Západočeský open air Pekelný ostrov 2022 odtajnil kompletní line-up! Dorazí legendární U.D.O., Traktor i Dymytry Jeden z největších a nejoblíbenějších západočeských festivalů Pekelný ostrov se opět vrací, a to ne do starých, ale nových ještě lepších kolejí! Nyní již návštěvníkům prozradil všechny účinkující a věřte, máme se na co těšit! Posledním odtajněným headlinerem se stal... Dymytry se svým Pharmageddon tour excelovali v Horažďovicích! Nastala druhá dubnová sobota a srdce všech metalových fans ze západu Čech bila na poplach. Svou nespoutanou show tam totiž v tento den rozpoutali legendární Dymytry. A my byli přitom! Dymytry V Děčíně 2.4.2022 Krátky Fotoreport ke skvělému koncertu, který Kulturní dům Střelnice Děčín dlouho nezažil. Naplněný sál a atmosféra, která se snad nedá ani popsat slovy. Dymytry se svým turné Pharmageddon tour 2022 udeří v Horažďovicích! Píše se polovina března 2022 a srdce všech metalových fans skupiny Dymytry bijí na poplach. Tito nespoutaní bouřliváci totiž odstartovali své turné k nové desce Pharmageddon. Se svým nabitým setem zavítají i do KD Horažďovice. Druhou zastávkou rozjeté Pharmageddon Tour 2022 kapely Dymytry se staly Hořovice Společenský dům v Hořovicích, jako centrum hudebního dění pro fanoušky dobré muziky z širokého okolí, splnil své poslání na výbornou. Na pódiu prostorného sálu zahrála v sobotu 12.3.2022 známá psy-core skupina Dymytry. Prostory před ozvučenou a nasvícenou scénou se plnily dávno před ohlášeným startem a natěšené publikum tak čekalo pouze na hodinu H, kdy se opona snesla k zemi a hudební show se stala realitou. Hořovice se stanou druhou zastávkou na celorepublikové šňůře Pharmageddon Tour 2022 Prostorný Společenský dům uprostřed Hořovic se v sobotu 12.3.2022 stane centrem metalového dění. Psy-core Dymytry představí playlist sestavený k podpoře posledního připravovaného alba Pharmageddon, jež by mělo spatřit světlo světa každým dnem. Dymytry a jejich Lidice aneb první videoklip k nové desce Pharmageddon je na světě! Jak sami kluci avizují, „monstrum“ se opět probouzí a srdce všech metalových fans skupiny Dymytry mohou plesat. Nespoutaní živlové pro ně totiž mají četný seznam novinek.

Nalaď se na cestu aneb den na Sosnové s Čechomorem! Čechomor a Kooperativa zahajují spolupráci pro podporu Platformy VIZE 0 v nové preventivní kampani „Nalaďte se s námi na cestu”. První představení tohoto projektu veřejnosti proběhlo u příležitosti nultého ročníku Sosnová Classic – Den se závodní historií a my byli při tom. Legendární Odyssea svými evergreeny opět potěší AMFI Tlumačov! Sobotní večer ožije AMFI Tlumačov (za deště KD Tlumačov) poctivou rockovou tancovačkou s náloží nestárnoucích hitů. Svůj evergreeny nabitý set tam totiž rozjedou plzeňští rockoví matadoři Odyssea rock. Soutěž o lístky na Iné Kafe a Duklu Vozovnu do Tábora Už 28.5. vystoupí legenda slovenského punkrocku v táborském klubu Garage Koncertní série Osvračínské rockové léto nabídla vystoupení dvou západočeských bigbítových ikon O tom, že se v Osvračíně u Staňkova dokáží bigbítově ladění fanouškové skvěle pobavit, svědčil sobotní koncert 21.5.2022. V příjemném prostředí zámecké zahrady si přišli na své příznivci domažlické skupiny DOA rock, kterou na prosvícené a dobře nazvučené stage vystřídala v půli večera kdyňská Zvlášňý škola. Pod pořadatelským dohledem Osvračínského uzenářství tu byly pro hosty připravené stany s početným sezením, sociální koutek, nechyběl občerstvovací kiosek se zlatým mokem a voňavé uzeniny podávané přímo z grilu. Velice slušná návštěva pak dodávala hudební akci atmosféru srovnatelnou s podstatně většími událostmi krajského měřítka. V ČERVNU STARTUJE HUDEBNÍ LÉTO V LEDÁRNÁCH Hudební fanoušci se i v letošním roce dočkají koncertů pod širým nebem v areálu Branických ledáren. Pod hlavičkou Ledárny Open Air se v průběhu léta uskuteční hudební vystoupení řady velkých jmen domácí i zahraniční scény. Můžete se těšit na kapely Lucie, Divokej Bill, Mig 21, Horkýže Slíže, Monkey Business, vypsaná fiXa, Pražský výběr, Stromboli, Ty Nikdy Label, Davida Kollera, Annu K., Sto zvířat a další. Vstupenky pořídíte na webu ledarnyopenair.cz a GoOut.cz. Dobrá muzika, silná bouře a věrní fans – takový byl koncert na Ostrově v Podskalí ve Strakonicích Strakonická Hospůdka v Podskalí u řeky Otavy se stala v pátek 20.5.2022 dějištěm koncertu se dvěma rockovými kapelami, jejichž domovská stanice je právě zde, ve Strakonicích. Představení úvodní skupiny Mad ride ukončila předčasně silná bouře provázená vydatným deštěm a jen díky obětavosti pořadatelů se podařilo zprovoznit elektrickou síť na promáčené stage. O slovo se tak přihlásila i druhá formace S.T.A. rock a s podporou věrných fans jsme se dostali k velkému finále. Soutěž o vstupenky na koncert Slade v Jičíně Slavná anglická glamrocková a hardrocková skupina Slade se vrací do ČR

Nalaď se na cestu aneb den na Sosnové s Čechomorem! Čechomor a Kooperativa zahajují spolupráci pro podporu Platformy VIZE 0 v nové preventivní kampani „Nalaďte se s námi na cestu”. První představení tohoto projektu veřejnosti proběhlo u příležitosti nultého ročníku Sosnová Classic – Den se závodní historií a my byli při tom. PRAŽSKÝ PRAGUE SUMMER FESTIVAL ZAČÁTKEM ČERVNA NABÍDNE HVĚZDY RISE AGAINST, ALT-J A THE OFFSPRING Začátkem června pražská metropole přivítá tři výjimečné koncerty světových hvězd v novém open air prostoru Power Station Holešovice v rámci Prague Summer Festivalu. Ve středu 8. 6. vystoupí američtí punk/hardcoroví velikáni Rise Against, o den později 9. 6. zahraje indie-rockové trio Alt-J a v neděli 12. 6. se mohou fanoušci těšit na legendární The Offspring. Všechny tři kapely naservírují mnoho novinek i zajímavé hosty. Rise Against a The Offspring vydali nová alba v loňském roce, Alt-J představí zbrusu novou desku z letošního roku. Nový koncertní prostor nabídne v hlavním městě atmosféru letního festivalu a skvělý hudební zážitek. Vstupenky jsou v prodeji na Goout.net. Opera Rusalka se po 70 letech vrací do Vysoké u Příbramě. Uvedena bude pod širým nebem, v místě, kde ji Dvořák zkomponoval Tři představení opery Antonína Dvořáka Rusalka uvedená v krásných přírodních kulisách zámeckého parku čekají v létě návštěvníky skladatelova památníku ve Vysoké u Příbramě. Festivalové léto začíná v Přeštěnici Lucie Bílá se skupinou Arakain, Jelen, Tomáš Klus nebo také We Are Domi se zpěvačkou Dominikou Haškovou jsou hlavními taháky v pořadí již dvacátého ročníku Open Air Music Fest Přeštěnice 2022, který se koná ve dnech 23. až 25. června v Přeštěnici místě nedaleko jihočeského Milevska na trase mezi Pískem a Táborem. Pokud máte rádi pohodové festivaly a zároveň hledáte skvělé místo, kde si můžete užít víkend s přáteli nebo s rodinou, nenechte si ujít přeštěnický festival. V ČERVNU STARTUJE HUDEBNÍ LÉTO V LEDÁRNÁCH Hudební fanoušci se i v letošním roce dočkají koncertů pod širým nebem v areálu Branických ledáren. Pod hlavičkou Ledárny Open Air se v průběhu léta uskuteční hudební vystoupení řady velkých jmen domácí i zahraniční scény. Můžete se těšit na kapely Lucie, Divokej Bill, Mig 21, Horkýže Slíže, Monkey Business, vypsaná fiXa, Pražský výběr, Stromboli, Ty Nikdy Label, Davida Kollera, Annu K., Sto zvířat a další. Vstupenky pořídíte na webu ledarnyopenair.cz a GoOut.cz. Iné Kafe zavítá do Tábora společně s kapelou Dukla Vozovna Už 28.5. vystoupí legenda slovenského punkrocku v táborském klubu Garage Kapela UDG pokřtí album Přístav ve vyprodaném Foru Karlín Nové album nese název Přístav a obsahuje dvanáct nových písní.