Klatovy žily svůj sen s Dymytry! Po jejich boku nechyběly Second Breath i Nothing Left To Say a déšť nás nezastavil Nastal druhý zářijový pátek a magické datum 9. 9. bylo svátkem pro všechna srdce bijící pro metal. Svou nespoutanou show tam po dvou letech odpálili legendární Dymytry s hosty Second Breath a Nothing Left To Say. Dymytry odpálí svou pekelnou show v Klatovech! Hosty večera budou Second Breath a Nothing Left To Say Na západ Čech opět dorazí bouřliváci z Dymytry. Jako support se po jejich boku představí Second Breath a Nothing Left To Say. A o tom, že se máme na co těšit, není pochyb! Déšť ani zima nikoho nezastaví, Dymytry a Arakain na Hořepníku zahráli. Třetí srpnový víkend byl ve znamení metalu na letním parketu Hořepník. I v nepříznivém počasí se zde uskutečnila další akce, tentokrát s kapelami Arakain a Dymytry. Chodrockfest 2022 aneb Domažlice rozjely svou párty rocku na Chodrocku! „Žádnyj neví, co sou Domažlice, žádnyj neví, co je to Taus...“ zpívá se v jedné z nejznámějších chodských písní. Rockoví fanoušci nejen ze Západních Čech však ví, co pro ně Domažlice v době Chodských slavností jsou a znamenají... a to hudebním rájem a největší rockovou plážovou párty plnou skvělých kapel. Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest. Eva Burešová se představuje v překvapivém stylu ve společné písni s partnerem Přemkem Forejtem a skupinou Dymytry! Václav Noid Bárta, jako autor hudby, scénáře a režisér hudebního klipu Žena z oceli se rozhodl představit Evu Burešovou v jiném a pro mnohé posluchače překvapivém stylu. Jak se Peklo stalo rájem aneb vyprodaný Pekelný ostrov 2022 dostal návštěvníky i kapely! Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se vrátil do nových, ještě lepších kolejí a byla to dokonalá jízda. Beznadějně vyprodaným areálem zahřměl legendární U.D.O., Dymytry, Traktor, Tři sestry i Harlej...

Komunál a Komunální odpad nadchli Šeříkovku aneb v Plzni stálo za to žít! První prosincový den se v plzeňské Šeříkovce nesl ve znamení svátku všech rockmetalových fans nejen ze západu Čech. Svých krásných a obdivuhodných 30 let na scéně tam totiž v ten den oslavil legendární Komunál. Vzácným hostem večera nebyl nikdo jiný než Komunální odpad a o tom, že půjde o mejdan století už předem nikdo nepochyboval! Českobudějovický Seven poprvé v MC Sklep, předkapelou se stane blovický Aligátor O metalový náboj ve známém spálenopoříčském MC Sklep se v sobotu 10.12.2022 postarají hned dvě uznávané kapely – blovický Aligátor na půdorysu krajském a českobudějovický Seven s teritoriem obsahující celou republiku. Příjemné prostředí hudebního doupěte Sklep tak nabídne heavy-metalové menu v plné palbě. Přijďte se pobavit a zapařit i vy, start je plánovaný na 20:00 hodin. Listopadový koncert Sifon Originálu v KD Losiná přilákal početnou návštěvu Sychravý a zimou vonící listopad již dávno není vhodný pro venkovní akce. Více jak měsíc se představení pořádají na sálech napříč republikou a jedním z takových byl i koncert plzeňské bigbítové legendy Sifon Originál s Václavem Šelmátem. Hudební azyl si kapela našla na pódiu prostorného sálu hostince U Větráka v Losiné, kde v sobotu 26.11.2022 zahrála početnému publiku. David Koller připravuje nové album! Nyní představuje další singl a znepokojivě mnohovýznamový klip, který nazval Spokojená V posledních měsících vydal David Koller několik sólových singlů. Nyní na tuto tradici navazuje novinkou Spokojená. Autorem jejího textu je opět básník Jáchym Topol, který již Kollerovi otextoval například skladby Planeta bez paměti nebo Vězenkyně. První prosincový pátek prověří statiku berounského RC minifestival Metal Birthday Party Metalový večírek slibuje výběrem kapel dobrou muziku s obrovskou dávkou zkrocených decibelů. Akce s názvem Metal Birthday Party se tu bude konat poprvé, ale už teď je jasné, že line-up bude více nežli lákavý. Od domácího thrashového Destroye! přes HC metalovou nakládačku blatenské kapely Libido Challenge po jičínskou thrashmetalovou smečku Sadistic Hannibal – vše v dárkovém klubovém balení. Určitě se máme na co těšit a tak nezapomeňte – RC Prdel Beroun 2.12.2022 s plánovaným startem ve 20:00 hodin. Hlavní finále Múzy 2022 odhalí vítěznou kapelu 29. ročníku výběrové hudební soutěže Ve čtvrtek 1.12.2022 se rozhodne o vítězi nejstarší hudební soutěže v ČR s názvem Múza. Odborná porota zhodnotí výkony sedmičky kapel a v závěru večera pak předá trojici nejlepších hodnotné ceny, které byly velkou motivací k účasti v této soutěži amatérských skupin. Hlavního finále se zúčastní i vítězné formace základních kol z loňského ročníku, který byl přerušen covidou pandemií. Přijďte a podpořte své favority i vy, úvodní blok v Divadle Pod lampou odstartuje úderem 19. hodiny. Tahounem pátečního večírku ve Stodole byla Civilní Obrana, Metalíza tu pokřtila nové CD O hudební rozruch v kultovním klubu Stodola Přeštice se v pátek 25.11.2022 postaraly kapely Metalíza a Civilní Obrana. První jmenovaná měla, kromě koncertního vystoupení, na programu křest letos vydaného alba Víkend. Čáslavská Civilní Obrana pak druhou část vydařeného přeštického mejdanu, před celkem slušnou návštěvou, chvilku po půlnoci uzavřela.

Mária Čírová odstartovala beznadějně vyprodané vánoční turné emotivním koncertem v Topoľčanech Nádherné skladby, dokonalá radost a emocemi nabitá atmosféra. Tak vypadal první koncert vánočního turné Márie Čírové v Topoľčanech. Nadšeným fanouškům darovala Mária dvou a půl hodinový jedinečný umělecký zážitek v podobě jejích krásných písní. David Koller připravuje nové album! Nyní představuje další singl a znepokojivě mnohovýznamový klip, který nazval Spokojená V posledních měsících vydal David Koller několik sólových singlů. Nyní na tuto tradici navazuje novinkou Spokojená. Autorem jejího textu je opět básník Jáchym Topol, který již Kollerovi otextoval například skladby Planeta bez paměti nebo Vězenkyně. Devadesátky jsou zpátky – Kabát opět vládne hitparádám! KABÁT, jedna z nejúspěšnějších skupin česko-slovenské hudební scény, již po druhé za sebou ovládla hitparádový žebříček prodejnosti alb. Nechal za sebou i největší jména rapové scény, která obvykle žebříčku dominují. PROMILE ODEHRAJÍ VÝROČNÍ KONCERT, HOSTY VEČERA BUDE NAVAR A ROLAND GRAPOW A LUBOŠ SUCHÁNEK Známá východočeská punk-metalová banda Promile vydává nové CD Živě z karantény 2021 a jiné stupidity, které bude pokřtěno 2.12.2022 v klubu Žlutý pes v Pardubicích. SUDOVÁ PŘITAŽLIVOST TOUR II 2022 TŘI SESTRY + HARLEJ (3. 12. 2022 v Příbrami) Tři sestry vyrážejí, jak se již stalo dobrým zvykem, na podzimní turné! To letošní nese název SUDOVÁ PŘITAŽLIVOST II 2022. Spřízněné kapely však mají nabité diáře, a tak se muselo přistoupit k netradičnímu pojetí koncertní šňůry. Tři sestry tedy vyrazí do kulturáků a hal hned se třemi spřátelenými soubory, které si během turné předají pomyslný štafetový kolík! Kouřící miminko přinutilo Daleckého, Elbel a Chaloupkovou naběhat během jednoho dne 20 kilometrů a Pavlásek u toho nenechal nikoho padnout žízní! Vznikl tak nový klip Vypsané fixy Kouřící miminko je svižná písnička z alba Kusy radosti, které skupina Vypsaná fixa vydala v květnu tohoto roku a které pozitivně přijala kritika i fanoušci. Rockový Slunovrat se po roce vrací, a rovnou s Dubiozou! Praha, 14. listopadu 2022 Po vynucené pauze se na scénu opět vrací hudební festival Rockový Slunovrat. Ročník 2023 se tradičně koná první červnový víkend, tedy 2. a 3. 6. 2023 – kde jinde než v amfiteátru Lesního divadla v Řevnicích.