkend 5.8. a 6.8.2022 dějištěm akce, která láká hosty i z dosti vzdálených končin. Povětšinou metalový line-up Fergas Festu vol. 5 nabídne také punk, svůj šálek kávy si tu najdou i příznivci psychedelic stylu. Určitě se máme na co těšit – zábavy a hlavně dobré muziky tu bude dost a dost. Chodský křest se vydařil! Aneb legendární Kečup pokřtil v Tlumačově CD „Náš příběh“ s kmotrem Davidem Limberským Poslední červencovou sobotu se na Chodsku křtilo ve velkém. Kečup psal „Náš příběh“ na AMFI Tlumačov a my byli při tom! Ptáte se proč? Vypukl tam totiž večer plný hitů s legendární skupinou Kečup a došlo i na křest zbrusu nového CD právě s příznačným názvem Náš příběh. Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest.

Nasaďte slamáky a vyražte do Újezda Nasaďte slamáky a 13.8.2022 vyražte do Újezda u Přelouče! Byť by tahle výzva mohla svádět k tomu, že vás tam čeká porce country a dávka letních střiků, ti, kteří se zúčastnili loňského prvního ročníku Slamák Rock festu, dobře vědí, že na programu je parádně namíchaný rockový nářez, jehož menu se letos skládá z těchto ingrediencí: Plánský fesťák nadhazuje pestrou paletu kapel Šestého dne měsíce srpna se opět rozduní areál firmy Chodovka a.s. v Chodové Plané pořádná porce extrémní muziky při třetím ročníku Chodovo-Plánského fesťáku. Během 13 hodin (začátek je už v jednu odpoledne, tak doražte včas) se návštěvníci dočkají pestré palety kapel a hudebních žánrů. Hody Trebatice nabídnou kolotoče, gastrozónu a koncerty DESMOD, Horkýže Slíže i legendárního Petra Nagye! Každoroční Hody ve vesničce Trebatice u Piešťan jsou plné zábavy a atrakcí pro nejmenší i dospělé. „Tak naladíme a jedem!,“ hlásá Čechomor a vydává klip na podporu Platformy VIZE 0 „Starší nebo mladí, na cestu se ladí…“, zní ve zbrusu nové písničce Čechomoru, při které se řídí přímo samo. Kapela tak pokračuje v kampani na podporu Platformy Vize 0 a vpouští do světa videoklip k nové písni s názvem Tak naladíme a jedem! Srpnový pořad KLUBOOFKA se slovenskou účastí!!! Srpnový pořad KLUBOOFKA na rádiových vlnách přináší další novinky z naší hudební scény!!! Zažijete zajímavé rozhovory natočené v rámci videopořadů. Samozřejmě nepřijdete ani o skvělou muziku zúčastněných kapel. Pořad naladíš na třech rádiích. Dvou stanicích v Česku a jedné na Slovensku. Festivalová hitparáda na druhou Kluboofka TV ve spolupráci s letním parketem v Újezdu u Přelouče připravila již druhou festivalovou hitparádu. Ta je složena z kapel, které uvidíte naživo 13.8.2022 na festivalu SLAMÁK ROCK FEST. Celý pořad najdete ZDE: Chodský křest aneb legendární Kečup pokřtí „Náš příběh“ v Tlumačově! Kmotrem CD bude David Limberský Poslední červencová sobota bude v AMFI Tlumačov završena ve velkém stylu. Svou show tam totiž odpálí západočeští rockoví matadoři – Kečup. A nebude to jen tak ledajaký koncert!