Dymytry & Hämatom CZ tour 2023 Lákava koncertní jarní šňůřa kapel Dymytry & Hämatom započne v březnu po Česku a následně bude pokračovat v Rakousku, Švýcarsku a Německu. Klatovy žily svůj sen s Dymytry! Po jejich boku nechyběly Second Breath i Nothing Left To Say a déšť nás nezastavil Nastal druhý zářijový pátek a magické datum 9. 9. bylo svátkem pro všechna srdce bijící pro metal. Svou nespoutanou show tam po dvou letech odpálili legendární Dymytry s hosty Second Breath a Nothing Left To Say. Dymytry odpálí svou pekelnou show v Klatovech! Hosty večera budou Second Breath a Nothing Left To Say Na západ Čech opět dorazí bouřliváci z Dymytry. Jako support se po jejich boku představí Second Breath a Nothing Left To Say. A o tom, že se máme na co těšit, není pochyb! Déšť ani zima nikoho nezastaví, Dymytry a Arakain na Hořepníku zahráli. Třetí srpnový víkend byl ve znamení metalu na letním parketu Hořepník. I v nepříznivém počasí se zde uskutečnila další akce, tentokrát s kapelami Arakain a Dymytry. Chodrockfest 2022 aneb Domažlice rozjely svou párty rocku na Chodrocku! „Žádnyj neví, co sou Domažlice, žádnyj neví, co je to Taus...“ zpívá se v jedné z nejznámějších chodských písní. Rockoví fanoušci nejen ze Západních Čech však ví, co pro ně Domažlice v době Chodských slavností jsou a znamenají... a to hudebním rájem a největší rockovou plážovou párty plnou skvělých kapel. Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest. Eva Burešová se představuje v překvapivém stylu ve společné písni s partnerem Přemkem Forejtem a skupinou Dymytry! Václav Noid Bárta, jako autor hudby, scénáře a režisér hudebního klipu Žena z oceli se rozhodl představit Evu Burešovou v jiném a pro mnohé posluchače překvapivém stylu.

Únorová vichřice na rádiových vlnách s Kluboofkou!!! Únorové plískanice moc na náladě nepřidají, proto vám přinášíme nové pořady nabité skvělou muzikou a plné zajímavých informací. Tak zapněte rádia a vpusťte do svých domovů veselou náladu. Vzpomínkový festival Párty Pro Tebe se zapíše jedenáctým dílem do hudebních map Hospoda Na návsi v Senomatech se stane místem konání hudební vzpomínkové akce na kamarádku a parťačku Markétu, která by letos oslavila 31. narozeniny. Každoroční festival pořádaný na její počest bude mít jedenácté pokračování, na němž se představí čtveřice kapel nejen regionálního významu. Přijďte se i vy pobavit, zavzpomínat a podpořit své favority na koncert, který má pevně stanovený termín 11.2.2023 s plánovaným startem v 18:00 hodin. Plzeňský Katr zahraje v Bílým Medvědovi na domácí půdě Velký den pro fanoušky hard rockového Katru připadne na 11.2.2023. Oblíbená parta se Zdeňkem Vardžikem u mikrofonu se představí na pódiu hudebního klubu v plné síle a pořadatelé slibují jak dobrou zábavu, tak plně zásobené bary. Přijďte se pobavit i vy, plánovaný start je ohlášený na 20. hodinu. Hudební večer v Bílým Medvědovi bude mít na programu tři vystoupení Únorový maratón koncertních událostí v klubu Bílej Medvěd si připíše v pátek 10.2.2023 další hluboký zářez. Na místní scéně si pod světelnou rampou předají pomyslnou štafetu tři formace, které tak zpříjemní letošní zimní večery. Přijďte se pobavit i vy, start je ohlášený na 19:00 hodin. Legendární Tublatanka oslaví výročí na hudební scéně na 40 rockov Dobrí priatelia tour! Legendární Tublatanka slaví 40 let na hudební scéně! Rockovou kapelu milují generace fanoušků a jejich megahity Dnes, Pravda víťazí, Skúsime to cez vesmír či Šlabikár si zpívají mladí i starší. Maťo Ďurinda, Juraj Topor a Peter Schlosser aktuálně finalizují nové album a vyrážejí na výroční turné po celém Slovensku. Doga úspěšně odstartovala republikové Respekt vinyl tour 2023 Hořovický Společenský dům se stal místem velké hudební události – na prostorném pódiu tu karvinská Doga zahájila republikovou šňůru na podporu desky Respekt vydanou 2021. Na příchozí čekala avizovaná podpisovka, nově postavená scéna, předělaný playlist a hudební host Wotazník. Koncert se v Hořovicích vydařil a prodloužený set Dogy jasně naznačil, že každá další štace má co nabídnout, má v sobě potenciál zaplnit jakýkoliv sál či halu, kde se kapela na dvanáctizastávkové tour objeví. Dymytry & Hämatom CZ tour 2023 Lákava koncertní jarní šňůřa kapel Dymytry & Hämatom započne v březnu po Česku a následně bude pokračovat v Rakousku, Švýcarsku a Německu.

Únorová vichřice na rádiových vlnách s Kluboofkou!!! Únorové plískanice moc na náladě nepřidají, proto vám přinášíme nové pořady nabité skvělou muzikou a plné zajímavých informací. Tak zapněte rádia a vpusťte do svých domovů veselou náladu. Legendární Tublatanka oslaví výročí na hudební scéně na 40 rockov Dobrí priatelia tour! Legendární Tublatanka slaví 40 let na hudební scéně! Rockovou kapelu milují generace fanoušků a jejich megahity Dnes, Pravda víťazí, Skúsime to cez vesmír či Šlabikár si zpívají mladí i starší. Maťo Ďurinda, Juraj Topor a Peter Schlosser aktuálně finalizují nové album a vyrážejí na výroční turné po celém Slovensku. Doga úspěšně odstartovala republikové Respekt vinyl tour 2023 Hořovický Společenský dům se stal místem velké hudební události – na prostorném pódiu tu karvinská Doga zahájila republikovou šňůru na podporu desky Respekt vydanou 2021. Na příchozí čekala avizovaná podpisovka, nově postavená scéna, předělaný playlist a hudební host Wotazník. Koncert se v Hořovicích vydařil a prodloužený set Dogy jasně naznačil, že každá další štace má co nabídnout, má v sobě potenciál zaplnit jakýkoliv sál či halu, kde se kapela na dvanáctizastávkové tour objeví. Dymytry & Hämatom CZ tour 2023 Lákava koncertní jarní šňůřa kapel Dymytry & Hämatom započne v březnu po Česku a následně bude pokračovat v Rakousku, Švýcarsku a Německu. Punkový večírek v přeštické Stodole se vydařil, užili si ho kapely i hosté Multižánrový klub Stodola měl v pátek 27.1.2023 na programu hudební akci s názvem Prasata v Přešticích. V tříchodovém menu punkově laděného mejdanu se představily nýřanské stálice T.B.N. a S.A.S., z nedalekých Klatov dorazil oblíbený Bijolit. Večírek měl statut očekávané události, přesto se bohužel taneční parket ne zcela zaplnil. Na výkonu a dobré atmosféře to však nic neubralo. Ba naopak, ti kdo se zúčastnili, měli o to více prostoru k tanci a podpoře svých favoritů. Úmrtí Sida Fest letos proběhne ve známém plzeňském baru U Kylla Tradiční festival je, jako připomínka výročí úmrtí punkové ikony Sida Viciouse, každoročním středobodem únorových hudebních akcí a navíc je večírek koncipován do benefiční podoby, kde výtěžek poputuje na pomoc nemocné Kačenky. Je pravda, že místo konání se rok od roku mění, přesto si zachovává svým obsahem vysoký kredit – jak výběrem kapel, tak charitativním posláním. Letošní Úmrtí Sida Fest se bude konat 4.2.2023 v plzeňském baru U Kylla a to hned na dvou pódiích, čemuž odpovídá i početný line-up potvrzených kapel. Přijďte se i vy pobavit a zažít nevšední atmosféru punkového festivalu. Open doors 16:00, start je plánovaný na 17:00 hodin. Pop-punkový All Time Low přijedou po druhé do Prahy a rozbalí svojí hořko-sladkou parádu v Lucerna Music Baru Původně středoškolská kapela, která to dotáhla na jedno pódium s vlastními vzory Green Day, vystoupí v České republice teprve podruhé a to 27.02.2023 v klubu Lucerna Music Bar. Jako support se představí svérázná a sladká Lauran Hibberd a nadějní američtí Games We Play.

2016 ....... 2023 © musicgate.cz