Sosnová Classic 2024 představila klenoty motoristické i folkrockové scény! Spanilá jízda patřila autům, motorkám i Čechomoru Motory zpívaly píseň silnice, Čechomor své známé hity a dav šuměl nadšením! Tak by se dal v kostce vystihnout druhý ročník akce s názvem Sosnová Classic. Ta nevypukla nikde jinde než ve své kolébce – v Driving Campu Autodromu Sosnová a opět přilákala hojný počet návštěvníků. Nezapomenutelný hudební zážitek na hradě Švihov! Kapely Lord, Prague Queen Tribute Band a Zvýšený riziko spojí síly ve výjimečném koncertním večeru! Přijměte naše srdečné pozvání na koncert špičkových rockových kapel, který se koná 28. června 2024 v nádherných prostorách vodního hradu Švihov. Skupina Lord předvede své nejlepší hity spolu s kapelou Prague Queen Tribute Band a kapelou Zvýšený riziko. Slibujeme vámnezapomenutelný večer plný skvělé hudby a atmosféry. Dolany fest u Klatov je pro nepřízeň počasí bohužel ZRUŠEN! Dolany fest u Klatov je pro nepřízeň počasí ZRUŠEN! Pořadatelé s kapelami hledají náhradní termín po prázdninách. Narozeninová párty v Hospodě U Jána bude mít punkový náboj Plzeňská Hospoda U Jána je v době venkovních open air akcí dosti vytíženým centrem živých koncertních událostí. Jednou z nich se stane oslava narozenin Martina Frýdka a Honzy Rampicha, na jejichž počest se tu hudební párty nebude konat poprvé. Hosté a gratulanti se tak mohou těšit na pětici výrazných formací, které řádně rozvíří dění na vnitřní zahrádce vyhlášené hospůdky. Akce se uskuteční v sobotu 25.5.2024, start je ohlášený na 15:00 hodin. Rokycanská skupina XATAX se po dlouhém čase objeví před publikem, tentokrát na veřejné zkoušce Centrem pozornosti fanoušků heavy-rockové kapely XATAX se stane Hospoda Kuželna v Rokycanech. Právě zde se muzikanti objeví po dlouhé době před obecenstvem, pro které si připravují obsáhlý playlist starých dobrých věcí včetně dvou novinek. Přijďte se podívat, zavzpomínat, popřípadě zazpívat i vy, start akce je v sobotu 25.5.2024 ohlášený na 20:00 hodin. Hardrockový večer v Knížecím pivovaru Plasy má v podtitulu Pocta Milanu Borníkovi Areál Knížecího pivovaru v Plasích se v sobotu 25.5.2024 promění v hudební arénu. Na ní se v rámci Plaského kulturního léta představí dvě hardrockové kapely, jejichž kariéry se počítají v desetiletích, stejně tak si obě formace prošly bezkoncertními obdobími. Kaznějovský Greymon a plzeňské Medium se tak postarají o kvalitní hudební zážitky, které v pivovaru odstartují úderem 20. hodiny. Akce je věnována vzpomínce na Milana Borníka, jež stál u zrodu Media a bohužel již není mezi námi. Pouťová zábava v Ježovech měla s kapelou Revival Gang silný rockový náboj Tradiční pouťový víkend v obci Ježovy na Klatovsku měl v sobotu večer 18.5.2024 rockovou příchuť, kdy se o hudební stránku společenské události postarala skupina Revival Gang. Pod dřevěnou stříšku prostorné pergoly u místního hostince si našla cestu celkem slušná návštěva, která muzikanty skvěle podpořila jak zaplněným parketem, tak hlasitým doprovodem snad každého odehraného songu. Určitě zmíním dobré světlo, megatuny mlhy občas skrývající komplet kapelu a kvalitní zvuk z dílny Jirky Ondry. Právě ten si tu premiérově střihl roli pořadatelskou, se kterou mu zdatně vypomohli rodinní příslušníci.

Narozeninová oslava Rádia Blaník naprosto zaplnila Konopiště Oslavy 25.narozenin rádia Blaník si žádný posluchač nenechal ujít. Nezapomenutelný hudební zážitek na hradě Švihov! Kapely Lord, Prague Queen Tribute Band a Zvýšený riziko spojí síly ve výjimečném koncertním večeru! Přijměte naše srdečné pozvání na koncert špičkových rockových kapel, který se koná 28. června 2024 v nádherných prostorách vodního hradu Švihov. Skupina Lord předvede své nejlepší hity spolu s kapelou Prague Queen Tribute Band a kapelou Zvýšený riziko. Slibujeme vámnezapomenutelný večer plný skvělé hudby a atmosféry. Dolany fest u Klatov je pro nepřízeň počasí bohužel ZRUŠEN! Dolany fest u Klatov je pro nepřízeň počasí ZRUŠEN! Pořadatelé s kapelami hledají náhradní termín po prázdninách. Květnová Kluboofka hitparáda nabízí dvanáct klipů, hlasovat můžete i vy! Po nějakém čase se hlásíme s pořadem KLUBOOFKA HITPARÁDA. Trochu v jiném „kabátě“ než bylo zvykem v předešlých pořadech. Vypsaná fiXa projíždí absolutním snem až k oslavám XXX. Slavit se bude hned na třikrát! Jedna z jejích prvních písniček čekala na obrazové ztvárnění skoro stejně tak dlouho. Úplně první kapelní auto ve videoklipu Absolutní sen proveze diváka ve třech minutách historií a všemi změnami, kterými si skupina za tři desítky let nikdy nepřerušené existence prošla. Toto výročí oslaví rovnou na třikrát. Tomáš Blažek z punkové kapely Peshata představuje první české album s hudbou vytvořenou umělou inteligencí. Tomáš Blažek, známý především jako frontman kapely Peshata, uvádí pod pseudonymem Blážboy své první sólové album "AI AI AI!", poutavý mix rozmanitých hudebních stylů, od balkánu přes punk po elektroniku, s hudbou kompletně vytvořenou pomocí AI. Hrady CZ nabízejí zažít naposledy koncert Lucie v původní sestavě a odtajňují program Kompletní program svého devatenáctého ročníku oznamuje hudebně-kulturní festival Hrady CZ. Návštěvníkům letos nabídne historicky poslední možnost vidět koncert kapely Lucie v původní sestavě s Davidem Kollerem. Stejně tak zpěvák Daniel Landa a kapela Chinaski a zahrají v létě exkluzivně pouze na Hradech.