Dolní oblast Vítkovice přivítala Monster Meeting 2024 Industriální areál Dolní oblasti Vítkovice se v sobotu 15.6.2024 proměnil v rockový ráj, kde se fanoušci sjely na dlouho očekávaný Monster Meeting 2024. Hlavní hvězdy večera, kapely Alkehol, Arakain, Dymytry, Traktor, rozbouřily Ostravu rockovou hudbou a připravily tak fanouškům z širokého okolí nezapomenutelný hudební zážitek. Pekelný ostrov odtajnil poslední jména headlinerů nabitého line-upu! Areál kromě Guano Apes ovládnou Dymytry i Traktor! Rolls-Royce mezi festivaly – Pekelný ostrov už „stříhá metr“ a doplňuje nabitý line-up o další zvučná jména špičky české scény. Hlavní hvězdou letošního ročníku budou legendární Guano Apes. S nespoutanou show dorazí Traktor i Dymytry. Hudební festival Hrady CZ zakončí svoji letošní pouť na Bezdězu s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Osmnáctý ročník putovního hudebně-kulturního festivalu Hrady CZ po Točníku, Kunětické hoře, Švihově, Rožmberku nad Vltavou, Veveří, Hradci nad Moravicí a Bouzově uzavře svoji letošní pouť na Bezdězu. Putovní hudebně kulturní festival HRADY.CZ zavítal do Švihova! Kralovaly mu skupiny Kabát, Wanastowi Vjecy, Kryštof i Mirai Co spojuje jedny z nejkrásnějších českých a moravských památek, léto, skvělou muziku napříč žánry a zábavu? Přece známý, pohodový a velmi oblíbený putovní festival Hrady.CZ, který v rámci svých osmi zastávek nevynechal ani západ Čech - a to konkrétně Vodní hrad Švihov na Klatovsku. Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu představí na dvou pódiích na Kunětické hoře s kapelami Kabát, Kryštof a Mirai Na hradní tour dále vystoupí No Name, Wanastowi Vjecy či Anna K. a další kapely a interpreti. Pekelně dobrá muzika na Pekelném ostrově ovládla západ Čech! K desátému výročí festivalu gratulovali Kissin’ Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Dymytry, Traktor i tisíce nadšených návštěvníků Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov oslavil desáté narozeniny ve velkém stylu. K výročí mu během dvou řádně nabitých festivalových dnů popřála německá hardrocková legenda Kissin’ Dynamite, špička české rockmetalové scény i tisíce nadšených fanoušků. Na DOTIKO a HIT reality stage to v rámci vyhlášeného open airu odpálilo 22 kapel a opět šlo o dokonalou jízdu. Pekelný ostrov 2023 se kvapem blíží! Gratulanty k jubilejnímu desátému ročníku budou Kissin´Dynamite, Arakain s Lucií Bílou, Harlej, Traktor i Dymytry Jeden z největších západočeských festivalů – Pekelný ostrov za necelé dva měsíce otevře své brány a věřte, bude to stát za to! Ke krásným desátým narozeninám mu popřeje špička české rockmetalové scény a dorazí i vzácný zahraniční host.

Tradiční Růža Fest v Měcholupech dokázal, že dobrá muzika stále táhne Malá obec Měcholupy na jižním Plzeňsku je v pořádání kulturních, potažmo pak hudebních akcí, dosti známá. Jednou z vyhledávaných událostí na měcholupské návsi je již řadu let Růža Fest, v jehož rámci se v sobotu 15.6.2024 publiku představily tři kapely. Od hardrocku přes heavy-thrash po rockový závěr – pokaždé ve stoprocentní kvalitě. Každá skupina si užívala dobré světlo, ostrý zvuk a hlavně podporu svých fans, kteří se před pódiem kryté dřevěné pergoly scházeli v podstatě celý večer. Zlatavý mok, příjemná obsluha ve výčepu a chutné klobásky z grilu jistě k dobré náladě přispěly velkým dílem. O pořadatelství se klasicky postaral sehraný tým dobrovolníků se Simonou Růžičkovou v čele, která za přispění obce Měcholupy tuto akci zorganizovala. Soutěž o dva lupeny na RockFest v Dačicích. Legendární rockový festival na jindřichohradecku přichází již zanedlouho. Poslední víkend v červenci bude festival patřit rocku a metalu v dačické zámecké zahradě. Pojďte si s musicgate zasoutěžit o dva lupeny na tento legendární festival. Dva dny plné hudby a sportu. Soutěž o vstupenky na legendární Footfest je tady. Zasoutěžte si s námi o vstupenky na dva dny plné hudby, sportu a dobrého jídla. Jihočeská Želeč po roce opět ožije hudbou a sportem. Hrádecký Rock Fest se stal světlou minulostí, kromě muziky byl na programu i křest alba No. 1 kapely Tanker Nádherné prostředí malé scény v areálu místního Letního kina se v pátek 14.6.2024 stalo místem konání hudební akce s názvem Rock Fest Hrádek. O její zorganizování a hladký průběh se postarali hlavní pořadatelé Petr Kučera a Bohumil Bob Vítek, kteří ve spolupráci s městem Hrádek pozvali na pódium pětici formací. Moderátorství se ujal jmenovaný Petr Kučera, jež si o jednotlivých účinkujících zjistil velice podrobné informace, které umě využíval při jejich představování. Zvuk, světla a scéna pak byly v režii firmy Music Sound zkušeného Jardy Pospíšila. Příjemná obsluha v kiosku a obsazená místa u připravených stolů doplňovaly obsah večírku, kde se sice parket zcela nezaplnil, o to pohodovější tu panovala nálada. Dolní oblast Vítkovice přivítala Monster Meeting 2024 Industriální areál Dolní oblasti Vítkovice se v sobotu 15.6.2024 proměnil v rockový ráj, kde se fanoušci sjely na dlouho očekávaný Monster Meeting 2024. Hlavní hvězdy večera, kapely Alkehol, Arakain, Dymytry, Traktor, rozbouřily Ostravu rockovou hudbou a připravily tak fanouškům z širokého okolí nezapomenutelný hudební zážitek. Krásný ztráty Live po osmé - kromě rocku nebude chybět ani alternativa, šanson či gospel Festival Krásný ztráty live po osmé. Díky!Fest 2 aneb poděkování dárcům krve, zaměstnancům ONP i členům ISZ nejen hudebními zážitky V pátek 14. června 2024 se v Příbrami konal druhý ročník festivalu Díky!Fest. Tato akce byla zasvěcena aktivním dárcům krve, zaměstnancům Oblastní nemocnice Příbram a složkám IZS. Festival probíhal v letním kině a připomínal Světový den dárců krve, který se každoročně slaví právě 14. června.

Rozhovor se skupinou Holki ze Zámeckého festivalu z Havířova s Rádiem Blaník. Rozhovor z profesního života hudební skupiny Holki Ve Věku 53 let v pondělí zemřel Dario G.- Paul Spencer Zemřel Paul Spencer - Dario G. Krásný ztráty Live po osmé - kromě rocku nebude chybět ani alternativa, šanson či gospel Festival Krásný ztráty live po osmé. Díky!Fest 2 aneb poděkování dárcům krve, zaměstnancům ONP i členům ISZ nejen hudebními zážitky V pátek 14. června 2024 se v Příbrami konal druhý ročník festivalu Díky!Fest. Tato akce byla zasvěcena aktivním dárcům krve, zaměstnancům Oblastní nemocnice Příbram a složkám IZS. Festival probíhal v letním kině a připomínal Světový den dárců krve, který se každoročně slaví právě 14. června. Metalový festival na Kolínsku podpoří zrakově postiženého Olivera Do Bylan u Českého Brodu se 15. června sjedou metalové kapely ze všech koutů republiky. Výtěžek ze vstupného pak po pokrytí nákladů poputuje také na konto sportovně nadaného patnáctiletého Olivera. Již desátý open air fest GOD SAVE THE CHAOS ve Střelských Hošticích, tentokrát s velkou zahraniční účastí Dne 22.6.2024 se uskuteční 10. ročník punk a HC festivalu GOD SAVE THE CHAOS summer vibe! Celá akce je pod širým nebem ve Střelských Hošticích a na podiu se ukáží čeští i zahraniční interpreti. Vstup je na celý festival 350kč. Pro návštěvníky jsou připravené soutěže o různé ceny, jako vyřazovák v basketu nebo krvavý slalom na kole s volantem. Na čepu na vás bude čekat Pilsner Urquell a Dudák 11 + letní drinky. Na grilu se pro vás budou dělat hamburgery, hermelíny, klobásy atd. K poslechu a tanci vám zahrají: PUNKOVÝ FESTIVAL NA OSLAVU 25. NAROZENIN KAPELY SOUKROMEY POZEMEK 25. let na punkový scéně