Narozeninová párty v Hospodě U Jána bude mít punkový náboj Plzeňská Hospoda U Jána je v době venkovních open air akcí dosti vytíženým centrem živých koncertních událostí. Jednou z nich se stane oslava narozenin Martina Frýdka a Honzy Rampicha, na jejichž počest se tu hudební párty nebude konat poprvé. Hosté a gratulanti se tak mohou těšit na pětici výrazných formací, které řádně rozvíří dění na vnitřní zahrádce vyhlášené hospůdky. Akce se uskuteční v sobotu 25.5.2024, start je ohlášený na 15:00 hodin. Rokycanská skupina XATAX se po dlouhém čase objeví před publikem, tentokrát na veřejné zkoušce Centrem pozornosti fanoušků heavy-rockové kapely XATAX se stane Hospoda Kuželna v Rokycanech. Právě zde se muzikanti objeví po dlouhé době před obecenstvem, pro které si připravují obsáhlý playlist starých dobrých věcí včetně dvou novinek. Přijďte se podívat, zavzpomínat, popřípadě zazpívat i vy, start akce je v sobotu 25.5.2024 ohlášený na 20:00 hodin. Hardrockový večer v Knížecím pivovaru Plasy má v podtitulu Pocta Milanu Borníkovi Areál Knížecího pivovaru v Plasích se v sobotu 25.5.2024 promění v hudební arénu. Na ní se v rámci Plaského kulturního léta představí dvě hardrockové kapely, jejichž kariéry se počítají v desetiletích, stejně tak si obě formace prošly bezkoncertními obdobími. Kaznějovský Greymon a plzeňské Medium se tak postarají o kvalitní hudební zážitky, které v pivovaru odstartují úderem 20. hodiny. Akce je věnována vzpomínce na Milana Borníka, jež stál u zrodu Media a bohužel již není mezi námi. Pouťová zábava v Ježovech měla s kapelou Revival Gang silný rockový náboj Tradiční pouťový víkend v obci Ježovy na Klatovsku měl v sobotu večer 18.5.2024 rockovou příchuť, kdy se o hudební stránku společenské události postarala skupina Revival Gang. Pod dřevěnou stříšku prostorné pergoly u místního hostince si našla cestu celkem slušná návštěva, která muzikanty skvěle podpořila jak zaplněným parketem, tak hlasitým doprovodem snad každého odehraného songu. Určitě zmíním dobré světlo, megatuny mlhy občas skrývající komplet kapelu a kvalitní zvuk z dílny Jirky Ondry. Právě ten si tu premiérově střihl roli pořadatelskou, se kterou mu zdatně vypomohli rodinní příslušníci. První veřejná zkouška kapely P.Ra.Ch. se uskuteční v obci Hodusice O tom, že na hudebním poli není nikdy nic definitivního, svědčí jak kapely ukončující činnost, tak skupiny, které se z domácích podhoubí derou na povrch za světelnými paprsky. Právě taková situace nastane 25.5.2024 a vy můžete býti u toho. První veřejná zkouška pětičlenné formace P.Ra.Ch. proběhne v Hodusicích od 17. hodiny. Sraz socialistických vozidel vol. 10 bude mít na Hnačově bohatý hudební program Již po desáté si do areálu Kempu Hnačov naleznou cestu vozidla s rodným listem vystaveným před rokem 1990. Dvojdenní Sraz socialistických vozidel se stane cílem stovek, možná tisíců příznivců těchto nablýskaných motorových mazlíčků. Hosté si tak budou moci vše náležitě prohlédnout a večer si pak užít hudební program na místní scéně u sportovního areálu. Na něm se v pátek představí rockový Plán B a legendární Brutus, během jehož vystoupení bude odpálený slavnostní ohňostroj. Přijďte se pobavit i vy, vskutku nabitý pátek odstartuje koncertní události úderem 18. hodiny. Vypsaná fiXa projíždí absolutním snem až k oslavám XXX. Slavit se bude hned na třikrát! Jedna z jejích prvních písniček čekala na obrazové ztvárnění skoro stejně tak dlouho. Úplně první kapelní auto ve videoklipu Absolutní sen proveze diváka ve třech minutách historií a všemi změnami, kterými si skupina za tři desítky let nikdy nepřerušené existence prošla. Toto výročí oslaví rovnou na třikrát.

Květnová Kluboofka hitparáda nabízí dvanáct klipů, hlasovat můžete i vy! Po nějakém čase se hlásíme s pořadem KLUBOOFKA HITPARÁDA. Trochu v jiném „kabátě“ než bylo zvykem v předešlých pořadech. Vypsaná fiXa projíždí absolutním snem až k oslavám XXX. Slavit se bude hned na třikrát! Jedna z jejích prvních písniček čekala na obrazové ztvárnění skoro stejně tak dlouho. Úplně první kapelní auto ve videoklipu Absolutní sen proveze diváka ve třech minutách historií a všemi změnami, kterými si skupina za tři desítky let nikdy nepřerušené existence prošla. Toto výročí oslaví rovnou na třikrát. Tomáš Blažek z punkové kapely Peshata představuje první české album s hudbou vytvořenou umělou inteligencí. Tomáš Blažek, známý především jako frontman kapely Peshata, uvádí pod pseudonymem Blážboy své první sólové album "AI AI AI!", poutavý mix rozmanitých hudebních stylů, od balkánu přes punk po elektroniku, s hudbou kompletně vytvořenou pomocí AI. Hrady CZ nabízejí zažít naposledy koncert Lucie v původní sestavě a odtajňují program Kompletní program svého devatenáctého ročníku oznamuje hudebně-kulturní festival Hrady CZ. Návštěvníkům letos nabídne historicky poslední možnost vidět koncert kapely Lucie v původní sestavě s Davidem Kollerem. Stejně tak zpěvák Daniel Landa a kapela Chinaski a zahrají v létě exkluzivně pouze na Hradech. KOCOURU a jeho nový singl Potrhaný pouta - téma, které si prožilo většina z nás V krátkém sledu za sebou letos vydává tento autor a interpret druhý singl. Tentokrát v popovém stylu a na notě příběhu partnerské dvojice balancující na hraně rozhodnutí, jak naložit s jejich vztahem. KLUBOOFKA FEST 2024 otřese Vlašimí v základech. Rock/metalový festival KLUBOOFKA FEST 2024 se po úspěšném prvním dílu v brněnském klubu MELODKA přesouvá v celé své parádě do baru Na Koupáku ve Vlašimi. V sobotu 18.5.2024 úderem 16. hodiny odstartuje celý festival první kapela. Sosnová Classic 2024: Rarity ve startovním poli a slavná jména motoristické i hudební scény Letošní svátek historických automobilů, sidecarů a motocyklů Sosnová Classic, který se koná už 18. a 19. května, láká na řadu raritních strojů a slavná jména za jejich volanty. Nouze nebude ani o hudební program, který je s radostí svěřen do rukou legendárního Čechomoru.