Klatovy žily svůj sen s Dymytry! Po jejich boku nechyběly Second Breath i Nothing Left To Say a déšť nás nezastavil Nastal druhý zářijový pátek a magické datum 9. 9. bylo svátkem pro všechna srdce bijící pro metal. Svou nespoutanou show tam po dvou letech odpálili legendární Dymytry s hosty Second Breath a Nothing Left To Say. Dymytry odpálí svou pekelnou show v Klatovech! Hosty večera budou Second Breath a Nothing Left To Say Na západ Čech opět dorazí bouřliváci z Dymytry. Jako support se po jejich boku představí Second Breath a Nothing Left To Say. A o tom, že se máme na co těšit, není pochyb! Déšť ani zima nikoho nezastaví, Dymytry a Arakain na Hořepníku zahráli. Třetí srpnový víkend byl ve znamení metalu na letním parketu Hořepník. I v nepříznivém počasí se zde uskutečnila další akce, tentokrát s kapelami Arakain a Dymytry. Chodrockfest 2022 aneb Domažlice rozjely svou párty rocku na Chodrocku! „Žádnyj neví, co sou Domažlice, žádnyj neví, co je to Taus...“ zpívá se v jedné z nejznámějších chodských písní. Rockoví fanoušci nejen ze Západních Čech však ví, co pro ně Domažlice v době Chodských slavností jsou a znamenají... a to hudebním rájem a největší rockovou plážovou párty plnou skvělých kapel. Chodrockfest 2022 aneb oblíbená plážová párty nabídne nabitý program českých, nejen rockových hvězd! Čas plyne jako voda a než se nadějeme, nastane nám měsíc srpen. A právě ten je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fans skvělé rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín pouze Vavřineckou pouť s folklórem a vůni chodských koláčů, ale i známý multižánrový festival Chodrockfest. Eva Burešová se představuje v překvapivém stylu ve společné písni s partnerem Přemkem Forejtem a skupinou Dymytry! Václav Noid Bárta, jako autor hudby, scénáře a režisér hudebního klipu Žena z oceli se rozhodl představit Evu Burešovou v jiném a pro mnohé posluchače překvapivém stylu. Jak se Peklo stalo rájem aneb vyprodaný Pekelný ostrov 2022 dostal návštěvníky i kapely! Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se vrátil do nových, ještě lepších kolejí a byla to dokonalá jízda. Beznadějně vyprodaným areálem zahřměl legendární U.D.O., Dymytry, Traktor, Tři sestry i Harlej...

Janek Ledecký v rámci svého jedinečného vánočního turné spolu s M. Nostitz quartetem potěší Šeříkovku Plzeň! Janek Ledecký neponechal nic náhodě a rozhodl se věnovat svým fans speciální dárek v podobě vánočního turné. A v obsáhlém výčtu koncertů neopomněl ani západ Čech – KD Šeříkovku Plzeň. PROMILE ODEHRAJÍ VÝROČNÍ KONCERT, HOSTY VEČERA BUDE NAVAR A ROLAND GRAPOW A LUBOŠ SUCHÁNEK Známá východočeská punk-metalová banda Promile vydává nové CD Živě z karantény 2021 a jiné stupidity, které bude pokřtěno 2.12.2022 v klubu Žlutý pes v Pardubicích. SUDOVÁ PŘITAŽLIVOST TOUR II 2022 TŘI SESTRY + HARLEJ (3. 12. 2022 v Příbrami) Tři sestry vyrážejí, jak se již stalo dobrým zvykem, na podzimní turné! To letošní nese název SUDOVÁ PŘITAŽLIVOST II 2022. Spřízněné kapely však mají nabité diáře, a tak se muselo přistoupit k netradičnímu pojetí koncertní šňůry. Tři sestry tedy vyrazí do kulturáků a hal hned se třemi spřátelenými soubory, které si během turné předají pomyslný štafetový kolík! Rockový večírek v KD Losiná U Větráka slibuje dobrou zábavu a bigbítovou atmosféru Obec Losiná se v sobotu 26.11.2022 stane cílem mnoha fanoušků kytarových riffů a líbivých melodických skladeb plzeňské kapely Sifon Originál s Václavem Šelmátem. Koncerty těchto nestorů bigbítových tancovaček bývají hojně navštěvované a Losiná jistě nebude výjimkou. Svižné vypalovačky i pomalé kousky zde budou mít pevné místo, na své si přijde každý z hostů. Nepomucká Sokolovna se pochlubila koncertem dvou formací a početnou návštěvou Sobotní večírek 19.11.2022 na Sokolovně Nepomuk se do místních kronik zapsal výrazným písmem. Na prosvíceném pódiu se představily dvě kapely – domácí Brenda 5 a oblíbený Kabát revival Plzeň, které dokázaly nepomucký kulturní stánek zaplnit publikem všech věkových kategorií. Vyladěný zvuk a pohodová obsluha na baru pak potvrzovaly dobré jméno tohoto centra hudebních událostí. Přeštický večírek ve Stodole bude mít na programu představení Civilní Obrany a Emesis, Metalíza tu pokřtí nové album Páteční mejdan ve vyhlášeném klubu Stodola v Přešticích nabídne příznivcům dobré muziky vystoupení trojice kapel známých i v republikovém měřítku. Svůj playlist zde představí Civilní obrana, o významné hudební slovo se přihlásí domácí Emesis. Velkou událost si užije přeštická rocková Metalíza – na klubovém pódiu pokřtí nové album s názvem Víkend. Určitě se máme na co těšit a tak nezapomeňte – multižánrový klub Stodola 25.11.2022 s plánovaným startem ve 20 hodin! Metalový večer ve Vrhavči – Menhir a hororová show Faty Morgany Na páteční večírek si hlavní pořadatel Radek Kalinič připravil pro návštěvníky vrhavečské restaurace U Hošků výběrové menu. Hostům, dorazivších z blízkého okolí i poměrně vzdálených karlovarských končin, naservíroval metalové představení českobudějovického Menhiru a v dnešní době již legendární plzeňské Faty Morgany. Byť sněhové přeháňky nepřispívaly k hladkým koncertním výletům, na sál místního hostince si v pátek 18.11.2022 našla cestu celkem početná návštěva vytvářející důstojnou fanouškovskou kulisu. S přičtením mlhových efektů, světelných děl a dobrého zvuku firmy Stage Master se vrhavečský mejdan určitě přiřadil k povedeným akcím zde konaným.

PROMILE ODEHRAJÍ VÝROČNÍ KONCERT, HOSTY VEČERA BUDE NAVAR A ROLAND GRAPOW A LUBOŠ SUCHÁNEK Známá východočeská punk-metalová banda Promile vydává nové CD Živě z karantény 2021 a jiné stupidity, které bude pokřtěno 2.12.2022 v klubu Žlutý pes v Pardubicích. SUDOVÁ PŘITAŽLIVOST TOUR II 2022 TŘI SESTRY + HARLEJ (3. 12. 2022 v Příbrami) Tři sestry vyrážejí, jak se již stalo dobrým zvykem, na podzimní turné! To letošní nese název SUDOVÁ PŘITAŽLIVOST II 2022. Spřízněné kapely však mají nabité diáře, a tak se muselo přistoupit k netradičnímu pojetí koncertní šňůry. Tři sestry tedy vyrazí do kulturáků a hal hned se třemi spřátelenými soubory, které si během turné předají pomyslný štafetový kolík! Kouřící miminko přinutilo Daleckého, Elbel a Chaloupkovou naběhat během jednoho dne 20 kilometrů a Pavlásek u toho nenechal nikoho padnout žízní! Vznikl tak nový klip Vypsané fixy Kouřící miminko je svižná písnička z alba Kusy radosti, které skupina Vypsaná fixa vydala v květnu tohoto roku a které pozitivně přijala kritika i fanoušci. Rockový Slunovrat se po roce vrací, a rovnou s Dubiozou! Praha, 14. listopadu 2022 Po vynucené pauze se na scénu opět vrací hudební festival Rockový Slunovrat. Ročník 2023 se tradičně koná první červnový víkend, tedy 2. a 3. 6. 2023 – kde jinde než v amfiteátru Lesního divadla v Řevnicích. Till Lindemann přesouvá turné o rok, novým termínem koncertu v Bratislavě je 24. listopad 2023! Pozor změna! Lídr skupiny Rammstein Till Lindemann opět přesouvá své turné Ich Hasse Kinder Tour, a to přesně o rok. Charismatický lídr skupiny Rammstein vystoupí v Bratislavě 24. listopadu 2023 v Incheba Expo Aréně. Toxic Paradise odpálili novinku s názvem Moneyfest! Plzeňští electronic metaloví Toxic Paradise neusnuli na vavřínech a do své klipové sbírky vykládají další eso z rukávu – zbrusu nový singl a klip k pecce Moneyfest. A jak už bývá u těchto západočeských bouřliváků zvykem, je to opět pořádná palba! Ostatně, posuďte sami… Kluboofka hitparáda LISTOPAD 2022 V listopadové hitparádě pokračujeme v novém formátu. Ten přináší rozdělení hitparád do tří základních kol a jednoho finálového kola. Ze základního kola nově postupují dvě kapely. Kapely soutěží o hodnotné ceny a ve finálovém kole i o účast na vybraných festivalech.