Dymytry přichází s jednou z největších zpráv za poslední roky! Ptáte se s jakou? Tak mrkněte sami… Chodrockfest oslavil svůj desátý ročník řádně rozjetou jízdou králů! Polovina prázdnin a krásné letní počasí... Tahle kombinace přímo vyzývala někam vyrazit. A když se k tomu na Domažlicku ještě konaly tradiční Chodské slavnosti, které má většina rockerů nejen ze Západních Čech spojena s Chodrockfestem, zněl náš plán na tento víkend jasně! Chodrockfest 2021 namíchá multižánrový koktejl známých jmen hudební scény! A právě měsíc srpen je na Domažlicku neodmyslitelně spojen s Chodskými slavnostmi. Ale pro fanoušky rockové, pop rockové, metalové či folkové muziky neznačí tento termín jen Vavřineckou pouť s vůní chodských koláčů, ale i oblíbený multižánrový festival Chodrockfest. Monster Meeting aneb hudební exploze zahřměla v Klatovech! Nastalo páteční odpoledne a srdce všech metalových i rockových fans se rozbušila na poplach. V ten den totiž příjemné prostředí Camp Lázní Klatovy ožilo zastávkou exkluzivního a velkolepého tour projektu - Monster Meeting. Monster Meeting 2020 udeří i v Klatovech! Monster hej monster meeting, dva silný stroje a o tom to je…“ Však to znáte. A právě tato velkolepá, exkluzivní… no zkrátka monstrózní show opět ovládne Západní Čechy. Stane se tak v pátek v Camp Lázních v Klatovech a věřte, máme se na co těšit! Dymytry streamovali revoluční Revolter show! Stejně jako většina interpretů po celém světě, kapela i fanoušci Dymytry jsou už několik měsíců bez možnosti společných zážitků. Většina jarních koncertů se odložila na náhradní termíny a tak obě kapely připravily pro svoje fanoušky malou náplast. TV Rockparáda 11/2019 Za účasti českých rockových hvězd – DYMYTRY, ARAKAIN, HARLEJ, WOHNOUT, DOGA, ALKEHOL, DOCTOR P.P. atd. + v nových super časech na televizi „REBEL 2“.

Přeštická Stodola odstartuje koncertní rok 2022 se skupinou Agnes Rockové zábavy v přeštickém klubu Stodola Music Club & Bowling jsou vždy vítaným lákadlem během koncertní sezóny, která tu bývá poměrně nabitá. Páteční mejdan 21.1.2022 si tak hosté do syta užijí s revivalovou kapelou Agnes Rock, z jejíhož názvu si každý odvodí, že o svižnou muziku nebude nouze. Na své si přijdou jak příznivci rázných vypalovaček, tak milovníci rockových balad. Kluboofka hitparáda LEDEN 2022 Lednová hitparáda se vrací k originálním klipům, natočených ve formátu LIVE. Na klubové scéně RC Prdel Beroun zahrají tři formace, finále bude patřit domácímu Bulldogu Sobotní večírek v bigbítovém doupěti RC Prdel bude mít neobyčejně silný náboj. Na místním pódiu si poprvé zahraje Malashnikow, kterému v těsném závěsu budou sekundovat Joker Beat a domácí hard & heavy Bulldog. Přijďte se pobavit, zapařit či si jen tak užít koncertní atmosféru i vy, odstartováno bude ve 20:00 hodin. Zahájení koncertní sezóny v Parlament Clubu nemohlo dopadnout lépe - Slunovrat Fest vol. 5 měl obrovský úspěch Bašta metalové muziky – plzeňský Parlament Club zahájil sezónu 2022 skvěle obsazenou akcí s názvem Slunovrat Fest vol. 5. Do zrekonstruovaných suterénních prostor si v sobotu 15. ledna našla cestu spousta fanoušků thrash a black metalových vypalovaček, kteří dokázali vytvořit neopakovatelnou atmosféru celému hudebnímu večeru. S pohodovou obsluhou na baru a dobrým zvukem společnosti RN Produkce se tak večírek nadlouho zapsal do paměti každému, kdo se do Parlament Clubu přišel pobavit a hlavně zapařit. Mini festival Metal Crystal Space nabídl dobrou muziku, skupina Hi-Fly avizovala práci na nové desce Páteční mejdan v Divadle Pod lampou měl na programu tři koncerty, které oživily současnou, kulturním akcím nepřející dobu. Naskládané židle namísto parketu plného skandujících fans nemohly lépe vystihnout atmosféru v hudebním průmyslu. Napříč tomu si do známého klubu našlo 14.1.2022 cestu výběrové publikum, které dokázalo kapely podpořit a alespoň částečně vytvořit důstojné prostředí každému jednotlivému představení. Metalový Slunovrat Fest vol. 5 – pekelná jízda v Parlament Clubu O tom, že plzeňský suterénní Parlament Club preferuje tvrdou temnou muziku, není v klanu metalových fanoušku žádných pochyb. Sobotní večírek 15.1.2022 s názvem Slunovrat Fest vol. 5 nabídne hutný line up, ve kterém se blýsknou plzeňské formace 1000bombs a Trollech. Těm bude na pódiu sekundovat skupina United Corpses, jejíž cesta z Holoubkova nebude nijak časově náročná. Přijďte si i vy užít neopakovatelnou klubovou atmosféru. Parlament Club otevírá v 18:00, hudební start je plánovaný na 19:30 hodin. Bastard a jejich nový videoklip fanoušky určitě potěší Havířovský BASTARD přichystal pro své fanoušky vánoční překvapení v podobě nového videoklipu ke skladbě "Jenom pocit".

Kluboofka hitparáda LEDEN 2022 Lednová hitparáda se vrací k originálním klipům, natočených ve formátu LIVE. Na Rockový Slunovrat se vrací Dubioza Kolektiv Aktuálně jedna z nejžádanějších kapel v Evropě, bosenská Dubioza Kolektiv, bude jednou z hlavních hvězd hudebního festivalu Rockový Slunovrat. Ten se koná již popatnácté v tradičním termínu prvního červnového víkendu, tedy 3. a 4. června 2022 v Lesním divadle Řevnice. Bastard a jejich nový videoklip fanoušky určitě potěší Havířovský BASTARD přichystal pro své fanoušky vánoční překvapení v podobě nového videoklipu ke skladbě "Jenom pocit". GREGORIAN - 20TH ANNIVERSARY WORLD TOUR Nejlepší okamžiky 20leté ságy MASTERS OF CHANT. něco něco děkují živým videem a spouští crowdfundingovou kampaň na vinyly Živákem písně Nadšená chce pražská dvojice něco něco poděkovat za přízeň fanoušků a hudebních kritiků. Jejich aktuální deska Útržky získala jen čtyři měsíce po vydání nominace na hudební ceny Vinyla a Apollo v kategorii album roku, i umístění na předních místech žebříčků nejlepších počinů roku 2021. Proto se rozhodli zkusit ji nabídnout na vinylech. Mrakoplaš slaví 25 let koncertem na palubě Kamina boat Skupina Mrakoplaš vystoupí na palubě Kamina boat zakotvené na nábřeží Na Františku v Praze. Koncertem zahajuje pětadvacátý rok od svého založení. Kluboofka TV a top 10 hitparády roku 2021 Kluboofka TV vám přeje vše nejlepší v roce 2022.