Západočeský open air Pekelný ostrov 2022 odtajnil kompletní line-up! Dorazí legendární U.D.O., Traktor i Dymytry Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se opět vrací, a to ne do starých, ale nových ještě lepších kolejí! Nyní již návštěvníkům prozradil všechny účinkující a věřte, máme se na co těšit! Posledním odtajněným headlinerem se stal... Dymytry se svým Pharmageddon tour excelovali v Horažďovicích! Nastala druhá dubnová sobota a srdce všech metalových fans ze západu Čech bila na poplach. Svou nespoutanou show tam totiž v tento den rozpoutali legendární Dymytry. A my byli přitom! Dymytry V Děčíně 2.4.2022 Krátky Fotoreport ke skvělému koncertu, který Kulturní dům Střelnice Děčín dlouho nezažil. Naplněný sál a atmosféra, která se snad nedá ani popsat slovy. Dymytry se svým turné Pharmageddon tour 2022 udeří v Horažďovicích! Píše se polovina března 2022 a srdce všech metalových fans skupiny Dymytry bijí na poplach. Tito nespoutaní bouřliváci totiž odstartovali své turné k nové desce Pharmageddon. Se svým nabitým setem zavítají i do KD Horažďovice. Druhou zastávkou rozjeté Pharmageddon Tour 2022 kapely Dymytry se staly Hořovice Společenský dům v Hořovicích, jako centrum hudebního dění pro fanoušky dobré muziky z širokého okolí, splnil své poslání na výbornou. Na pódiu prostorného sálu zahrála v sobotu 12.3.2022 známá psy-core skupina Dymytry. Prostory před ozvučenou a nasvícenou scénou se plnily dávno před ohlášeným startem a natěšené publikum tak čekalo pouze na hodinu H, kdy se opona snesla k zemi a hudební show se stala realitou. Hořovice se stanou druhou zastávkou na celorepublikové šňůře Pharmageddon Tour 2022 Prostorný Společenský dům uprostřed Hořovic se v sobotu 12.3.2022 stane centrem metalového dění. Psy-core Dymytry představí playlist sestavený k podpoře posledního připravovaného alba Pharmageddon, jež by mělo spatřit světlo světa každým dnem. Dymytry a jejich Lidice aneb první videoklip k nové desce Pharmageddon je na světě! Jak sami kluci avizují, „monstrum“ se opět probouzí a srdce všech metalových fans skupiny Dymytry mohou plesat. Nespoutaní živlové pro ně totiž mají četný seznam novinek.

Slavná anglická glamrocková a hardrocková skupina Slade se vrací do Čr V pátek 17. června 2022 přiveze svoji novou show i na Zimní stadion do Jičína. 3g Fest 14.5. 2022 Tak jsme se dočkali téměř dva roky odkládaný 3g Fest proběhl. Západočeský open air Pekelný ostrov 2022 odtajnil kompletní line-up! Dorazí legendární U.D.O., Traktor i Dymytry Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se opět vrací, a to ne do starých, ale nových ještě lepších kolejí! Nyní již návštěvníkům prozradil všechny účinkující a věřte, máme se na co těšit! Posledním odtajněným headlinerem se stal... KLUBOOFKA WORLD - tvoje jediná "klubová" hitparáda KVĚTEN 2022 Druhá KLUBOOFKA WORLD letošního roku vám představí kapely z různých koutů Evropy. Řeckou kapelu PROJECT RENEGADE si můžete naposlouchat a zajít na jejich živé vystoupení v rámci plzeňského METAL FESTu. Uslyšíte je také na rádiu HEY, které si je vybralo pro svoji podporu. Traktor odstartoval své Open air tour 2022 v Plzni! Hostem byli Forrest Jump a Panoptiko Magické datum pátek 13. se stalo šťastným pro všechny fans legendární melodické hard’n’heavy skupiny Traktor. Ta totiž neusnula na vavřínech a po velkolepém koncertu a křtu nyní už zlaté desky SSK vyrazila na Open air tour 2022, kde spolu s hosty Forrest Jump a Panoptikem slaví svých krásných 20 let na scéně. Start turné byl svěřen západočeské rockové metropoli – Plzni Od Poprasku k Tunanot aneb 20 let Pakáše Pátek třináctého je považován za den, kdy se smůla lepí na paty. Kapela Pakáš však dokázala, že to tak není a své dvacetiny oslavila právě v pátek třináctého a oslava to byla opravdu vydařená. Undergroundový Festival Odpadních Vod si připsal sedmé pokračování V Lidovém domě Starý Plzenec odstartoval v pátek 13.5.2022 dvoudenní undergroundový Festival Odpadních Vod. Na sedmém ročníku, který se podruhé v řadě konal na tomto místě, zahrála dlouhá řada kapel a písničkářů, kteří si hned první večer s přítomnými hosty užili mírou vrchovatou. Kromě muziky samotné tu byla připravená burza oblečení, shop s klasickými LP a dokonce během technické přestávky došlo na dražbu tomboly. Večerem nás prováděl Aštar Šaman a nálada se stupňovala jak s přibývajícími hodinami, tak s množstvím vypitého zlatavého moku. Přináším reportík tří úvodních formací, po jejichž hudebních blocích jsem se s pořadateli rozloučil a festivalové dění po jedné z půlnoci z časových důvodů opustil.

Slavná anglická glamrocková a hardrocková skupina Slade se vrací do Čr V pátek 17. června 2022 přiveze svoji novou show i na Zimní stadion do Jičína. 3g Fest 14.5. 2022 Tak jsme se dočkali téměř dva roky odkládaný 3g Fest proběhl. KLUBOOFKA WORLD - tvoje jediná "klubová" hitparáda KVĚTEN 2022 Druhá KLUBOOFKA WORLD letošního roku vám představí kapely z různých koutů Evropy. Řeckou kapelu PROJECT RENEGADE si můžete naposlouchat a zajít na jejich živé vystoupení v rámci plzeňského METAL FESTu. Uslyšíte je také na rádiu HEY, které si je vybralo pro svoji podporu. Tereza Mašková vydává singl „Dívej se na mě“ věnovaný všem ženám, které ztratily a znovuobjevily samy sebe Tereza Mašková se hlásí o slovo s novým singlem Dívej se na mě. Novince nechybí strhující atmosféra, díky které si tato mladá česká zpěvačka postupně získává stále více fanoušků. REBEL v novém klipu otevírá bránu do světa temnoty Melodici Rebel zvou ke zhlédnutí nového klipu ke skladbě Within Demons, jehož děj se nese na vlnách tajemna a paranormálna. Cocotte Minute s Elektrïck Mann a Vojtaanem oslavují všechny rádoby celebrity společným singlem V.I.P.iče Ikony vytříbené numetalové a rapové zábavy - Cocotte Minute a Elektrïck Mann - aktuálně brázdí republiku se svým vymazleným V.I.P.iče tour, kde servírují kultivované chování, střídmou mluvu a ryzí intelektuálno. Na pár zastávkách jim sekunduje mistr gangstafolku Vojtaano. Ale to není vše. Toto unikátní spojení vyústilo i ve stejnojmenný společný singl. Ten mají na svědomí Elektrïck Mann a je nosnou myšlenkou celé tour. „Song se mi formoval v hlavě docela dlouho. Každý umělec si může vybrat, jestli se vydá cestou ortodoxního úmča anebo cestou bullshitu. A na okraji těchto skupin vznikají třecí plochy a otázky, jestli jsi malá V.I.P.iča, velká V.I.P.iča anebo prostě piča. Naším cílem je samozřejmě sranda a ne žádný hate, kterému se věnuje podstatná část rap scény. Jde nám o to se dobře pobavit a užít si každé chvíle. Žádný posraný produkt,“ říká frontman EM Mukas. Nicméně pořád je hodně umělců druhé kategorie, kteří se snaží stát se celebritou za každou cenu, a těmto je věnována tahle písnička. Genothype nejsou LOUTKY!!! Znojemská metalová formace Genothype nedávno vypustila do světa svůj druhý singl s názvem Loutky, který doplnila velmi vydařeným videoklipem.